|
|
|
|
Wydziały i referaty Wydział Gospodarki Nieruchomościami
|
|
Struktura i zadania.
WYDZIAŁ GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI – 11 etatów (symbol GN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
1) Naczelnik Wydziału (1etat)
a) stanowisko do spraw regulacji stanów prawnych (1 etat)
b) stanowisko do spraw ewidencji zasobów nieruchomości komunalnych (1 etat),
c) stanowisko do spraw podziału i rozgraniczeń nieruchomości (1 etat),
d) stanowisko do spraw użytkowania wieczystego (1 etat,)
e) stanowisko do spraw dzierżawy (1 etat)
f) stanowisko do spraw administracyjnych, opłat adiacenckich i renty planistycznej (1 etat),
g) stanowisko do spraw obrotu nieruchomościami (4 etaty).
Do zadań Wydziału Gospodarki Nieruchomościami należy w szczególności prowadzenie całości zadań związanych z efektywnym gospodarowaniem nieruchomościami w tym nabywaniem i zbywaniem nieruchomości, ewidencją gruntów, a w szczególności:
1) obsługa bazy ewidencyjnej gruntów,
2) prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami gruntów,
3) prowadzenie spraw dotyczących nazewnictwa ulic i nadawania numerów porządkowych budynków,
4) prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów,
5) przygotowywanie spraw dotyczących dzierżawy gruntów gminnych,
6) ewidencjonowanie gruntów zasobu gminnego,
7) prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami,
8) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości,
9) prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczenia komunalnych osób prawnych
i ustanawianie trwałego zarządu,
10) ustalanie opłat planistycznych i adiacenckich,
11) nabywanie nieruchomości na cele inwestycyjne,
12) prowadzenie ewidencji sprzedaży lokali mieszkalnych z bonifikatą oraz monitorowanie wtórnego obrotu tymi lokalami,
13) monitorowanie sprzedaży nieruchomości przekształconych z prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
14) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem kaucji mieszkaniowej,
15) przekazywanie nieruchomości na rzecz innych jednostek,
16) prowadzenie spraw związanych z obciążeniem nieruchomości służebnościami gruntowymi i przesyłu,
17) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych w drodze przetargu publicznego.
Data wprowadzenia: 2015-04-14 1055 Data upublicznienia: 2015-04-14 Art. czytany: 6169 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|