Struktura i zadania

2016-04-12 0944
Art. czytany: 3825 razy

RZECZNIK PRASOWY URZĘDU MIASTA – 1 etat (symbol RP).

Do zadań Rzecznika należy:
1) obsługa i prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną gminy.
2) towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp.
3) współpraca z kierownictwem urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu.
4) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Prezydenta i urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych
5) podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Prezydenta, urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie – w granicach upoważnienia- odpowiedzi na krytykę i interwencje w mass mediach.
6) przygotowanie projektów odpowiedzi na zadawane pytania, interpelacje udzielane bezpośrednio przez Prezydenta Miasta, zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza, Skarbnika oraz naczelników wydziałów i równorzędnych komórek organizacyjnych.
7) opracowanie sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta w tym wprowadzenie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
8) udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Prezydentowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej.
9) analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowanie dla prezydenta zbiorczych analiz publikacji krytycznych.
10) opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko urzędu w dyskusjach prasowych,
w radiu i telewizji.
11) prowadzenie rejestru i katalogów prasowych z artykułami dotyczącymi miasta Skarżyska-Kamiennej i regionu.
12) prowadzenie uroczystości i imprez znajdujących się w kalendarzu Urzędu Miasta.
13) prowadzenie spraw związanych z promocją i reklamą miasta.
14) dystrybucja materiałów reklamowych.
15) organizacja imprez w tym:
a) współdziałanie z innymi organizacjami,
b) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych).
16) obsługa współpracy z miastami bliźniaczymi,
17) promocja walorów turystyczno-rekreacyjnych miasta.