(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
„Budowa hali sportowej w Skarżysku-Kamiennej“

„Budowa hali sportowej w Skarżysku-Kamiennej“

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane - x publikacja obowiązkowa - x

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 18 , 26-110 Skarżysko-Kamienna
Miejscowość:Skarzysko-Kamienna
Kod pocztowy:26-110
Województwo:świętokrzyskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Wrona Agnieszka
Tel.: 041 2520108
E-mail:
wrona@um.skarzysko.pl
Fax: 041 2520200
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres zamawiającego (URL):http://www.skarzysko.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
X - Administracja samorządowa
X - Budownictwo i obiekty komunalne

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających nie X
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Budowa hali sportowej w Skarżysku-Kamiennej“
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)
(a) Roboty budowlane X
Wykonanie X

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Skarżysko-Kamienna Os. Place

II.Ogłoszenie dotyczy
III.Zamówienia publicznego X


II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w Skarżysku-Kamienne z instalacjami: wentylacji mechanicznej, wod-kan, c.o. , ciepła technologicznego i technologii węzła cieplnego, elektryczną teletechniczną, z przyłączem wod-kan., i kanalizacji deszczowej, chodnikami, parkingami na soamochody osobowe(60 m.p.) i autokary (2 m.p.) odwodnieniem i oświetleniem terenu, budowie ulicy Sienkiewicza od ulicy Armii Krajowej do ulicy Wyspiańskiego wraz ze skrzyżowaniem, chodnikami, wjazdami oraz kanałem deszczowym z wpustami ulicznymi.
Podstawowe parametry hali:
- powierzchnia użytkowa : 3.122,40 m2
- powierzchnia zabudowy : 2.899,70 m2
- kubatura : 25.195,50 m2
- arena główna : 26 x 46,60 m
- trybuny dla 550 osób.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot- 45.21.22.00-8
Dodatkowe przedmioty
45.33.00.00-9
45.31.00.00-3
45.31.41.20-8
45.23.31.40-2

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) nie - X
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie - X

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres
Przetarg nieograniczony powyżej 60.000 euro

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Wymagany X

Okres w miesiącach:  lub dniach: 
lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 31/05/2008 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)
130.000,00 zł.

III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki :
a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zm.
b. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm..
c. spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym:
- wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia i wykażą się wykonaniem co najmniej jednej roboty
polegającej na budowie hali o wartości robót - min. 5.000.000,00 zł. brutto .
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami dla branży :ogólnobudowlanej, sieci (wod-kan) i instalacji sanitarnych (wod-kan , c.o. i wentylacyjne), sieci
i instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych oraz drogowych.
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - minimum 2.500.000,00 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszyn punkcie na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Wykonawca , który nie spełni w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (wypełniony załącznik nr 2 / druk oferty / - lub samodzielnie sporządzona przez wykonawcę oferta zgodnie z niniejszym załącznikiem)
Wykonawca składa :
a. dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium.
b. dokument określający aktualny status prawny wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej –wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert).
d. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert).
e. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert)
f. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych
(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) – jeżeli dotyczy.
g. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 , 2 , 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia
2004r. Dz.U.Nr 19 poz.177 z dnia 09.02.2004r. ) - wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 5
h. wykaz ważniejszych robót budowlanych (wypełniony zał. nr 6) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje od inwestorów złożone w formie
oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę)należy wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty polegającej na
budowie hali sportowej o wartości robót - min. 5.000.000,00 zł. brutto
i. Wykaz osób uprawnionych do wykonania zamówienia ( Zał. nr 7) wraz z kserokopią uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności: ogólnobudowlanej, sieci (wod-kan) i instalacji sanitarnych (wod-kan , c.o. i wentylacyjne), sieci i instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych oraz drogowej. , aktualnym (ważnym na dzień otwarcia ofert) zaświadczeniem stwierdzającym , że osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych są członkami Izby Inżynierów Budownictwa
j. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi wykazywać posiadane środki lub zdolność kredytową min. 2.500.000,00 zł.
k. oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do niniejszej siwz,

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony - X

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena X


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna  nie X

IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=28425
Opłata (o ile dotyczy) Waluta:
Warunki i sposób płatności:
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):


IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 26/07/2006 Godzina: 11 : 50

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
PL

IV.3.5) Termin związania ofertą- 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 26/07/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12 : 00
Miejsce : Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18 pok. Nr 5


SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ
nie X

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23/06/2006 (dd/mm/rrrr)


Data wprowadzenia: 2006-06-22 1331
Data upublicznienia: 2006-06-22
Art. czytany: 4035 razy

» dokumentacja geotech - rozmiar: 120051 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» dokumentacja geotechniczna - rozmiar: 5525005 bajtów
Typ pliku: application/zip
» dok. geotech. drogi i parkingi - rozmiar: 1665900 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» kosztorys budowlany - rozmiar: 14286 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» kosztorys budowlany ceny dodatkowe - rozmiar: 14914 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW35 - rozmiar: 278386 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW36 - rozmiar: 230338 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW37 - rozmiar: 140479 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW38 - rozmiar: 197496 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW39 - rozmiar: 155072 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW 22 - rozmiar: 316935 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» KW 34 - rozmiar: 494330 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» modyfikacja SIWZ - rozmiar: 4461 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» odpowiedzi na zapytania 3 - rozmiar: 11941 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» odpowiedź na pytania - 1 - rozmiar: 12800 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» Oferta zał.nr2 - rozmiar: 36352 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» ois obliczenia 13 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opic obliczenia ceny 8 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis 1 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis ceny6 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia15 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 10 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 11 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 12 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 14 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 16 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 17 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 18 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 19 - rozmiar: 219234 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 2 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 3 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 4 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 5 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia 7 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» opis obliczenia ceny 9 - rozmiar: 1457664 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» oświadczenie.zał.nr5 - rozmiar: 28160 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» oświadczeniez art 36.zał.nr 8 - rozmiar: 16384 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» przedmiary.zał.nr3.1 - rozmiar: 10065268 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» przedmiary.zał.nr3.2 - rozmiar: 9553517 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» Rys.A-15 elewacja zachodnia - rozmiar: 197687 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» Rys. Z-1,5 - Zestawienie - rozmiar: 858835 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» spec.na wycinkę drzew - rozmiar: 931750 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» specyfikacje techniczne - rozmiar: 1861518 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T1_TEREN - rozmiar: 7546251 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T2_ARCHITEKTURA.1 - rozmiar: 7799325 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T2_ARCHITEKTURA.2 - rozmiar: 7185060 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T3_KONSTRUKCJA_B - rozmiar: 2253157 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T4_KONSTRUKCJA_W - rozmiar: 9208406 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T5_INSTALACE.2 - rozmiar: 9374983 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T5_INSTALACE.3 - rozmiar: 6619070 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» T5-INSTALACJE.1 - rozmiar: 9146354 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» umowa zał.nr4 - rozmiar: 93184 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» unieważnienie - rozmiar: 24064 bajtów
Typ pliku: application/vnd.stardivision.writer
» warunki prowadzenia robót w pasie drogowym.zał.nr9 - rozmiar: 18432 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» warunki przetargowe.zał.nr1 - rozmiar: 136192 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» wykaz listew - rozmiar: 14307 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» Wykaz osób-zał.nr 7 - rozmiar: 14336 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» wykaz robót.zał.nr 6 - rozmiar: 15360 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» wykaz stali profilowanej - rozmiar: 29396 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» wykaz stali zbrojeniowej - rozmiar: 133934 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. Hala - rozmiar: 85236 bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zapytania 2 - rozmiar: 27381 bajtów
Typ pliku: application/octet-stream
» zieleń - rozmiar: 2277222 bajtów
Typ pliku: application/zip
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Wrona
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej

Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl


GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 17.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 15:30

Piątek:
7:30 - 14:00


Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

7:30 - 17:00













GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 16.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 14.00

Piątek:

7:30 - 12:30



Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

Jak załatwić sprawę


Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



Numery kont bankowych:
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

- subwencje


Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

- dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

- dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

- sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

- wadia i kaucje


Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

PODATKI I OPŁATY



Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

Formularze interaktywne 2016

Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna