Struktura i zadania 2016-04-12 0944 Art. czytany: 3825 razy RZECZNIK PRASOWY URZĘDU MIASTA – 1 etat (symbol RP). Do zadań Rzecznika należy: 1) obsługa i prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną gminy. 2) towarzyszenie, asystowanie i pomoc Prezydentowi Miasta podczas narad, spotkań, konferencji z przedstawicielami środków masowego przekazu, mieszkańcami itp. 3) współpraca z kierownictwem urzędu i naczelnikami wydziałów oraz wszelkimi środkami masowego przekazu, a także odpowiednimi instytucjami w zakresie przekazywania informacji do środków masowego przekazu. 4) informowanie przedstawicieli środków masowego przekazu o polityce, działalności, programach i zamierzeniach oraz wynikach pracy Prezydenta i urzędu, a także innych podległych jednostek organizacyjnych 5) podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy Prezydenta, urzędu i innych podległych jednostek organizacyjnych: udzielanie – w granicach upoważnienia- odpowiedzi na krytykę i interwencje w mass mediach. 6) przygotowanie projektów odpowiedzi na zadawane pytania, interpelacje udzielane bezpośrednio przez Prezydenta Miasta, zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza, Skarbnika oraz naczelników wydziałów i równorzędnych komórek organizacyjnych. 7) opracowanie sprawozdań z działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami Rady Miasta w tym wprowadzenie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej. 8) udzielanie jednostkom organizacyjnym podległym Prezydentowi pomocy w działalności prasowo-informacyjnej. 9) analiza informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych w szczególności o tematyce związanej z działaniem gminy i dotyczących życia miasta oraz opracowanie dla prezydenta zbiorczych analiz publikacji krytycznych. 10) opracowanie publikacji, przedstawiających stanowisko urzędu w dyskusjach prasowych, w radiu i telewizji. 11) prowadzenie rejestru i katalogów prasowych z artykułami dotyczącymi miasta Skarżyska-Kamiennej i regionu. 12) prowadzenie uroczystości i imprez znajdujących się w kalendarzu Urzędu Miasta. 13) prowadzenie spraw związanych z promocją i reklamą miasta. 14) dystrybucja materiałów reklamowych. 15) organizacja imprez w tym: a) współdziałanie z innymi organizacjami, b) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych). 16) obsługa współpracy z miastami bliźniaczymi, 17) promocja walorów turystyczno-rekreacyjnych miasta. |