(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI – 11 etatów (symbol GN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) Naczelnik Wydziału (1etat)
    a) stanowisko do spraw regulacji stanów prawnych (1 etat)
    b) stanowisko do spraw ewidencji zasobów nieruchomości komunalnych (1 etat),
    c) stanowisko do spraw podziału i rozgraniczeń nieruchomości (1 etat),
    d) stanowisko do spraw użytkowania wieczystego (1 etat,)
    e) stanowisko do spraw dzierżawy (1 etat)
    f) stanowisko do spraw administracyjnych, opłat adiacenckich i renty planistycznej (1 etat),
    g) stanowisko do spraw obrotu nieruchomościami (4 etaty).

    Do zadań Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy w szczególności prowadzenie całości zadań związanych z efektywnym gospodarowaniem nieruchomościami w tym nabywaniem i zbywaniem nieruchomości, ewidencją gruntów, a w szczególności:
    1) obsługa bazy ewidencyjnej gruntów,
    2) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami gruntów,
    3) prowadzenie spraw dotyczących nazewnictwa ulic i nadawania numerów porządkowych budynków,
    4) prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów,
    5) przygotowywanie spraw dotyczących dzierżawy gruntów gminnych,
    6) ewidencjonowanie gruntów zasobu gminnego,
    7) prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami,
    8) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości,
    9) prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczenia komunalnych osób prawnych
    i ustanawianie trwałego zarządu,
    10) ustalanie opłat planistycznych i adiacenckich,
    11) nabywanie nieruchomości na cele inwestycyjne,
    12) prowadzenie ewidencji sprzedaży lokali mieszkalnych z bonifikatą oraz monitorowanie wtórnego obrotu tymi lokalami,
    13) monitorowanie sprzedaży nieruchomości przekształconych z prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    14) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem kaucji mieszkaniowej,
    15) przekazywanie nieruchomości na rzecz innych jednostek,
    16) prowadzenie spraw związanych z obciążeniem nieruchomości służebnościami gruntowymi i przesyłu,
    17) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych w drodze przetargu publicznego.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1055
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 6169 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-04-14
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna