Rejestry, ewidencje i archiwa 2003-06-30 2041 Art. czytany: 6407 razy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej prowadzi następujące rejestry i ewidencje: 1. Dyrektor Bożena Bętkowska – pokój nr 1 tel. 25 25 025, 25 25 035 wew. 40 - rejestr przyjętych interesantów w sprawach skarg i wniosków. 2. Zastępca dyrektora Halina Indyka – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 28 - rejestr osób ubiegających się o przyjęcie do domów pomocy społecznej. 3. Sekcja organizacji i kadr Kierownik – Renata Telka pokój nr 3 tel. 25 25 035 wew. 32 - ewidencja akt osobowych pracowników i byłych pracowników, - ewidencja legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych, - ewidencja pieczęci - rejestr zastosowanych kar porządkowych - rejestr wydanych zaświadczeń o korzystaniu lub nie korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej - rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie Starszy referent – Halina Mączyńska – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 30 - ewidencja poleceń wyjazdów służbowych, - rejestr osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 4. Sekcja pomocy środowiskowej - Marzanna Łasek - tel. 25 25 035 wew. 30 - rejestr zasiłków celowych, - rejestr zasiłków stałych, - rejestr zasiłków okresowych, - rejestr składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - rejestr odwołań od decyzji administracyjnych, - rejestr skarg i wniosków, - rejestr osób kierowanych do Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności. 5. Sekcja usług specjalistycznych. Kierownik – Monika Kowalska – ul. Zielna 12 tel. 25 25 055 - rejestr osób zgłaszających potrzeby w zakresie usług specjalistycznych, - rejestr osób objętych usługami specjalistycznymi. 6. Sekcja opieki nad chorym w domu. Koordynator – Jolanta Szymańska, – pokój nr 8 tel. 25 25 035 wew. 42 - rejestr wywiadów środowiskowych dotyczących przyznanych usług opiekuńczych. 7. Sekcja dodatków mieszkaniowych Kierownik – Michał Fiedorowicz – tel. 25 25 035 - rejestr wpływających wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych - rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych 8. Dzienny środowiskowy dom samopomocy. Kierownik – Bożena Karpeta – Dom DŚDS tel. 25 25 055 - ewidencja osób korzystających z usług DŚDS - ewidencja programów terapeutycznych 9. Sekcja Świadczeń Rodzinnych tel. 25 29 121, 25 29 122 Kierownik: Renata Persona tel. 25 29 120 - przyjmowanie i ewidencja wniosków osób ubiegających się o przyznanie świadczeń - rejestr wydanych decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych 10. Klub Integracji Społecznej ul. Sikorskiego 10 Koordynator: Grażyna Pająk - tel. 25 28 028 - ewidencja uczestników zajęć zakwalifikowanych na podstawie wywiadów środowiskowych, - ewidencja dokumentacji działalności finansowej i merytorycznej. 11. Sekcja księgowości Główny księgowy – Monika Cygan – pokój nr 14 tel. 25 25 035 wew. 39 - ewidencja wydatków budżetowych, - ewidencja wynagrodzeń pracowników, - ewidencja środków trwałych i wyposażenia (księgi inwentarzowe), - rejestr dochodów budżetowych. 12. Punkt informacyjny Pracownik Socjalny – Katarzyna Sobczyńska – tel. 25 25 035 wew. 44 - rejestr wpływających podań o udzielenie pomocy społęcznej. - rejestr osób otrzymujących pomoc rzeczową w formie bonów objadowych w stołówce MOPS i suchego prowiantu 13. Inspektor ds. BHP Wojciech Bąk – tel. 25 25 035 - rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe, - rejestr szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ 14. Konsultant, Koordynator ds. informatyzacji ośrodków pomocy społecznej. Paweł Gębski – tel. 25 25 035 wew. 45 - ewidencje elektronicznych baz danych. |