(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • 2009
  • Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku przy ul . Piłsudskiego 46 w Skarżysku-Kamiennej

    Przetarg nieograniczony 3/2009

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
    Numer ogłoszenia: 227168 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ,pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości 2000 PLN. ( słownie: dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Wymiana dachu wraz z dociepleniem budynku przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej- wadium Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1. kopia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6...
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dowód wniesienia wadium Szczegółowe wymagania zostały określone w pkt.8- Wymagania dotyczące wadium 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 6. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 , fax. 041 - 25-23-500.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Skarżysko – Kamienna 08.07.2009 r.


    dotyczy wszystkich zainteresowanych
    ============================


    M O D Y F I K A C J A

    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie “Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej ”

    Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastępuje załącznik nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie PDF załącznikiem nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie ZIP, który zawiera trzy skompresowane pliki w formacie PDF, z których każdy przedstawia kolorystkę jednej z trzech ścian, których docieplenie jest zgodnie z SIWZ częścią przedmiotowego zamówienia.

    Załącznik Nr 9 po modyfikacji w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia. Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej na której została zamieszczona SIWZ .

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania oraz otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

    Skarżysko – Kamienna 10.08.2009 r.


    Znak: ZZK.ZP- 2781/09

    wg rozdzielnika
    =========================

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
    “Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej”
    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro tj:
    - ofertę Nr : 5; Z.I-R-B S. Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna, cena brutto: 75250,21 PLN

    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy zawierała najniższą cenę brutto spośród nieodrzuconych ofert, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą / maksymalną / liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. cena brutto – 100 %.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:



    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne cena brutto: 77051,93 PLN
    2 Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 119 792,21 PLN
    3 MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 75214,84 PLN
    4 Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 79937,24 PLN
    5 Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 75250,21 PLN




    Punktacja przyznana w/w ofertom jest następująca:

    Numer oferty Liczba pkt w kryterium
    Cena – 100 %
    1 97, 66
    2 62,82
    4 94,14
    5 100
    Zamawiający informuje, że : oferta Nr 3 złożona przez MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26- 110 Skarżysko- Kamienna podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Podczas oceny Oferty Nr 3 złożonej w niniejszym postępowaniu stwierdzono błędy w stosunku do złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wymagał złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający zażądał m.in.
    a) w pkt 6.2.1 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ) : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    b) w pkt 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) : wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5– druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    Zamawiający stwierdził, że:
    a) Wykonawca złożył zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej , które zostało wystawione w dniu 05. 06.2006 r, a więc wcześniej niż w terminie przewidzianym przez Zamawiającego w SIWZ.
    b) Wykonawca złożył wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót wraz z referencjami. Wartość każdej z robót budowlanych uwzględnionych w wykazie jest mniejsza niż wymagania postawione przez Zamawiającego.
    W związku z powyższym na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) Wykonawca pismem z dnia 05.08.2009 r. został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentów w terminie 3 dni poprzez:
    a) dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż w terminie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

    b) dostarczenie wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

    Wykonawca potwierdził otrzymanie w/w pisma w dniu 05.08.2009 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca dostarczył zaświadczenie o dokonaniu zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w wymaganym przez Zamawiającego terminie, nie złożył jednak wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Nie dopełnienie przez Wykonawcę obowiązku określonego w pkt. 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) oznacza, iż nie spełnia on warunków udziału w postępowaniu, dlatego też podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Zgodnie z art. 24 ust. 3 ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
    Termin podpisania umowy: 18.08.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr 15.
    Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma wymienionych wg rozdzielnika do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. 041-25-23-500 .

    Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk












    Otrzymują wg rozdzielnika:
    1. F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne
    2. Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna
    3. MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    4. Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    5. Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko- Kamienna
    6. a/a


     Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 227168-2009 z dnia 2009-07-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w...
    Termin składania ofert: 2009-07-29
    

    Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
    Numer ogłoszenia: 283338 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227168 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70327.30 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * Z.I-R-B, S.Jarocha,, ul . Powstańców Warszawy 2/26, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 70327.30
    * Oferta z najniższą ceną: 70327.30 oferta z najwyższą ceną: 111955.34
    * Waluta: PLN.



    Data wprowadzenia: 2009-07-07 1440
    Data upublicznienia: 2009-07-07
    Art. czytany: 3086 razy

    » zał. nr 1- warunki przetargowe - rozmiar: 135168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2- oferta - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3 - oświadczenie - rozmiar: 43008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4- umowa - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 5- druk wykazu prac - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6- druk wykazu osób - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 7 - przedmiar - rozmiar: 69206 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 8- STWiORB - rozmiar: 268250 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 9- kolorystyka elewacji - rozmiar: 639596 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 9- kolorystyka elewacji - MODYFIKACJA - rozmiar: 1301617 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-08-18
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-08-10
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-08
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-07-07
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    18. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna