Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 w Skarżysku-Kamiennej w 2014r. 2014-04-22 1119 Art. czytany: 3752 razy Skarżysko-Kamienna, dnia 17.04.2014r. Znak sprawy:ZZK.ZP.2510.04.2014 Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na: „Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 w Skarżysku-Kamiennej w 2014r.” 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 między studzienką 28 a 30 w Skarżysku-Kamiennej wg przedmiaru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, mapa stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania. Pozostałe warunki reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. 2. Opis zakresu zadania i zasad prowadzenia robót: 2.1. Przedmiot umowy polegajacy na wymianie kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia 35 między studzienką 28 a 30 w Skarżysku-Kamiennej musi być wykonany zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załacznik nr 2 do Zapytania. 2.2. Zakres prac: - regulacja studni rewizyjnych i wpustów ulicznych z naprawą nawierzchni dookoła wyregulowanej studni lub wpustu ulicznego; - remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych; - wywiezienie zdemontowanych materiałów, urządzeń oraz gruzu, a także innych pozostałości; - odtworzenie nawierzchni po robotach remontowo-budowlanych przy zastosowaniu właściwej technologii. 2.3. Zasady prowadzenia robót: - wszelkie roboty związane z wymianą kanalizacji deszczowej można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa; obowiązuje dokonanie komisyjnego odbioru oznakowania i zabezpieczenia robót przy udziale pracownika Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania; - wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się atestami na wbudowane przez siebie materiały; w przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nie odpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie; - w trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń w/w urządzeń; - w trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem terenu; - wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu; wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszego Zapytania i umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia; - za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót; - wszelkie roszczenia użytkowników dróg wewnątrzosiedlowych i mieszkańców jakie wpłyną do ZZK związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego Zapytania, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia; w przypadku wpłynięcia do ZZK roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 3 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie; w momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas ZZK pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty; - wszelkie naprawy gwarancyjne będą realizowane w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; - w czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne; - po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac. 3. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: do 30.05.2014r. 4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: - sprawy merytoryczne: Bogdan Kraska - tel. (41) 25-24-900, 5. Termin związania ofertą: 7 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Opis sposobu przygotowania oferty /forma oferty/. 5.1. Kwestie formalne: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia. 4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. 6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy. 7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e. 5.2. Zawartość oferty: Kompletna oferta musi zawierać: • Formularz Oferty 5.3. Opakowanie oferty: Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. • Opakowanie musi zostać opatrzone: a) Adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko – Kamienna b) napisem: „Wymiana kanalizacji deszczowej przy budynku Tysiąclecia w Skarżysku-Kamiennej 35 w 2014r. - OFERTA” c) imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą) oraz dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego. d) wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia. 7. Miejsce i termin składania ofert. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna – I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.04.2014r. do godz. 11:00 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej (w tym również drogą pocztową), zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania. 8. Miejsce i termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna – I piętro - pokój nr 14: w dniu 24.04.2014r. o godz. 11:10 Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „najniższa cena” 10. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Skarżysko – Kamienna, dnia 17.04.2014r. ZATWIERDZAM ……………………………………… Kierownik Zamawiającego Jacek Jeżyk (podpis na oryginale) |