(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Informacje o zasadach funkcjonowania MOPS
  • Rejestry, ewidencje i archiwa

    Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

    1. Dyrektor
    Bożena Bętkowska – pokój nr 1 tel. 25 25 025, 25 25 035 wew. 40
    - rejestr przyjętych interesantów w sprawach skarg i wniosków.

    2. Zastępca dyrektora
    Halina Indyka – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 28
    - rejestr osób ubiegających się o przyjęcie do domów pomocy społecznej.

    3. Sekcja organizacji i kadr
    Kierownik – Renata Telka pokój nr 3 tel. 25 25 035 wew. 32
    - ewidencja akt osobowych pracowników i byłych pracowników,
    - ewidencja legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych,
    - ewidencja pieczęci
    - rejestr zastosowanych kar porządkowych
    - rejestr wydanych zaświadczeń o korzystaniu lub nie korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej
    - rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie

    Starszy referent – Halina Mączyńska – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 30
    - ewidencja poleceń wyjazdów służbowych,
    - rejestr osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych


    4. Sekcja pomocy środowiskowej
    - Marzanna Łasek - tel. 25 25 035 wew. 30
    - rejestr zasiłków celowych,
    - rejestr zasiłków stałych,
    - rejestr zasiłków okresowych,
    - rejestr składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
    - rejestr odwołań od decyzji administracyjnych,
    - rejestr skarg i wniosków,
    - rejestr osób kierowanych do Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności.

    5. Sekcja usług specjalistycznych.
    Kierownik – Monika Kowalska – ul. Zielna 12 tel. 25 25 055
    - rejestr osób zgłaszających potrzeby w zakresie usług specjalistycznych,
    - rejestr osób objętych usługami specjalistycznymi.

    6. Sekcja opieki nad chorym w domu.
    Koordynator – Jolanta Szymańska, – pokój nr 8 tel. 25 25 035 wew. 42
    - rejestr wywiadów środowiskowych dotyczących przyznanych usług opiekuńczych.

    7. Sekcja dodatków mieszkaniowych
    Kierownik – Michał Fiedorowicz – tel. 25 25 035
    - rejestr wpływających wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych
    - rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych

    8. Dzienny środowiskowy dom samopomocy.
    Kierownik – Bożena Karpeta – Dom DŚDS tel. 25 25 055
    - ewidencja osób korzystających z usług DŚDS
    - ewidencja programów terapeutycznych

    9. Sekcja Świadczeń Rodzinnych
    tel. 25 29 121, 25 29 122
    Kierownik: Renata Persona tel. 25 29 120


    - przyjmowanie i ewidencja wniosków osób ubiegających się o przyznanie świadczeń
    - rejestr wydanych decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych

    10. Klub Integracji Społecznej
    ul. Sikorskiego 10
    Koordynator: Grażyna Pająk - tel. 25 28 028

    - ewidencja uczestników zajęć zakwalifikowanych na podstawie wywiadów środowiskowych,
    - ewidencja dokumentacji działalności finansowej i merytorycznej.

    11. Sekcja księgowości
    Główny księgowy – Monika Cygan – pokój nr 14 tel. 25 25 035 wew. 39
    - ewidencja wydatków budżetowych,
    - ewidencja wynagrodzeń pracowników,
    - ewidencja środków trwałych i wyposażenia (księgi inwentarzowe),
    - rejestr dochodów budżetowych.


    12. Punkt informacyjny
    Pracownik Socjalny – Katarzyna Sobczyńska – tel. 25 25 035 wew. 44
    - rejestr wpływających podań o udzielenie pomocy społęcznej.
    - rejestr osób otrzymujących pomoc rzeczową w formie bonów objadowych w stołówce MOPS i suchego prowiantu

    13. Inspektor ds. BHP
    Wojciech Bąk – tel. 25 25 035
    - rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe,
    - rejestr szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ

    14. Konsultant, Koordynator ds. informatyzacji ośrodków pomocy społecznej.
    Paweł Gębski – tel. 25 25 035 wew. 45
    - ewidencje elektronicznych baz danych.


    Data wprowadzenia: 2003-06-30 2041
    Data upublicznienia: 2003-06-30
    Art. czytany: 6406 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Gębski
    Rejestr zmian:
    2014-06-30
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2006-05-31
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2005-01-14
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Gębski

    2003-06-30
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Gębski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna