(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    Skarżysko-Kamienna, dnia 28.01.2010r.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych



    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia
    na :
    „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    w 2010 roku”

    Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań:

    Zadanie nr 1: „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku ”

    Zadanie nr 2: „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w 2010 r. ”


    1. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymania terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Tereny objęte zadaniem nr 1 określone zostały w załączniku nr 4a do niniejszego ogłoszenia ( wykaz terenów wraz z mapkami) natomiast tereny objęte zadaniem nr 2 zostały określone w załączniku nr 4 b do niniejszego ogłoszenia.

    Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm. );
    - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm. ),
    - ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ),
    - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko – Kamienna.
    Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce – zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.

    Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1.oczyszczenie powierzchni terenów

    2.zgarnianie śniegu i spryzmowanie śniegu
    3.likwidację śliskości, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego

    4. skuwanie oblodzeń
    5. posypywanie piachem

    W ramach umowy Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi
    w następujący sposób:
    1.w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem (lub piaskiem z solą) oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni chodników o szerokości minimum 1,5 mb śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych a także do bieżącego sprzątania terenów objętych zamówieniem.
    2.w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni terenów i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni
    z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie
    i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
    Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Chodniki muszą być odśnieżone na całej długości. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Wykonawca zobowiązany jest również do bieżącego utrzymania czystości na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem.
    2. Termin wykonania zamówienia: ( zdanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    od 1 lutego 2010 roku do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego.

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)


    I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.


    II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 4. Brak wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci
    w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą.
    Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz
    z ofertą / zał. Nr 1a lub 1 b / lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikami oferent składa:


    W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    a. wykazu co najmniej dwóch usług (wypełniony zał. Nr 2 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )
    w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania
    o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze zimowego utrzymania terenów o wartości nie mniejszej niż 30.000 netto każda. Zamawiający wymaga ponadto załączenia dokumentów potwierdzające, że usługi
    te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).

    Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    b. wypełniony zał. Nr 3 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników Wykonawcy realizujących zamówienie oraz imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za nadzór na w/w pracownikami.
    Wymagana forma wykazu – oryginał.


    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.


    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: (zadanie nr 1 oraz zdanie nr 2)
    1.) Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
    i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500.
    2.) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której ukazało się ogłoszenie.
    3.) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

    Aldona Swinka–tel. 041-25-23-713


    6. Termin związania ofertą: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    7 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.



    7. Opis sposobu przygotowania ofert / forma oferty /: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)


    1. Wykonawca składa jedną ofertę wraz z załącznikami na jedno zadanie, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
    2. Jeden wykonawca może złożyć ofertę zarówno na zadanie nr 1 jak i zadanie nr 2.
    1. Ofertę na zadanie nr 1 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1a do ogłoszenia, natomiast ofertę na zadanie nr 2 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1b.
    2. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
    3. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę.
    4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    5. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy .
    6. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e

    Opakowanie oferty:

    1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a/ adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych ul. B.Prusa 3a;
    26-110 Skarżysko – Kamienna
    b/ napisem:

    • „Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku” -
    w przypadku zadania nr 1

    • „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK
    w Skarżysku- Kamiennej w 2010 roku” w przypadku zadania nr 2.




    8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1. Oferty należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a
    w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 29.01. 2010 r. do godz. 12: 00 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
    ( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.

    3. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.01.2010 r. godz. 1215 w Sali nr 14 .

    7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
    ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.

    W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy.

    Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty porównuje ceny netto.

    8. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania. ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk

    ------------------------------------

    Skarżysko-Kamienna, dnia 29.01.2010r.

    Według rozdzielnika

    ZAWIADOMIENIE
    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, informuje, że w postępowaniu poza ustawą PZP na :
    „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    w 2010 roku”

    wpłynęły następujące oferty:

    Zadanie nr 1: „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku ”

    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 156 525, 39 PLN

    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 46 675, 37 PLN

    3.Trans, K.Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 35 692, 92 PLN

    Zadanie nr 2: „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK
    w Skarżysku- Kamiennej w 2010 r. ”

    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 181 305, 05 PLN

    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 22 968, 62 PLN

    3.Trans, K. Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto- 30 035, 87 PLN

    Zamawiający w trakcie oceny formalnej oraz merytorycznej stwierdził co następuje:
    1.Oferta nr 1 w Zadaniu nr 1 oraz Zadaniu nr 2- F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk;
    Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- Wykonawca nie załączył dokumentów potwierdzających, że wskazane przez niego usługi zostały wykonane należycie. Nie załączenie wymaganych dokumentów zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu skutkuje odrzuceniem oferty.
    2.Oferta nr 3 w zadaniu nr 1 jest ofertą najkorzystniejszą cenowo dla zamawiającego, kwota zaoferowana przez Wykonawcę jest większa od kwoty zabezpieczonej w budżecie przez Zamawiającego na ten cel.
    3.Oferta nr 2 w zadaniu nr 2 jest ofertą najkorzystniejszą cenowo dla Zamawiającego, kwota zaoferowana przez Wykonawcę jest większa od kwoty zabezpieczonej w budżecie przez Zamawiającego na ten cel.
    Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający:
    1.Odrzuca ofertę nr 1 w zadaniu nr 1 oraz w zadaniu nr 2 tj. F.H-U „Aleksander”
    A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 128 299, 50 PLN

    2.Zaprasza Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 tj. Trans,
    K. Jakubowski L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna na negocjacje cenowe, które odbędą się w dniu 29.01.2010 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 15 : 30.

    3.Zaprasza Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 tj. Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna na negocjacje cenowe, które odbędą się w dniu 29.01.2010 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 15 : 30.

    Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

    Otrzymują :
    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna
    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    3.Trans, K.Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna
    4.a/a

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-01-28 1723
    Data upublicznienia: 2010-01-28
    Art. czytany: 2390 razy

    » zał. 4 b- ciąg dalszy - rozmiar: 4008406 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    » zał. nr 1b - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 a - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 3 - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4a - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4a - ciąg dalszy - rozmiar: 12675450 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    » zał. nr 4b - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4b - rozmiar: 46390920 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2010-06-25
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2010-01-28
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna