|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Zamówienia poza ustawą PZP
|
|
Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 w Skarżysku-Kamiennej w 2014r.
Skarżysko-Kamienna, dnia 17.04.2014r.
Znak sprawy:ZZK.ZP.2510.04.2014
Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych
w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielnie zamówienia na:
„Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35
w Skarżysku-Kamiennej w 2014r.”
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 między studzienką 28 a 30 w Skarżysku-Kamiennej wg przedmiaru stanowiącego załącznik nr 2
do niniejszego Zapytania, mapa stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
Pozostałe warunki reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
2. Opis zakresu zadania i zasad prowadzenia robót:
2.1. Przedmiot umowy polegajacy na wymianie kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 między studzienką 28 a 30 w Skarżysku-Kamiennej musi być wykonany zgodnie
z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załacznik nr 2 do Zapytania.
2.2. Zakres prac:
- regulacja studni rewizyjnych i wpustów ulicznych z naprawą nawierzchni dookoła wyregulowanej studni lub wpustu ulicznego;
- remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych;
- wywiezienie zdemontowanych materiałów, urządzeń oraz gruzu, a także innych pozostałości;
- odtworzenie nawierzchni po robotach remontowo-budowlanych przy zastosowaniu właściwej technologii.
2.3. Zasady prowadzenia robót:
- wszelkie roboty związane z wymianą kanalizacji deszczowej można rozpocząć dopiero
po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa; obowiązuje dokonanie komisyjnego odbioru oznakowania i zabezpieczenia robót przy udziale pracownika Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania
i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania;
- wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się atestami na wbudowane przez siebie materiały; w przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nie odpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe
wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie;
- w trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał
w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień
i zabezpieczeń w/w urządzeń;
- w trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd
do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem terenu;
- wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu; wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszego Zapytania i umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia;
- za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót;
- wszelkie roszczenia użytkowników dróg wewnątrzosiedlowych i mieszkańców jakie wpłyną
do ZZK związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego Zapytania, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia;
w przypadku wpłynięcia do ZZK roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 3 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie; w momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas ZZK pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty;
- wszelkie naprawy gwarancyjne będą realizowane w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego;
- w czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac
w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze
oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne;
- po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac.
3. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2014r.
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
- sprawy merytoryczne: Bogdan Kraska - tel. (41) 25-24-900,
5. Termin związania ofertą:
7 dni od terminu składania ofert.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Opis sposobu przygotowania oferty /forma oferty/.
5.1. Kwestie formalne:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności
w formie pisemnej.
2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego ogłoszenia. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę
lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy.
7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e.
5.2. Zawartość oferty:
Kompletna oferta musi zawierać:
• Formularz Oferty
5.3. Opakowanie oferty:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
• Opakowanie musi zostać opatrzone:
a) Adresem Zamawiającego:
Zarząd Zasobów Komunalnych,
ul. B. Prusa 3a,
26-110 Skarżysko – Kamienna
b) napisem:
„Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia w Skarżysku-Kamiennej 35
w 2014r. - OFERTA”
c) imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą) oraz dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej
do Zamawiającego.
d) wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym
z zapisami niniejszego ogłoszenia.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna – I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych,
ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 24.04.2014r. do godz. 11:00
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
(w tym również drogą pocztową), zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna – I piętro - pokój nr 14:
w dniu 24.04.2014r. o godz. 11:10
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „najniższa cena”
10. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Skarżysko – Kamienna, dnia 17.04.2014r.
ZATWIERDZAM
………………………………………
Kierownik Zamawiającego
Jacek Jeżyk
(podpis na oryginale)
Data wprowadzenia: 2014-04-22 1119 Data upublicznienia: 2014-04-22 Art. czytany: 3751 razy
|
|
» Mapa - rozmiar: 712199 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Oferta - rozmiar: 75776 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Przedmiar - rozmiar: 1677056 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Wzór umowy - rozmiar: 85504 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|