(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • 'Remont kominów w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13”.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na:
    „Remont kominów w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13”.

    1. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest remont kominów polegający na rozebraniu i ponownym wymurowaniu kominów wraz z odgruzowaniem i sprawdzeniem przewodów kominowych w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13 zarządzanych przez Zarząd zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej.
    Zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia.
    Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl (menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: zapytanie poza ustawą PZP).
    Rozliczenie będzie prowadzone w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    1.1. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118,
    - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytuowanie.Dz.U.02.75.690,
    - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21
    kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych
    obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563),
    - ustawy z dnia 27.04.2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r.
    Nr 129, poz. 902 ze zm. )
    Wykonawca robót zobowiązany jest do:
    - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz
    zabezpieczenia terenu, na którym wykonywane będą prace.
    - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny
    pracy,
    - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób zamieszkujących remontowany budynek.
    - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.,
    - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
    oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania
    go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.

    2. Termin wykonania zamówienia.

    Termin wykonania zamówienia: do 30.10.2010r.

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

    3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
    udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1tj.:
    3.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
    3.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
    z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do ogłoszenia).
    3.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
    • Potencjał techniczny:
    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – minimum jedna osoba - i przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane (załącznik nr 5 do ogłoszenia)

    3.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1.

    3.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innbych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

    3.4. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”,
    o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów w wyznaczonym terminie.

    3.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.
    1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    4.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    4.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (załącznik nr 2 do ogłoszenia) lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym Wykonawca składa:
    4.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22
    ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 6 do
    ogłoszenia.
    Wymagana forma dokumentu – oryginał

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda załączenia do oferty:
    a) Wykazu (wypełniony załącznik Nr 4 do ogłoszenia) potwierdzającego, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
    w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie
    z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł. brutto każda
    z podaniem ich rodzajui wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy podać min 2 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie.

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    b) Referencje
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
    c) wykazu osób (wypełniony załącznik Nr 5 do ogłoszenia), w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)
    w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – minimum jedna osoba - i przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

    Wymagana forma dokumentu (wykazu, zobowiązania) – oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    d) Oświadczenie (wypełniony załącznik 5 do ogłoszenia), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

    Wymagana forma dokumentu oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącą sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda:

    e) Opłaconą Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert.

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    4.2.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
    o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty:

    a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 7 do ogłoszenia.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał

    b) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez
    notariusza.

    c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

    Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Pzp - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca
    w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
    w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. – Wymagana forma dokumentu – oryginał.

    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

    1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
    i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500 lub drogą elektroniczną na adres: zzk@zzk.internetdsl.pl
    2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której ukazało się ogłoszenie.
    3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
    - sprawy merytoryczne: Aldona Swinka - tel. (41) 25-23-713,
    - sprawy proceduralne: Agnieszka Bieniek - tel. (41) 25-23-388.


    6. Termin związania ofertą:

    7 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    7. Opis sposobu przygotowania oferty /forma oferty/.

    7.1. Kwestie formalne:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności
    w formie pisemnej.
    2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw
    i obowiązków majątkowych wykonawcy.
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
    4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy.
    7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e.

    7.2. Zawartość oferty:
    Kompletna oferta musi zawierać:
    • Formularz Oferty,
    • Dokumenty przedstawione w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia,

    7.3. Opakowanie oferty:

    7.3.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym
    i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie
    i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    • Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a) Adresem Zamawiającego:
    Zarząd Zasobów Komunalnych,
    ul. B. Prusa 3a,
    26-110 Skarżysko – Kamienna

    b) napisem:
    „Remont kominów w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy
    w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13. – OFERTA”

    c) imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą) oraz dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.

    d) wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.

    8. Miejsce i termin składania ofert.
    Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna – I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna w nieprzekraczalnym terminie:
    do dnia 30.09.2010r. do godz. 9:45


    Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
    (w tym również drogą pocztową), zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania.

    9. Miejsce i termin otwarcia ofert.
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna – I piętro - pokój nr 14:
    w dniu 30.09.2010r. o godz. 10:00

    Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

    1. Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „najniższa cena”.
    2. W razie braku dokumentów stanowiących załączniki do oferty Zamawiający wzywa oferenta do uzupełnienia braków w wyznaczonym przez siebie terminie pod rygorem odrzucenia oferty obarczonej brakami formalnymi.


    11. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    Skarżysko – Kamienna, dnia 23.09.2010r.

    Dyrektor Zarządu Zasbów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-09-23 1031
    Data upublicznienia: 2010-09-23
    Art. czytany: 2825 razy

    » załacznik nr 4 - wykaz robót - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 5 - wykaz osób - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1 - przedmiar robót - rozmiar: 568832 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - oferta - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 - oświad. art. 22. - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - oświad. art. 24 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-09-23
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna