(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI – 11 etatów (symbol GN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) Naczelnik Wydziału (1etat)
    a) stanowisko do spraw regulacji stanów prawnych (1 etat)
    b) stanowisko do spraw ewidencji zasobów nieruchomości komunalnych (1 etat),
    c) stanowisko do spraw podziału i rozgraniczeń nieruchomości (1 etat),
    d) stanowisko do spraw użytkowania wieczystego (1 etat,)
    e) stanowisko do spraw dzierżawy (1 etat)
    f) stanowisko do spraw administracyjnych, opłat adiacenckich i renty planistycznej (1 etat),
    g) stanowisko do spraw obrotu nieruchomościami (4 etaty).

    Do zadań Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy w szczególności prowadzenie całości zadań związanych z efektywnym gospodarowaniem nieruchomościami w tym nabywaniem i zbywaniem nieruchomości, ewidencją gruntów, a w szczególności:
    1) obsługa bazy ewidencyjnej gruntów,
    2) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami gruntów,
    3) prowadzenie spraw dotyczących nazewnictwa ulic i nadawania numerów porządkowych budynków,
    4) prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów,
    5) przygotowywanie spraw dotyczących dzierżawy gruntów gminnych,
    6) ewidencjonowanie gruntów zasobu gminnego,
    7) prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami,
    8) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości,
    9) prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczenia komunalnych osób prawnych
    i ustanawianie trwałego zarządu,
    10) ustalanie opłat planistycznych i adiacenckich,
    11) nabywanie nieruchomości na cele inwestycyjne,
    12) prowadzenie ewidencji sprzedaży lokali mieszkalnych z bonifikatą oraz monitorowanie wtórnego obrotu tymi lokalami,
    13) monitorowanie sprzedaży nieruchomości przekształconych z prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    14) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem kaucji mieszkaniowej,
    15) przekazywanie nieruchomości na rzecz innych jednostek,
    16) prowadzenie spraw związanych z obciążeniem nieruchomości służebnościami gruntowymi i przesyłu,
    17) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych w drodze przetargu publicznego.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1055
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 6164 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-04-14
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna