(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Spółki
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  • Regulaminy, Akty Prawne
  • Regulamin pracy komisji
  • Regulamin pracy Komisji Przetargowej

    Regulamin pracy Komisji Przetargowej

    Załącznik nr 3
    do Zarządzenia 1/2009
    z dnia 10.02.2009r.

    Regulamin pracy Komisji Przetargowej
    stosowany do udzielania zamówień sektorowych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej dokonywanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r Nr 171 poz.1058); cyt. dalej jako: Pzp.

    Rozdział 1 - Postanowienia ogólne
    § 1
    1. Regulamin określa szczegółowy zakres i tryb pracy komisji przetargowej, powoływanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”.
    2. Komisja Przetargowa, zwana dalej Komisją, działa na podstawie zarządzenia Dyrektora Zarządu Spółki w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne.
    § 2
    1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym Kierownika Zamawiającego – Dyrektora Zarządu Spółki, powoływanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert, a także dokonania innych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
    2. Komisja Przetargowa składa się z co najmniej trzech osób:
    a. Przewodniczącego Komisji,
    b. Członka /członków/ Komisji,
    c. Sekretarza Komisji.
    3. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
    4. Komisja Przetargowa w szczególności przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycje wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    Rozdział 2 - Prawa i obowiązki członków Komisji Przetargowej
    § 3
    1. Członkowie komisji są obowiązani rzetelnie i obiektywnie wykonywać powierzone im
    czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem.
    2. Do obowiązków członków komisji należy w szczególności:
    a. czynny udział w pracach komisji,
    b. wykonywanie poleceń Przewodniczącego dotyczących prac komisji,
    c. niezwłoczne informowanie Przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających
    wykonywanie obowiązków członka komisji.

    § 4
    1. Członkowie Komisji Przetargowej:
    a. uczestniczą we wszystkich pracach komisji,
    b. mają prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą komisji, w tym do ofert,
    załączników, wyjaśnień złożonych przez wykonawców, opinii biegłych, którzy zostali
    powołani w danym postępowaniu,
    c. mają prawo zgłoszenia Przewodniczącemu komisji w każdym czasie pisemnych zastrzeżeń do
    pracy komisji.

    § 5
    1. Członkowie komisji składają pod rygorem odpowiedzialności karnej pisemne oświadczenie
    o zaistnieniu lub nie zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy.
    2. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których
    mowa w art. 17 ust. 1 ustawy, nie złożenia takiego oświadczenia w terminie lub złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą, Przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i występuje do kierownika Zamawiającego o odwołanie tego członka ze składu komisji.
    3. Oświadczenie o okolicznościach uzasadniających wyłączenie członka komisji Przewodniczący komisji włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    4. Wobec Przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio Kierownik
    Zamawiającego
    § 6
    1. Pracami komisji kieruje jej przewodniczący.
    2. Przewodniczący komisji w szczególności:
    a. ustala organizację pracy komisji oraz wyznacza miejsce i terminy posiedzeń komisji;
    b. prowadzi posiedzenia komisji;
    c. informuje członków komisji o odpowiedzialności w przypadku naruszenia przepisów ustawy
    i przepisów wykonawczych;
    d. odbiera od członków komisji oświadczenia, o których mowa w § 5 ust. 1;
    e. przedkłada Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projekty dokumentów przygotowanych przez komisję;
    f. wskazuje członka komisji kierującego pracami komisji w czasie nieobecności Przewodniczącego;
    g. wskazuje członka komisji lub inną osobę zastępującą Sekretarza w czasie jego nieobecności;
    h. informuje Kierownika Zamawiającego o problemach związanych z pracami komisji w toku
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    § 7
    1. Do obowiązków Sekretarza komisji należy:
    a. dokumentowanie czynności podejmowanych przez komisję, zgodnie z przepisami ustawy;
    b. organizowanie – w uzgodnieniu z Przewodniczącym – posiedzeń komisji;
    c. opracowywanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję – w zakresie
    zleconym przez Przewodniczącego;
    d. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji;
    e. prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez Przewodniczącego;
    f. przesyłanie po zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego lub osobę przez niego
    upoważnioną wniosków, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez komisję;
    g. przechowywanie protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – w trakcie jego trwania;
    h. czuwanie nad prawidłowością realizacji zasady jawności postępowania, a zwłaszcza
    udostępnianie protokołu postępowania oraz załączników do protokołu;
    i. czuwanie nad ochroną wiadomości objętych tajemnicą;
    j. wykonywanie innych obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów i poleceń
    Przewodniczącego komisji.

    Rozdział 3 - Tryb pracy komisji przetargowej
    § 8
    1. Komisja rozpoczyna pracę z datą podpisania przez Kierownika Zamawiającego zarządzenia
    o powołaniu Komisji Przetargowej.
    2. Komisja kończy pracę z chwilą wyłonienia wykonawcy w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wykonawcą albo z chwilą unieważnienia
    postępowania.
    § 9
    1. Posiedzenia komisji, organizację pracy komisji oraz podział pracy pomiędzy członków komisji.
    ustala Przewodniczący. Z posiedzeń komisji Sekretarz Komisji sporządza protokół.
    2. O miejscu i terminie posiedzenia komisji Sekretarz komisji powiadamia członków komisji
    z odpowiednim wyprzedzeniem.
    § 10
    1. Komisja rozstrzyga na posiedzeniach w obecności co najmniej połowy jej członków.
    2. Komisja rozstrzyga w drodze uzgodnienia, głosowania (zwykłą większością głosów ).
    3. W razie równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego.
    4. Członek Komisji nie może wstrzymać się od głosu. Może natomiast żądać załączenia jego
    pisemnego stanowiska do protokołu postępowania.

    § 11
    1. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub przeprowadzenie innych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wiadomości specjalnych, Przewodniczący komisji może wystąpić do Kierownika Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej z wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy). Wniosek powinien określać przedmiot opinii (np. zestaw pytań do biegłego) oraz propozycję odpowiedniej kandydatury na biegłego.
    2. Do biegłych (rzeczoznawców ) stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące praw i obowiązków członków komisji.
    § 12
    1. Pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art.
    96 ust. 1 ustawy sporządza Sekretarz komisji.
    2. Przewodniczący przedkłada protokół z postępowania o zamówienie publiczne Dyrektorowi
    Zarządu Spółki do zatwierdzenia.
    § 13
    1. Do udzielania wyjaśnień i informacji związanych z pracą komisji uprawniony jest jej Przewodniczący albo upoważniony przez Przewodniczącego członek komisji.

    Rozdział 4 - Kolejne czynności komisji
    § 14
    1. Komisja przygotowuje do zatwierdzenia przez Dyrektora Zarządu Spółki lub osobę przez niego
    upoważnioną następujące dokumenty:
    a. propozycję wyboru trybu postępowania wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 2,
    b. projekt zawiadomienia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przypadkach
    przewidzianych przepisami ustawy,
    c. projekt dokumentu stanowiącego podstawę złożenia oferty.
    2. Zastosowanie trybu przetargu nieograniczonego lub ograniczonego nie wymaga zatwierdzenia przez Kierownika Zamawiającego.
    § 15
    1. Po wszczęciu postępowania Sekretarz komisji:
    a. przekazuje zainteresowanym wykonawcom dokumenty stanowiące podstawę złożenia oferty;
    b. prowadzi ewidencję wykonawców, którym przekazał dokumenty stanowiące podstawę
    złożenia oferty;
    c. przyjmuje zapytania i żądania wyjaśnień dokumentów stanowiących podstawę złożenia oferty;
    d. po przygotowaniu przez komisję odpowiedzi na zapytania i żądania wyjaśnień, o których
    mowa w pkt. 3 przekazuje wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym przekazał dokumenty
    stanowiące podstawę złożenia oferty;
    e. w razie zwołania zebrania wykonawców sporządza protokół zebrania.

    § 16
    1. Podczas otwarcia ofert Przewodniczący komisji zobowiązany jest zapewnić, aby:
    a. przed otwarciem ofert Sekretarz komisji poinformował o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
    b. otwarcie ofert nastąpiło w miejscu i terminie, o których poinformowano wykonawców;
    c. przed otwarciem każdej z ofert sprawdzono i okazano obecnym na posiedzeniu stan
    zabezpieczenia ofert;
    d. oferty złożone po wyznaczonym terminie ich składania nie były otwierane, a wykonawcy,
    którzy te oferty złożyli zostali o tym fakcie poinformowani;
    e. po upływie terminu na wniesienie protestu oferty złożone po terminie zostały zwrócone;
    f. po otwarciu każdej z ofert odczytano informacje wymagane przepisami ustawy.

    § 17
    1. Po otwarciu ofert komisja:
    a. ustala, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia
    publicznego;
    b. wnioskuje do Kierownika Zamawiającego lub do osoby przez niego upoważnionej o wykluczenie wykonawców – w przypadkach określonych w ustawie;
    c. bada oferty złożone przez wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz stwierdza, czy
    nie podlegają one odrzuceniu;
    d. poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu
    ceny, zawiadamiając wykonawców o poprawieniu omyłek;
    e. wnioskuje do Kierownika Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o odrzucenie
    oferty w przypadkach przewidzianych w ustawie;
    f. ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu;
    g. przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, bądź występuje o unieważnienie postępowania – przedstawiając Dyrektorowi Zarządu Spółki lub osobie przez niego
    upoważnionej odpowiednie projekty pism.

    § 18
    1. Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert
    dokonanej przez członków komisji, po szczegółowym zapoznaniu się z ofertami oraz opiniami biegłych ( jeżeli zostali powołani ).
    2. Ocena ofert powinna odbywać się w warunkach umożliwiających niezbędną swobodę
    i niezawisłość członków komisji.
    3. Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych
    w dokumentach stanowiących podstawę złożenia oferty.
    4. Każdy z członków komisji sporządza pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny,
    z zastrzeżeniem ust. 6.
    5. W przypadku konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej, potrzebnej do merytorycznej
    oceny złożonych ofert, członek komisji nie posiadający takiej wiedzy może wystąpić do
    Przewodniczącego komisji o wyłączenie go z czynności oceny ofert.
    6. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami można sporządzić zbiorcze zestawienie oceny ofert. W takim przypadku pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny, o którym mowa w ust. 4 zastępuje się pisemnym uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty.
    7. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy, komisja
    występuje o unieważnienie postępowania. Pisemne uzasadnienie takiego wniosku (pisma)
    powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej oraz omawiać okoliczności, które spowodowały
    konieczność unieważnienia postępowania.

    § 19
    Sekretarz komisji po zakończeniu prac komisji przekazuje umowę zawartą w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do pracownika odpowiedzialnego za przygotowanie postępowania i realizację zamówienia.

    Rozdział 5 - Protesty
    § 20
    1. Po wniesieniu protestu na czynności podejmowane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Sekretarz komisji przetargowej przygotowuje informację o wniesieniu protestu wszystkim wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
    2. Komisja przygotowuje projekt rozstrzygnięcia protestu i przedstawia go Dyrektorowi Zarządu Spółki lub innej osobie upoważnionej do zatwierdzenia.
    3. Przy opracowywaniu projektu rozstrzygnięcia protestu komisja może zasięgnąć opinii radcy prawnego.


    Data wprowadzenia: 2009-11-04 0838
    Data upublicznienia: 2009-11-04
    Art. czytany: 3688 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Skowron Violetta
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna