(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • 2009
  • Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna

    Przetarg nieograniczony 4/2009

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna
    Numer ogłoszenia: 241532 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez : - wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okna - demontaż istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych - zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy, - wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac z zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy. - w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ( zał. nr 5 do SIWZ ) Wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6.. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 8 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 9 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Skarżysko – Kamienna 31.07.2009 r.

    Znak: ZZK.ZP.341/2710/09
    Wszyscy zainteresowani ============================


    M O D Y F I K A C J A


    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na zadanie pod nazwą “ Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko – Kamienna ”
    Modyfikacja dotyczy załączników do SIWZ: Nr 1- warunki przetargowe, Nr 3- wzór umowy oraz nr 7- Przedmiar robót.

    Modyfikacja załącznika nr 1 polega na zmianie pkt. 3 Opis przedmiotu zamówienia. Zmianie ulega liczba okien i drzwi balkonowych których zakup oraz wymiana jest przedmiotem zamówienia:
    Jest:
    „Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania.”

    Powinno być:
    „Przedmiotem zamówienia jest zakup 253 szt. okien PCV i 38 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania.”

    Druk załącznika Nr 1 po modyfikacji w załączeniu.



    Modyfikacja załącznika nr 3 polega na zmianie § 2 ust. 2.

    Jest:
    „Przedmiotem zamówienia jest : zakup 245 szt. okien PCV i 36szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty wywozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania”
    Powinno być:
    „Przedmiotem zamówienia jest : zakup 253 szt. okien PCV i 38 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty wywozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania”
    Druk załącznika Nr 3 po modyfikacji w załączeniu.

    Zmiana załącznika nr 7- Przedmiar polega na jego uzupełnieniu o brakującą liczbę sztuk okien oraz drzwi balkonowych zakwalifikowanych do wymiany.
    Druk załącznika nr 7 po modyfikacji w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
    Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ ).
    Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 12.08.2009 r. do godz. 09:45, natomiast otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10:00. Miejsce składania i otwarcia ofert – pozostaje bez zmian

    Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk

    Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
    Termin składania ofert: 2009-08-06
    ________________________________________
    Numer ogłoszenia: 262330 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241532 - 2009 data 16.07.2009 r.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.
    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
    II.1) Tekst, który należy zmienić:
    • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
    • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania..
    • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zakup 253 szt. okien PCV i 38szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania..



    Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
    Termin składania ofert: 2009-08-06
    ________________________________________
    Numer ogłoszenia: 262386 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241532 - 2009 data 16.07.2009 r.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.
    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
    II.1) Tekst, który należy zmienić:
    • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
    • W ogłoszeniu jest: 06.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam...
    • W ogłoszeniu powinno być: 12.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam...

    Skarżysko – Kamienna 25.08.2009 r.

    Znak: ZZK/ZP/341/4/2950/2009


    wg. rozdzielnika
    =========================

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z poźn. zm., zwana dalej PZP ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
    “Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko – Kamienna”

    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 150 000 euro tj:

    - ofertę Nr 8: - P. P .H -U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice-
    cena brutto: 179 760, 00 PLN

    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 P.W „ AKCENT” sp. zoo ul. Piotrkowska 61 k, 26-300 Opoczno cena brutto: 200 898,21 PLN
    2 ADRO- Kolanek i S- ka , sp. j., ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa cena brutto: 228 062, 38 PLN
    3 Fabryka Okien „ SPECTRUM” sp. zoo ,
    ul. Ceramiczna 4, 20- 150 Lublin cena brutto: 234 237,98 PLN(cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 2. PZP)
    4 Z.B.H „Fresco”, J.B Zegadło , 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 cena brutto: 234.313, 30 PLN
    5 PAMO- PLAST sp.zoo , ul. Kolejowa 6, 38- 700 Ustrzyki Dolne cena brutto: 218 995, 42 PLN
    6 Dor- Bud- Produkcja sp. zoo, ul. Zagnanśka 153, 25-563 Kielce cena brutto: 255 048, 78 PLN
    7 Z.P.U-H „SEZAM”, K. Marzec, ul. Bodzentyńska 36 b, 26-130 Suchedniów cena brutto: 231 390, 71 PLN
    8 P.P.H-U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70,
    27-200 Starachowice cena brutto: 179 760, 00 PLN

    W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następującą liczę punktów:

    Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
    Cena – 100 %
    1 89,49
    2 78,82
    3 76,74
    4 76,72
    5 82,08
    6 70,48
    7 77,67
    8 100


    Ponadto Zamawiający informuje, iż żadna oferta nie została odrzucona oraz żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.

    Termin podpisania umowy: 02.09.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15

    Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

    Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 PZP mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.



    Z upoważnienia Dyrektora

    Renata Świątczak

    Zastępca Dyrektora




    Otrzymują :


    1. P.W „ AKCENT” sp. zoo, ul. Piotrkowska 61 k, 26-300 Opoczno
    2. ADRO- Kolanek i S- ka , sp. j., ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa
    3. Fabryka Okien „ SPECTRUM” sp. zoo , ul. Ceramiczna 4, 20- 150 Lublin
    4. Z.B.H „Fresco”, J.B Zegadło , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów,
    5. PAMO- PLAST sp.zoo , ul. Kolejowa 6, 38- 700 Ustrzyki Dolne
    6. Dor- Bud- Produkcja sp. zoo, ul. Zagnanśka 153, 25-563 Kielce
    7. Z.P.U-H „SEZAM”, K. Marzec, ul. Bodzentyńska 36 b, 26-130 Suchedniów
    8. P.P.H-U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice
    9. a/a

     Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
    Termin składania ofert: 2009-08-06
    

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna
    Numer ogłoszenia: 302848 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241532 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez : - wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okna - demontaż istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych - zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy, - wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac z zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy. - w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ( zał. nr 5 do SIWZ ) Wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 168000 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * P.P.H-U ZEGPOL, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 168000
    * Oferta z najniższą ceną: 168000 oferta z najwyższą ceną: 238363.35
    * Waluta: PLN.



    Data wprowadzenia: 2009-07-16 1316
    Data upublicznienia: 2009-07-16
    Art. czytany: 4611 razy

    » załącznik nr 1- MODYFIKACJA - rozmiar: 118272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3- MODYFIKACJA - rozmiar: 55808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7- MODYFIKACJA - rozmiar: 368404 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 1- warunki przetargowe - rozmiar: 118272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2- druk oferty - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3- projekt umowy - rozmiar: 55808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4- oświadczenie - rozmiar: 41984 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr- 5 STWiORB - rozmiar: 160681 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał nr 6- wykaz stolarki okiennej - rozmiar: 1201516 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 7- przedmiar - rozmiar: 350798 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 8- druk wykazu prac - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 9- druk wykazu osób - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-09-02
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-08-25
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-31
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-16
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    17. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    19. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna