(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Spółki
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  • Regulaminy, Akty Prawne
  • Regulamin zamówień sektorowych
  • REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH

    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH

    Załącznik nr 2
    do Zarządzenia Nr 1/2009
    z dnia 10.02.2009r.
    Regulamin zamówień sektorowych
    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ SEKTOROWYCH
    przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej dokonywanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r Nr 171 poz.1058); cyt. dalej jako: Pzp.

    Rozdział l - Postanowienia ogólne
    § 1
    1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady udzielania zamówień stanowiących zamówie¬nia
    sektorowe w myśl art. 132 i 133 ustawy Pzp o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną
    w złotych równowartość kwoty 412.000 euro dla dostaw lub usług oraz kwoty 5.150.000 euro dla
    robót budowlanych.
    2. Postanowień Regulaminu nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot wskazanych w ust 1.
    3. Do zamówień o wartości równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwot z ust. 1 stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    4. Regulamin niniejszy obowiązuje wszystkich pracowników Spółki.
    5. Bez względu na wartość zamówienia fakt jego udzielenia winien zostać zarejestrowany w sposób
    określony w przepisach wykonawczych wydanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Obowiązek rejestracji zamówień ciąży na osobach udzielających tychże zamówień,
    w terminie 3 dni od daty udzielenia zamówienia. Rejestr wszystkich zamówień udzielanych przez
    Spółkę prowadzi …………………………………………………

    § 2
    1. Do udzielania zamówień w imieniu Spółki uprawnione są osoby upoważnione zgodnie z KRS
    spółki do jej reprezentowania.
    2. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia przeprowadza pracownik bezpośrednio odpowiedzialny do realizacji zamówienia lub osoba upoważniona do przeprowadzenia postępowań przez Dyrektora Zarządu Spółki.

    § 3
    Ilekroć w Regulaminie mowa o:
    1) cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. l pkt. l ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz.U. Nr 97, póz. 1050, z 2002 r. Nr 144, póz.1204 oraz z 2003 r. Nr 137, póz. 1302);
    2) dostawach - należy przez to rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu;
    3) kierowniku zamawiającego - należy przez to rozumieć Dyrektora Zarządu Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej.
    4) najkorzystniejszej ofercie - należy przez to rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia albo ofertę z najniższą ceną, a w przypadku zamó¬wień publicznych w zakresie działalności twórczej lub naukowej, których przedmiotu nie można z góry opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia;
    5) ofercie częściowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z treścią specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia, wykonanie części za¬mówienia;
    6) ofercie wariantowej - należy przez to rozumieć ofertę przewidującą, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, od¬mienny niż określony przez zamawiającego sposób wykonania zamówienia;
    7) robotach budowlanych - należy przez to rozumieć wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.), a także realizację obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane, za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego;
    8) usługach - należy przez to rozumieć wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy;
    9) wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia;
    10) wartość zamówienia - jest to całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone przez zamawiającego z należytą starannością;
    11) zamawiającym - należy przez to rozumieć Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Ka¬nalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej.
    12) zamówieniach - należy przez to rozumieć umowy odpłatne zawierane między zamawiającym
    a wykonawcą, których przedmiotem są usługi, dostawy lub ro¬boty budowlane.
    Rozdział 2 - Zasady udzielania zamówień
    § 4
    1. Procedura określa przebieg planowania, przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej bez uwzględnienia zamówień finansowanych z udziałem środków zagranicznych przyznanych na podstawie umowy międzynarodowej, chyba że umowa międzynarodowa określa inne niż określone w ustawie Prawo zamówień publicznych procedury udzielania zamówień.
    2. Zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem” jest każda umowa odpłatna zawierana między Spółką a wykonawcą, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane.
    3. Postępowania o udzielenie zamówienia powinny być prowadzone z zachowaniem następujących zasad:
    1. równego traktowania wykonawców przez:
    a. zakaz dyskryminacji wykonawców;
    b. określanie wykonawcom jednakowych wymagań merytorycznych, formułowanych jako warunki i kryteria oceny ofert, oraz wymagań formalnych dotyczących żądania złożenia określonych dokumentów i oświadczeń;
    c. zapewnienie wykonawcom jednakowego dostępu do tych samych informacji;
    2. uczciwej konkurencji przez:
    a. dokonywanie opisu przedmiotu zamówienia w sposób obiektywny i jednoznaczny,
    b. określanie odpowiednich do przedmiotu zamówienia wymagań dla wykonawców, pozwalających wszystkim, którzy są w stanie należycie wykonać zamówienie, ubiegać się o to zamówienie,
    c. zapewnienie konkurencyjności postępowania tj. zaproszenie do postępowania takiej liczby wykonawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania,
    d. wykluczenie wykonawców nieuczciwie konkurujących;
    3. przejrzystości postępowania przez:
    a. zagwarantowanie jawności postępowania,
    b. zachowanie pisemnej formy postępowania.
    c. obiektywizm przy rozpatrywaniu ofert, jednoznaczne, ostre i wyraźne określenie warunków udziału w postępowaniu oraz przekazanie wykonawcom opisu kryteriów i sposobu dokonywania oceny ofert.
    § 5
    1. Do udzielania zamówień o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażonej w złotych
    równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień Publicznych, mają
    zastosowanie zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    2. Postępowanie należy prowadzić, aby wydatki dokonywane były w sposób celowy i oszczędny,
    z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań, w wysokości i terminach wynikających z wcześniej
    zaciągniętych zobowiązań.
    3. Przystępując do udzielenia zamówienia pracownik odpowiedzialny za jego realizację ma
    obowiązek ustalenia jego wartości z należytą starannością zgodnie z art. 32 – 35 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia, należy brać pod uwagę: rodzaj zamówienia, powtarzalność w skali roku budżetowego, inne okoliczności warunkujące zasadność wyłączenia wydatku środków publicznych, jako zamówienie o wartości powyżej kwot określonych w art. 11 ust 8 ustawy Pzp. Ustalenie wartości zamówienia nie może naruszać art. 32 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącego zakazu dzielenia zamówienia na części oraz zaniżania jego wartości w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Ustalenie wartości zamówienia dla dostaw i usług może nastąpić po rozeznaniu cen rynkowych w oparciu o np.: informacje zebrane poprzez obecność osoby prowadzącej postępowanie w punktach sprzedaży, informacje ze stron internetowych, katalogów, ogólnie dostępnych cenników itp. , informacje zebrane telefonicznie, skierowanie zapytań pisemnych, faksem, mailem i inne. W przypadku robót budowlanych podstawą do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia jest kosztorys inwestorski.
    4. Pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia przeprowadza rozeznanie rynku mające na celu wyłonienie wykonawcy zamówienia, spełniającego możliwie w najszerszy stopniu wymagania ( najkorzystniejsza oferta ), w szczególności analizuje ceny, jakie oferują wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagania ustala się biorąc pod uwagę, że dokonywanie wydatków musi następować w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów w oparciu o jednolite kryteria oceny ( przykładowe kryteria: cena , termin realizacji zamówienia, warunki gwarancji, inne zgodnie z wyborem ).

    Rozdział 3 - Przygotowanie i wszczęcie postępowania
    § 6
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia wszczyna Dyrektor Zarządu Spółki lub w przypadku jego nieobecności osoba przez niego upoważniona.
    2. Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarty w nim wniosek o powołanie komisji przetargowej przygotowuje i przedstawia do zatwierdzenia Dyrektorowi Zarządu Spółki lub w przypadku jego nieobecności osobie upoważnionej pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia.
    3. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 2, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
    4. Do obowiązku osoby sporządzającej wniosek należy w szczególności:
    a. opracowanie (opis ) przedmiotu zamówienia z zastosowaniem art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    b. oszacowanie wartości zamówienia, przy uwzględnieniu – w zależności od rodzaju zamówienia – art. 32-35 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    c. przeprowadzenie analizy rynku potencjalnych wykonawców.
    5. Wniosek o którym mowa winien być przygotowany przy uwzględnieniu odpowiedniego
    wyprzedzenia czasowego umożliwiającego zapewnienie terminu realizacji zamówienia wskazanego we wniosku jako wymagany, w tym także ewentualnej procedury odwoławczej.
    6 . Do wniosku, pracownik przygotowujący postępowanie jest zobowiązana dołączyć projekt umowy.

