(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • 2009
  • Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku przy ul . Piłsudskiego 46 w Skarżysku-Kamiennej

    Przetarg nieograniczony 3/2009

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
    Numer ogłoszenia: 227168 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ,pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości 2000 PLN. ( słownie: dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Wymiana dachu wraz z dociepleniem budynku przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej- wadium Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1. kopia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6...
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dowód wniesienia wadium Szczegółowe wymagania zostały określone w pkt.8- Wymagania dotyczące wadium 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 6. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 , fax. 041 - 25-23-500.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Skarżysko – Kamienna 08.07.2009 r.


    dotyczy wszystkich zainteresowanych
    ============================


    M O D Y F I K A C J A

    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie “Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej ”

    Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastępuje załącznik nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie PDF załącznikiem nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie ZIP, który zawiera trzy skompresowane pliki w formacie PDF, z których każdy przedstawia kolorystkę jednej z trzech ścian, których docieplenie jest zgodnie z SIWZ częścią przedmiotowego zamówienia.

    Załącznik Nr 9 po modyfikacji w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia. Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej na której została zamieszczona SIWZ .

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania oraz otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

    Skarżysko – Kamienna 10.08.2009 r.


    Znak: ZZK.ZP- 2781/09

    wg rozdzielnika
    =========================

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
    “Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej”
    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro tj:
    - ofertę Nr : 5; Z.I-R-B S. Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna, cena brutto: 75250,21 PLN

    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy zawierała najniższą cenę brutto spośród nieodrzuconych ofert, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą / maksymalną / liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. cena brutto – 100 %.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:



    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne cena brutto: 77051,93 PLN
    2 Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 119 792,21 PLN
    3 MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 75214,84 PLN
    4 Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 79937,24 PLN
    5 Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 75250,21 PLN




    Punktacja przyznana w/w ofertom jest następująca:

    Numer oferty Liczba pkt w kryterium
    Cena – 100 %
    1 97, 66
    2 62,82
    4 94,14
    5 100
    Zamawiający informuje, że : oferta Nr 3 złożona przez MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26- 110 Skarżysko- Kamienna podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Podczas oceny Oferty Nr 3 złożonej w niniejszym postępowaniu stwierdzono błędy w stosunku do złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wymagał złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający zażądał m.in.
    a) w pkt 6.2.1 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ) : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    b) w pkt 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) : wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5– druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    Zamawiający stwierdził, że:
    a) Wykonawca złożył zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej , które zostało wystawione w dniu 05. 06.2006 r, a więc wcześniej niż w terminie przewidzianym przez Zamawiającego w SIWZ.
    b) Wykonawca złożył wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót wraz z referencjami. Wartość każdej z robót budowlanych uwzględnionych w wykazie jest mniejsza niż wymagania postawione przez Zamawiającego.
    W związku z powyższym na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) Wykonawca pismem z dnia 05.08.2009 r. został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentów w terminie 3 dni poprzez:
    a) dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż w terminie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

    b) dostarczenie wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

    Wykonawca potwierdził otrzymanie w/w pisma w dniu 05.08.2009 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca dostarczył zaświadczenie o dokonaniu zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w wymaganym przez Zamawiającego terminie, nie złożył jednak wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Nie dopełnienie przez Wykonawcę obowiązku określonego w pkt. 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) oznacza, iż nie spełnia on warunków udziału w postępowaniu, dlatego też podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Zgodnie z art. 24 ust. 3 ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
    Termin podpisania umowy: 18.08.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr 15.
    Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma wymienionych wg rozdzielnika do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. 041-25-23-500 .

    Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk












    Otrzymują wg rozdzielnika:
    1. F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne
    2. Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna
    3. MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    4. Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    5. Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko- Kamienna
    6. a/a


     Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 227168-2009 z dnia 2009-07-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w...
    Termin składania ofert: 2009-07-29
    

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
    Numer ogłoszenia: 283338 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227168 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70327.30 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * Z.I-R-B, S.Jarocha,, ul . Powstańców Warszawy 2/26, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 70327.30
    * Oferta z najniższą ceną: 70327.30 oferta z najwyższą ceną: 111955.34
    * Waluta: PLN.



    Data wprowadzenia: 2009-07-07 1440
    Data upublicznienia: 2009-07-07
    Art. czytany: 3082 razy

    » zał. nr 1- warunki przetargowe - rozmiar: 135168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2- oferta - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3 - oświadczenie - rozmiar: 43008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4- umowa - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 5- druk wykazu prac - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6- druk wykazu osób - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 7 - przedmiar - rozmiar: 69206 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 8- STWiORB - rozmiar: 268250 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 9- kolorystyka elewacji - rozmiar: 639596 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 9- kolorystyka elewacji - MODYFIKACJA - rozmiar: 1301617 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-08-18
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-08-10
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-08
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-07
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    18. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna