Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna

2009-07-16 1316
Art. czytany: 4610 razy

Przetarg nieograniczony 4/2009

Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna
Numer ogłoszenia: 241532 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez : - wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okna - demontaż istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych - zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy, - wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac z zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy. - w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ( zał. nr 5 do SIWZ ) Wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6.. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 8 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 9 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Skarżysko – Kamienna 31.07.2009 r.

Znak: ZZK.ZP.341/2710/09
Wszyscy zainteresowani ============================


M O D Y F I K A C J A


Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na zadanie pod nazwą “ Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko – Kamienna ”
Modyfikacja dotyczy załączników do SIWZ: Nr 1- warunki przetargowe, Nr 3- wzór umowy oraz nr 7- Przedmiar robót.

Modyfikacja załącznika nr 1 polega na zmianie pkt. 3 Opis przedmiotu zamówienia. Zmianie ulega liczba okien i drzwi balkonowych których zakup oraz wymiana jest przedmiotem zamówienia:
Jest:
„Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania.”

Powinno być:
„Przedmiotem zamówienia jest zakup 253 szt. okien PCV i 38 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania.”

Druk załącznika Nr 1 po modyfikacji w załączeniu.



Modyfikacja załącznika nr 3 polega na zmianie § 2 ust. 2.

Jest:
„Przedmiotem zamówienia jest : zakup 245 szt. okien PCV i 36szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty wywozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania”
Powinno być:
„Przedmiotem zamówienia jest : zakup 253 szt. okien PCV i 38 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty wywozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania”
Druk załącznika Nr 3 po modyfikacji w załączeniu.

Zmiana załącznika nr 7- Przedmiar polega na jego uzupełnieniu o brakującą liczbę sztuk okien oraz drzwi balkonowych zakwalifikowanych do wymiany.
Druk załącznika nr 7 po modyfikacji w załączeniu.

Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ ).
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 12.08.2009 r. do godz. 09:45, natomiast otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10:00. Miejsce składania i otwarcia ofert – pozostaje bez zmian

Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej

mgr Jacek Jeżyk

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
Termin składania ofert: 2009-08-06
________________________________________
Numer ogłoszenia: 262330 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241532 - 2009 data 16.07.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
• W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania..
• W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zakup 253 szt. okien PCV i 38szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 253 szt. okien drewnianych i 38 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania..



Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
Termin składania ofert: 2009-08-06
________________________________________
Numer ogłoszenia: 262386 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 241532 - 2009 data 16.07.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
• W ogłoszeniu jest: 06.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam...
• W ogłoszeniu powinno być: 12.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a , 26-110 Skarżysko - Kam...

Skarżysko – Kamienna 25.08.2009 r.

Znak: ZZK/ZP/341/4/2950/2009


wg. rozdzielnika
=========================

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z poźn. zm., zwana dalej PZP ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
“Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko – Kamienna”

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 150 000 euro tj:

- ofertę Nr 8: - P. P .H -U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice-
cena brutto: 179 760, 00 PLN

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 PZP Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 P.W „ AKCENT” sp. zoo ul. Piotrkowska 61 k, 26-300 Opoczno cena brutto: 200 898,21 PLN
2 ADRO- Kolanek i S- ka , sp. j., ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa cena brutto: 228 062, 38 PLN
3 Fabryka Okien „ SPECTRUM” sp. zoo ,
ul. Ceramiczna 4, 20- 150 Lublin cena brutto: 234 237,98 PLN(cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 2. PZP)
4 Z.B.H „Fresco”, J.B Zegadło , 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 cena brutto: 234.313, 30 PLN
5 PAMO- PLAST sp.zoo , ul. Kolejowa 6, 38- 700 Ustrzyki Dolne cena brutto: 218 995, 42 PLN
6 Dor- Bud- Produkcja sp. zoo, ul. Zagnanśka 153, 25-563 Kielce cena brutto: 255 048, 78 PLN
7 Z.P.U-H „SEZAM”, K. Marzec, ul. Bodzentyńska 36 b, 26-130 Suchedniów cena brutto: 231 390, 71 PLN
8 P.P.H-U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70,
27-200 Starachowice cena brutto: 179 760, 00 PLN

W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następującą liczę punktów:

Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 89,49
2 78,82
3 76,74
4 76,72
5 82,08
6 70,48
7 77,67
8 100


Ponadto Zamawiający informuje, iż żadna oferta nie została odrzucona oraz żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.

Termin podpisania umowy: 02.09.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15

Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 PZP mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.



Z upoważnienia Dyrektora

Renata Świątczak

Zastępca Dyrektora




Otrzymują :


1. P.W „ AKCENT” sp. zoo, ul. Piotrkowska 61 k, 26-300 Opoczno
2. ADRO- Kolanek i S- ka , sp. j., ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa
3. Fabryka Okien „ SPECTRUM” sp. zoo , ul. Ceramiczna 4, 20- 150 Lublin
4. Z.B.H „Fresco”, J.B Zegadło , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów,
5. PAMO- PLAST sp.zoo , ul. Kolejowa 6, 38- 700 Ustrzyki Dolne
6. Dor- Bud- Produkcja sp. zoo, ul. Zagnanśka 153, 25-563 Kielce
7. Z.P.U-H „SEZAM”, K. Marzec, ul. Bodzentyńska 36 b, 26-130 Suchedniów
8. P.P.H-U „ ZEGPOL”, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice
9. a/a

 Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 241532-2009 z dnia 2009-07-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych...
Termin składania ofert: 2009-08-06


Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna
Numer ogłoszenia: 302848 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241532 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Skarżysko - Kamienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 245 szt. okien PCV i 36 szt. drzwi balkonowych PCV, wymiana 245 szt. okien drewnianych i 36 szt. drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Koszty odwozu nieczystości winny zostać wliczone w cenę ryczałtową zadania. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez : - wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okna - demontaż istniejących okien drewnianych i drzwi balkonowych - zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV - zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy, - wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac z zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy. - w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. ( zał. nr 5 do SIWZ ) Wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 168000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

* P.P.H-U ZEGPOL, Al. Wyzwolenia 70, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

* Cena wybranej oferty: 168000
* Oferta z najniższą ceną: 168000 oferta z najwyższą ceną: 238363.35
* Waluta: PLN.