    Rozdział 4 - Prowadzenie postępowania
    § 7
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwot określonych w w art. 11 ust 8 ustawy Pzp. przygotowuje i przeprowadza komisja przetargowa.
    2. Członków komisji do przeprowadzenia określonych postępowań powołuje i odwołuje Zarządzeniem Dyrektor Zarządu Spółki, w składzie zapewniającym sprawność postępowania, nie mniejszym jednak niż 3 osób, w tym Przewodniczący i Sekretarz.
    3. Członkami komisji przetargowej są pracownicy Spółki.
    4. W skład komisji mogą wchodzić osoby nie będące pracownikami Spółki, jeżeli jest to uzasadnione koniecznością skorzystania w trakcie postępowania ze specjalistycznej wiedzy takich osób. Przewodniczącym komisji zawsze jest pracownik Spółki.
    5. Przewodniczący organizuje prace komisji, w szczególności zwołuje jej posiedzenia i zawiadamia o tym fakcie członków komisji i w razie potrzeby oferentów.
    6. Komisja przetargowa pracuje zgodnie z regulaminem zatwierdzonym przez Dyrektora Zarządu Spółki załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia .
    § 8
    1. Wyłonienie wykonawcy lub unieważnienie postępowania wraz z dokonaniem czynności im towarzyszących, po ewentualnym przeprowadzeniu procedury odwoławczej lub podpisaniem umowy kończy postępowanie przetargowe.
    2. Umowę z wybranym w drodze przetargu oferentem podpisują w imieniu Spółki osoby upoważnione zgodnie z KRS spółki do jej reprezentowania.
    3. Oryginał zawartych umów pracownik odpowiedzialny za realizację zamówienia obowiązany jest przechowywać razem z dokumentacją przetargową. Okres przechowywania dokumentacji przetargowej (oferty, ogłoszenia, zapytania o cenę, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, protokoły komisji, odwołania, korespondencja z Wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych) wynosi 5 lat, natomiast umowy zawarte z wykonawcami – 10 lat. Licząc pełne lata od zakończenia postępowania przetargowego.

    § 9
    Pracownik przygotowujący postępowanie przetargowe i realizujący zamówienie jest odpowiedzialny za zgodność realizowanych dostaw, usług i robót budowlanych z postanowieniami umowy. Do jego obowiązków należy odbiór przedmiotu zamówienia i zebranie dokumentów niezbędnych do jego rozliczenia.
    Rozdział 5 – Plany zamówień publicznych
    § 10
    1. Pracownicy Spółki są obowiązani do sporządzenia zestawienia planowanych zamówień publicznych na rok następny w terminie do dnia 15 grudnia roku bieżącego.
    2. Zestawienie planowanych zamówień publicznych musi zawierać:
    a. opis przedmiotu zamówienia,
    b. kod zamówienia,
    c. wartość szacunkową zamówienia ( bez podatku VAT ),
    d. proponowany tryb postępowania o udzielenie zamówienia.
    3. Zestawienie, o którym mowa w ust. 2 należy sporządzić odrębnie dla dostaw, usług i robót
    budowlanych.
    4. Wzór zestawienia, o którym mowa w ust. 2, stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego regulaminu.

    Rozdział 6 - Postanowienia końcowe
    § 11
    1. Regulamin niniejszy wchodzi w życie w dniu 01.05.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-11-04 0825
    Data upublicznienia: 2009-11-04
    Art. czytany: 4484 razy

    » Wniosek o wszczęcie - rozmiar: 73216 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zestawienie zamówień - rozmiar: 46592 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Skowron Violetta
    Rejestr zmian:
    2009-11-04
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Skowron Violetta
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Skowron Violetta
    3. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Skowron Violetta
    4. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Skowron Violetta
    5. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Skowron Violetta
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna