(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi
  • Struktura i zadania

    REFERAT ADMINISTROWANIA ZASOBAMI KOMUNALNYMI
    - 9 etatów (symbol ADM) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej (1 etat)
    c) stanowisko ds. obsługi administracyjnej (2 etaty)
    d) stanowisko ds. poboru opłaty targowej (2 etat)
    e) stanowisko ds. czynszów i rozliczeń (2 etaty)
    f) robotnik gospodarczy (1 etat).

    Do zadań realizowanych przez Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi należy:
    1) Zarządzanie lokalami mieszkalnymi, lokalami socjalnymi, lokalami użytkowymi, garażami, budynkami użyteczności publicznej i terenami przeznaczonymi pod ogródki przydomowe;
    2) nadzór administracyjno-techniczny nad zasobem lokalowym Gminy i innymi składnikami zarządzanego mienia, w tym między innymi:
    a) odbiór lokali pustych,
    b) przekazywanie lokali nowym najemcom,
    c) organizacja napraw, remontów, konserwacji i modernizacji na podstawie zawartych umów oraz dokonywanie odbiorów i rozliczeń finansowych robót;
    d) organizowanie przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego,
    e) organizowanie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji w administrowanym zasobie oraz dokonywanie rozliczeń finansowych robót zgodnie z zawartą umową
    3) administrowanie i nadzór techniczny nad komórkami przynależnymi do lokali mieszkalnych i lokali socjalnych, garażami, ogródkami przydomowymi,
    4) administrowanie i nadzór techniczny nad targowiskami miejskimi;
    5) szacowanie szkód w zasobie Gminy, powstałych z przyczyn losowych objętych ubezpieczeniem ogólnym oraz szkód zgłaszanych przez mieszkańców;
    6) potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
    7) reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
    8) sporządzanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie między innymi potrzeb remontowych dla każdej zarządzanej nieruchomości;
    9) zlecanie niezbędnych opracowań geodezyjno - prawnych;
    10) prowadzenie ewidencji lokali wyodrębnionych i nieruchomości gminy, w tym pustostanów i lokali użytkowych;
    11) dokonywanie czynności przygotowawczych i prowadzenie procesów zmierzających do wyłonienia najemców, dzierżawców lub innych użytkowników nieruchomości, z wyłączeniem spraw związanych z przydziałem lokali mieszkalnych – komunalnych i socjalnych;
    12) przygotowywanie umów najmu na lokale mieszkalne oraz lokale socjalne w oparciu o wydane przez Zespół ds. Społeczno-Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    13) przygotowywanie umów najmu na lokale użytkowe i garaże w oparciu o wydane przez Zespół ds. Lokalowych skierowania do zawarcia umowy;
    14) przygotowywanie umów dzierżawy na ogródki przydomowe i inne powierzchnie dzierżawione oraz prowadzenie rejestru tych umów;
    15) przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń, interwencji i wniosków zarządców oraz najemców;
    16) wystawianie i dostarczanie zawiadomień dot. zmiany opłat czynszu najmu wszystkich lokali;
    17) prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z obsługą mieszkańców oraz najemców lokali mieszkalnych i użytkowych oraz innych składników mienia;
    18) udział w przygotowywaniu dokumentacji nieruchomości przeznaczonych do obrotu;
    19) rozliczanie umów o zarządzanie nieruchomościami;
    20) rozliczanie należności z tytułu udziału Gminy w kosztach eksploatacji części wspólnych nieruchomości oraz funduszu remontowego;
    21) naliczanie należnych Gminie oraz organizowanie systemu poboru opłat czynszowych i niezależnych od czynszu w lokalach gminnego zasobu lokalowego,
    22) naliczanie oraz pobór opłaty targowej oraz opłaty za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku;
    23) sporządzanie okresowych analiz dotyczących gospodarowania zasobem komunalnym Gminy;
    24) dokonywanie analiz oraz zbiorczych opracowań w sprawach gospodarki gminnymi lokalami mieszkalnymi, socjalnymi i użytkowymi,
    25) prowadzenie dokumentacji technicznej zarządzanych obiektów;
    26) składanie comiesięcznych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w imieniu Zarządców budynków Wspólnot Mieszkaniowych,
    27) wnioskowanie o wykonanie przez komornika wyroku o eksmisji, jak również zapewnienie lokali socjalnych,
    28) wystawianie faktur za najem pomieszczeń oraz zaświadczeń o pomocy de minimis oraz rozliczanie kosztów za media w Skarżyskim Inkubatorze Technologicznym,
    29) wystawianie faktur za korzystanie z obiektów, usług i urządzeń na targowisku oraz za najem lokali użytkowych będących własnością gminy,
    29) wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.


    Data wprowadzenia: 2016-04-12 0939
    Data upublicznienia: 2016-04-12
    Art. czytany: 4358 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna