(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Spółki
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  • Regulaminy, Akty Prawne
  • Regulamin zamówień sektorowych
  • REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH

    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH

    Załącznik nr 2
    do Zarządzenia Nr 1/2009
    z dnia 10.02.2009r.
    Regulamin zamówień sektorowych
    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH
    przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej dokonywanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r Nr 171 poz.1058); cyt. dalej jako: Pzp.

    Rozdział l - Postanowienia ogólne
    § 1
    1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady udzielania zamówień stanowiących zamówie¬nia
    sektorowe w myśl art. 132 i 133 ustawy Pzp o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną
    w złotych równowartość kwoty 412.000 euro dla dostaw lub usług oraz kwoty 5.150.000 euro dla
    robót budowlanych.
    2. Postanowień Regulaminu nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot wskazanych w ust 1.
    3. Do zamówień o wartości równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwot z ust. 1 stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    4. Regulamin niniejszy obowiązuje wszystkich pracowników Spółki.
    5. Bez względu na wartość zamówienia fakt jego udzielenia winien zostać zarejestrowany w sposób
    określony w przepisach wykonawczych wydanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Obowiązek rejestracji zamówień ciąży na osobach udzielających tychże zamówień,
    w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. Rejestr wszystkich zamówień udzielanych przez
    Spółkę prowadzi …………………………………………………

    § 2
    1. Do udzielania zamówień w imieniu Spółki uprawnione są osoby upoważnione zgodnie z KRS
    spółki do jej reprezentowania.
    2. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia przeprowadza pracownik bezpośrednio odpowiedzialny do realizacji zamówienia lub osoba upoważniona do przeprowadzenia postępowań przez Dyrektora Zarządu Spółki.

    § 3
    Ilekroć w Regulaminie mowa o:
    1) cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. l pkt. l ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz.U. Nr 97, póz. 1050, z 2002 r. Nr 144, póz.1204 oraz z 2003 r. Nr 137, póz. 1302);
    2) dostawach - należy przez to rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu;
    3) kierowniku zamawiającego - należy przez to rozumieć Dyrektora Zarządu Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej.
    4) najkorzystniejszej ofercie - należy przez to rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia albo ofertę z najniższą ceną, a w przypadku zamó¬wień publicznych w zakresie działalności twórczej lub naukowej, których przedmiotu nie można z góry opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia;
    5) ofercie częściowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z treścią specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia, wykonanie części za¬mówienia;
    6) ofercie wariantowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, od¬mienny niż określony przez zamawiającego sposób wykonania zamówienia;
    7) robotach budowlanych - należy przez to rozumieć wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.), a także realizację obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane, za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego;
    8) usługach - należy przez to rozumieć wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy;
    9) wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia;
    10) wartość zamówienia - jest to całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone przez zamawiającego z należytą starannością;
    11) zamawiającym - należy przez to rozumieć Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Ka¬nalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej.
    12) zamówieniach - należy przez to rozumieć umowy odpłatne zawierane między zamawiającym
    a wykonawcą, których przedmiotem są usługi, dostawy lub ro¬boty budowlane.
    Rozdział 2 - Zasady udzielania zamówień
    § 4
    1. Procedura określa przebieg planowania, przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej bez uwzględnienia zamówień finansowanych z udziałem środków zagranicznych przyznanych na podstawie umowy międzynarodowej, chyba że umowa międzynarodowa określa inne niż określone w ustawie Prawo zamówień publicznych procedury udzielania zamówień.
    2. Zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem” jest każda umowa odpłatna zawierana między Spółką a wykonawcą, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane.
    3. Postępowania o udzielenie zamówienia powinny być prowadzone z zachowaniem następujących zasad:
    1. równego traktowania wykonawców przez:
    a. zakaz dyskryminacji wykonawców;
    b. określanie wykonawcom jednakowych wymagań merytorycznych, formułowanych jako warunki i kryteria oceny ofert, oraz wymagań formalnych dotyczących żądania złożenia określonych dokumentów i oświadczeń;
    c. zapewnienie wykonawcom jednakowego dostępu do tych samych informacji;
    2. uczciwej konkurencji przez:
    a. dokonywanie opisu przedmiotu zamówienia w sposób obiektywny i jednoznaczny,
    b. określanie odpowiednich do przedmiotu zamówienia wymagań dla wykonawców, pozwalających wszystkim, którzy są w stanie należycie wykonać zamówienie, ubiegać się o to zamówienie,
    c. zapewnienie konkurencyjności postępowania tj. zaproszenie do postępowania takiej liczby wykonawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania,
    d. wykluczenie wykonawców nieuczciwie konkurujących;
    3. przejrzystości postępowania przez:
    a. zagwarantowanie jawności postępowania,
    b. zachowanie pisemnej formy postępowania.
    c. obiektywizm przy rozpatrywaniu ofert, jednoznaczne, ostre i wyraźne określenie warunków udziału w postępowaniu oraz przekazanie wykonawcom opisu kryteriów i sposobu dokonywania oceny ofert.
    § 5
    1. Do udzielania zamówień o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażonej w złotych
    równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień Publicznych, mają
    zastosowanie zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    2. Postępowanie należy prowadzić, aby wydatki dokonywane były w sposób celowy i oszczędny,
    z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań, w wysokości i terminach wynikających z wcześniej
    zaciągniętych zobowiązań.
    3. Przystępując do udzielenia zamówienia pracownik odpowiedzialny za jego realizację ma
    obowiązek ustalenia jego wartości z należytą starannością zgodnie z art. 32 – 35 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia, należy brać pod uwagę: rodzaj zamówienia, powtarzalność w skali roku budżetowego, inne okoliczności warunkujące zasadność wyłączenia wydatku środków publicznych, jako zamówienie o wartości powyżej kwot określonych w art. 11 ust 8 ustawy Pzp. Ustalenie wartości zamówienia nie może naruszać art. 32 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącego zakazu dzielenia zamówienia na części oraz zaniżania jego wartości w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Ustalenie wartości zamówienia dla dostaw i usług może nastąpić po rozeznaniu cen rynkowych w oparciu o np.: informacje zebrane poprzez obecność osoby prowadzącej postępowanie w punktach sprzedaży, informacje ze stron internetowych, katalogów, ogólnie dostępnych cenników itp. , informacje zebrane telefonicznie, skierowanie zapytań pisemnych, faksem, mailem i inne. W przypadku robót budowlanych podstawą do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia jest kosztorys inwestorski.
    4. Pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia przeprowadza rozeznanie rynku mające na celu wyłonienie wykonawcy zamówienia, spełniającego możliwie w najszerszy stopniu wymagania ( najkorzystniejsza oferta ), w szczególności analizuje ceny, jakie oferują wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagania ustala się biorąc pod uwagę, że dokonywanie wydatków musi następować w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów w oparciu o jednolite kryteria oceny ( przykładowe kryteria: cena , termin realizacji zamówienia, warunki gwarancji, inne zgodnie z wyborem ).

    Rozdział 3 - Przygotowanie i wszczęcie postępowania
    § 6
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia wszczyna Dyrektor Zarządu Spółki lub w przypadku jego nieobecności osoba przez niego upoważniona.
    2. Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarty w nim wniosek o powołanie komisji przetargowej przygotowuje i przedstawia do zatwierdzenia Dyrektorowi Zarządu Spółki lub w przypadku jego nieobecności osobie upoważnionej pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia.
    3. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 2, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
    4. Do obowiązku osoby sporządzającej wniosek należy w szczególności:
    a. opracowanie (opis ) przedmiotu zamówienia z zastosowaniem art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    b. oszacowanie wartości zamówienia, przy uwzględnieniu – w zależności od rodzaju zamówienia – art. 32-35 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    c. przeprowadzenie analizy rynku potencjalnych wykonawców.
    5. Wniosek o którym mowa winien być przygotowany przy uwzględnieniu odpowiedniego
    wyprzedzenia czasowego umożliwiającego zapewnienie terminu realizacji zamówienia wskazanego we wniosku jako wymagany, w tym także ewentualnej procedury odwoławczej.
    6 . Do wniosku, pracownik przygotowujący postępowanie jest zobowiązana dołączyć projekt umowy.

    Rozdział 4 - Prowadzenie postępowania
    § 7
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwot określonych w w art. 11 ust 8 ustawy Pzp. przygotowuje i przeprowadza komisja przetargowa.
    2. Członków komisji do przeprowadzenia określonych postępowań powołuje i odwołuje Zarządzeniem Dyrektor Zarządu Spółki, w składzie zapewniającym sprawność postępowania, nie mniejszym jednak niż 3 osób, w tym Przewodniczący i Sekretarz.
    3. Członkami komisji przetargowej są pracownicy Spółki.
    4. W skład komisji mogą wchodzić osoby nie będące pracownikami Spółki, jeżeli jest to uzasadnione koniecznością skorzystania w trakcie postępowania ze specjalistycznej wiedzy takich osób. Przewodniczącym komisji zawsze jest pracownik Spółki.
    5. Przewodniczący organizuje prace komisji, w szczególności zwołuje jej posiedzenia i zawiadamia o tym fakcie członków komisji i w razie potrzeby oferentów.
    6. Komisja przetargowa pracuje zgodnie z regulaminem zatwierdzonym przez Dyrektora Zarządu Spółki załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia .
    § 8
    1. Wyłonienie wykonawcy lub unieważnienie postępowania wraz z dokonaniem czynności im towarzyszących, po ewentualnym przeprowadzeniu procedury odwoławczej lub podpisaniem umowy kończy postępowanie przetargowe.
    2. Umowę z wybranym w drodze przetargu oferentem podpisują w imieniu Spółki osoby upoważnione zgodnie z KRS spółki do jej reprezentowania.
    3. Oryginał zawartych umów pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia obowiązany jest przechowywać razem z dokumentacją przetargową. Okres przechowywania dokumentacji przetargowej (oferty, ogłoszenia, zapytania o cenę, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, protokoły komisji, odwołania, korespondencja z Wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych) wynosi 5 lat, natomiast umowy zawarte z wykonawcami – 10 lat. Licząc pełne lata od zakończenia postępowania przetargowego.

    § 9
    Pracownik przygotowujący postępowanie przetargowe i realizujący zamówienie jest odpowiedzialny za zgodność realizowanych dostaw, usług i robót budowlanych z postanowieniami umowy. Do jego obowiązków należy odbiór przedmiotu zamówienia i zebranie dokumentów niezbędnych do jego rozliczenia.
    Rozdział 5 – Plany zamówień publicznych
    § 10
    1. Pracownicy Spółki są obowiązani do sporządzenia zestawienia planowanych zamówień publicznych na rok następny w terminie do dnia 15 grudnia roku bieżącego.
    2. Zestawienie planowanych zamówień publicznych musi zawierać:
    a. opis przedmiotu zamówienia,
    b. kod zamówienia,
    c. wartość szacunkową zamówienia ( bez podatku VAT ),
    d. proponowany tryb postępowania o udzielenie zamówienia.
    3. Zestawienie, o którym mowa w ust. 2 należy sporządzić odrębnie dla dostaw, usług i robót
    budowlanych.
    4. Wzór zestawienia, o którym mowa w ust. 2, stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego regulaminu.

    Rozdział 6 - Postanowienia końcowe
    § 11
    1. Regulamin niniejszy wchodzi w życie w dniu 01.05.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-11-04 0825
    Data upublicznienia: 2009-11-04
    Art. czytany: 4482 razy

    » Wniosek o wszczęcie - rozmiar: 73216 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zestawienie zamówień - rozmiar: 46592 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Skowron Violetta
    Rejestr zmian:
    2009-11-04
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Skowron Violetta
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Skowron Violetta
    3. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Skowron Violetta
    4. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Skowron Violetta
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Skowron Violetta
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna