(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Rzecznik Prasowy Urzędu Miasta
  • Struktura i zadania

    RZECZNIK PRASOWY URZĘDU MIASTA – 1 etat (symbol RP).

    Do zadań Rzecznika należy:
    1) obsługa i prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną gminy.
    2) towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp.
    3) współpraca z kierownictwem urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu.
    4) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Prezydenta i urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych
    5) podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Prezydenta, urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie – w granicach upoważnienia- odpowiedzi na krytykę i interwencje w mass mediach.
    6) przygotowanie projektów odpowiedzi na zadawane pytania, interpelacje udzielane bezpośrednio przez Prezydenta Miasta, zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza, Skarbnika oraz naczelników wydziałów i równorzędnych komórek organizacyjnych.
    7) opracowanie sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta w tym wprowadzenie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
    8) udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Prezydentowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej.
    9) analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowanie dla prezydenta zbiorczych analiz publikacji krytycznych.
    10) opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko urzędu w dyskusjach prasowych,
    w radiu i telewizji.
    11) prowadzenie rejestru i katalogów prasowych z artykułami dotyczącymi miasta Skarżyska-Kamiennej i regionu.
    12) prowadzenie uroczystości i imprez znajdujących się w kalendarzu Urzędu Miasta.
    13) prowadzenie spraw związanych z promocją i reklamą miasta.
    14) dystrybucja materiałów reklamowych.
    15) organizacja imprez w tym:
    a) współdziałanie z innymi organizacjami,
    b) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych).
    16) obsługa współpracy z miastami bliźniaczymi,
    17) promocja walorów turystyczno-rekreacyjnych miasta.


    Data wprowadzenia: 2016-04-12 0944
    Data upublicznienia: 2016-04-12
    Art. czytany: 4732 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Wydział Organizacyjny
    Biuro Rady Miasta
    Wydział Finansowy
    Urząd Stanu Cywilnego
    Biuro Planowania Przestrzennego
    Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
    Wydział Gospodarki Nieruchomościami
    Wydział Dróg i Transportu
    Biuro Rozwoju Miasta
    Zespół Zamówień Publicznych
    Zespół Informatyczny
    Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
    Audytor Wewnętrzny
    Biuro Obsługi Prawnej
    Inspektor d/s BHP
    Asystent Prezydenta
    Pełnomocnik d/s Informacji Niejawnych
    Administrator Bezpieczeństwa Informacji
    Administrator Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych
    Referat Edukacji
    Referat Zdrowia
    Referat Spraw Obywatelskich
    Referat Administrowania Zasobami Komunalnymi
    Zespół ds. Społeczno-Lokalowych
    Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
    Rzecznik Prasowy Urzędu Miasta
    Stanowisko do spraw nadzoru właścielskiego
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Struktura i zadania.
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna