|
|
|
|
Zamówienia Publiczne ROK 2016 ogłoszenia o zamówieniu
|
|
Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej.
Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko-Kamienna: Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej
Numer ogłoszenia: 19480 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zadanie obejmuje: 1.1. Wykonanie przedłużenia ul. Sportowej na odcinku od ul. Wioślarskiej w kierunku Suchedniowa km 0,000,00 ÷ 0+811,13 nawierzchni przedłużenia ul. Sportowej z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm nawierzchni zatok postojowych z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm chodników z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm ustawienia krawężnika betonowego o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik i ścieżkę umocnienia skarpy palisadą betonową o wymiarach 18x18x120cm ustawienia poręczy ochronnej U-12a wycinki istniejących drzew i krzewów zieleńców rezerwowych rur ochronnych dla kabli energetycznych i teletechnicznych oznakowania pionowego i poziomego regulacja wysokościowa studzienek istniejącego uzbrojenia wymiana istniejących poręczy ochronnych na nowe U-12a wraz z ustawieniem kwiatogazonów odtworzenie ul. Sportowej po wykonaniu kanalizacji deszczowej na wysokości skrzyżowania ulic Wioślarskiej, Sportowej i przedłużenia Sportowej. 1.2. Budowa kanalizacji deszczowej Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji wraz z włączeniem włączenie w działkę nr 28 przy skrzyżowaniu z ul. Wioślarską w Skarżysku-Kamiennej oraz pas drogowy przedłużenia ul. Sportowej na odcinku od ul. Wioślarskiej do plaży zbiornika Rejów. 1.3. Budowa kanalizacji teletechnicznej jednootworowej wzdłuż budowanej ścieżki rowerowej wraz z zabezpieczeniem istniejącego kabla TKD rurami dwudzielnymi zgodnie z dokumentacją i uzgodnieniami PKP. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (pozwoleniem na budowę ), specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. Załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do wyceny, wiążącymi dokumentami są projekt budowlany i STWiOR. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: istotne post. umowy - stanowiący Załącznik nr 8 do siwz, SSTWiORB ( branża drogowa ) - zał. Nr 9 SSTWiORB ( branża wodno-kanalizacyjna ) - zał. Nr 10 SSTWiORB ( branża teletechniczna ) - zał. Nr 11 Projekt budowlano - wykonawczy ( branża drogowa ) - zał. Nr 12 Projekt budowlano - wykonawczy ( branża wodno-kanalizacyjna ) - zał. Nr 13 Projekt budowlano - wykonawczy (branża teletechniczna ) - zał. Nr 14 Przedmiar robót ( branża drogowa ) - zał. Nr 15 Przedmiar robót ( branża wodno-kanalizacyjna ) - zał. Nr 16 Przedmiar robót (branża teletechniczna ) - zał. Nr 17 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 2 dni od podpisania umowy złoży szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy (z kwotami brutto), który będzie stanowił załącznik do umowy z dniem zatwierdzenia jego przez Zamawiającego. W razie wniesienia uwag lub zastrzeżeń przez Zamawiającego do harmonogramu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w poprawionym harmonogramie i dostarczyć go do Zamawiającego w terminie 2 dni od wniesienia zastrzeżeń. Podane w harmonogramie rzeczowo-finansowym kwoty wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie danego elementu stanowią zapłatę za całość robót w celu osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego rezultatu. Różnice pomiędzy przyjętymi przez Wykonawcę w powyższych dokumentach ilościami, cenami i przewidywanymi elementami, a faktycznymi ilościami, cenami i koniecznymi do wykonania elementami stanowią ryzyko Wykonawcy i obciążają go w całości. Udostępniony przez Zamawiającego przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - 15 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 49.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr : 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007 z dopiskiem Wadium przetarg na zadanie pn. Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Zgodnie z Art. 46. 1. (Pzp) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona tj. : wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac /doświadczenie zawodowe - wykaz robót budowlanych/ zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 5 do SIWZ. oraz dowodu dot. czy robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający - jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów. Jeżeli w/w wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz.231). Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 .
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : a/ co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sprawować samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami w specjalności: - drogowej bez ograniczeń: minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: minimum 1 osoba, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b/ złoży oświadczenie, że osob/y które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane jak wyżej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 PLN. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - zał. nr5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 5 ) Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. d) dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 96.00
• 2 - okres gwarancji na roboty budowlane - 4.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 27 1. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy, a w szczególności zmiany dotyczące zakresu robót i kwoty kontraktowej, wymagają dla swej ważności formy pisemnej z zastrzeżeniem poniższych ustępów. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach opisanych w poprzedzających paragrafach umowy. 3. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1) co do wynagrodzenia: odkrycie w gruncie przedmiotów nie możliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 2) co do terminu: a. zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak kolizje komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy lub wstrzymania robót ze względu na akcję ratowniczą, wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia; b. wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np. wichury, ulewy, śnieżyce mogących spowodować zniszczenia wykonanych robót lub konieczność wstrzymania robót wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia; c. konieczność naprawy, przebudowy lub wykonania urządzeń podziemnych przez właścicieli tych urządzeń, 3) w przypadku zmian: a. ustawowych stawek podatku od towarów i usług VAT; b. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nazwy, c. dotyczących osób wymienionych w §6 i §7 niniejszej umowy; d. Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. 94.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesant parter pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2016-01-28 1222 Data upublicznienia: 2016-01-28 Art. czytany: 5960 razy
|
|
» ogłoszenie o zmianie ogłoszenia numer 38542 z 22 lutego 2016 - rozmiar: 379993 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.02.2016 r. numer 29716-2016 - rozmiar: 12971 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» PRZEDMIAR ROBOT kanalizacja deszczowa - PO KOREKCIE - rozmiar: 52029 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» PRZEDMIAR ROBÓT roboty drogowe - PO KOREKCIE - rozmiar: 52738 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 1 - rozmiar: 1493766 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 10 i 13 - rozmiar: 48222448 bajtów Typ pliku: application/zip
|
» zał. 10 i 13 częśc 2 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 10 i 13 część 1 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 10 i 13 część 3 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 10 i 13 część 4 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 10 i 13 część 5 - rozmiar: 6303081 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 11 i 14 - rozmiar: 10379900 bajtów Typ pliku: application/zip
|
» zał. 15 Przedmiar robót branża drogowa - rozmiar: 52736 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 16 przedmiar robót branża wodno-kanalizacyjna - rozmiar: 26751 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 17 przedmiar robót branża teletechniczna - rozmiar: 26801 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 1 Warunki przetargowe - rozmiar: 411136 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 2 - rozmiar: 824851 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 2 oferta - rozmiar: 20569 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 3 - rozmiar: 669221 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 3 oświadczenie z art. 22 ust. 1 - rozmiar: 14846 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 4 - rozmiar: 339673 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 4 oświadczenie z art. 24 ust. 1 Pzp - rozmiar: 12951 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 5 - rozmiar: 413749 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 5 zobowiązanie podmiotu trzeciego - rozmiar: 20424 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 6 - rozmiar: 1154963 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 6 druk wykazu robót - rozmiar: 51200 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 7 - rozmiar: 746108 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 8 - rozmiar: 364729 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 8 ist. post. umowy - rozmiar: 147456 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 9 i 12 - rozmiar: 45785541 bajtów Typ pliku: application/zip
|
» zał. 9 i 12 częśc 3 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 9 i 12 część 1 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 9 i 12 część 2 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 9 i 12 część 4 - rozmiar: 10485760 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. 9 i 12 część 5 - rozmiar: 135614 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» zał. nr 7 druk wykaz osób - rozmiar: 21497 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. nr 7 druk wykaz osób - po korekcie - rozmiar: 746111 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» ZAPYTANIA od nr 1 do 15 + odpowiedzi - rozmiar: 1676327 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Zapytanie nr 2 str. 1 - rozmiar: 419324 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Zapytanie Nr 2 str. 2 - rozmiar: 525780 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zapytanie Nr 2 str. 3 - rozmiar: 535547 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zapytanie nr 2 str. 4 - rozmiar: 266634 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zapytanie nr 2 str. 5 - rozmiar: 711409 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zmianan SIWZ z dnia 10.02.2016 r. - ZMIANA TERMINU składania i otwarcia ofert. - rozmiar: 16329 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zmiana SIWZ z 03.02.2016 r. - rozmiar: 347555 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zmiana SIWZ z 22.02.2015 ZMIANA TERMINU SKLADANIA I OTWARCIA OFERT - rozmiar: 455522 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Edyta Zawidczak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|