|
|
|
|
Wydziały i referaty Wydział Organizacyjny
|
|
Struktura i zadania.
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY – 18 3/5 etatu (symbol OR) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
1) Naczelnik Wydziału - 1 etat
a) stanowisko do spraw organizacyjnych (1 etat)
b) stanowisko do spraw obsługi sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta (2 etaty)
c) stanowisko do spraw administracyjnych i gospodarki sprzętem biurowym (1 etat)
d) stanowisko do spraw zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu (3/5 etatu)
e) kierowca (1 etat)
f) konserwator (1 etat)
g) robotnik gospodarczy (4 etaty)
h) stanowisko do spraw kontaktów z mediami (1 etat)
i) archiwista (1/2 etatu).
2) Referat Kadr i Szkoleń
a) Kierownik referatu (1 etat)
b) stanowisko do spraw pracowniczych (1 etat)
3) Biuro Obsługi Interesanta
a) Koordynator Biura Obsługi Interesanta (1 etat),
b) stanowisko do spraw obsługi interesantów i kancelarii ogólnej (1 etat)
c) pomoc administracyjna (1 1/2 etatu).
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynowanie działań Wydziałów, a w szczególności:
1) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenie ich rejestru,
2) techniczna obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej,
3) koordynowanie procesu przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
4) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie,
5) prowadzenie spraw z zakresu zakładowej działalności socjalnej Urzędu,
6) prowadzenie i bieżąca aktualizacja centralnych rejestrów upoważnień, pełnomocnictw oraz zarządzeń Prezydenta,
7) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów instytucji kultury oraz umów i porozumień,
8) obsługa sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta,
9) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
10) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem kierowników jednostek organizacyjnych gminy, z wyłączeniem dyrektorów szkół, przedszkoli, żłobków,
11) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu,
12) koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
13) organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą nowozatrudnionych pracowników w Urzędzie,
14) organizowanie i koordynowanie praktyk dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów wyższych uczelni,
15) skreślony,
16) prowadzenie spraw związanych z organizacją, nadzorem i przebiegiem staży oraz prac interwencyjnych dla bezrobotnych w Urzędzie,
17) przygotowywanie wniosków o nadanie orderu lub odznaczenia państwowego osobom szczególnie zasłużonym,
18) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendów ogólnokrajowych i gminnych,
19) koordynowanie spraw związanych z wykonywaniem pracy przez skazanych w podmiotach wyznaczonych przez Prezydenta oraz prowadzenie wykazu tych podmiotów,
20) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
21) zarządzanie budynkiem Urzędu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi
i ogólnoużytkowymi,
22) zlecanie remontów kapitalnych i bieżących budynku Urzędu,
23) zapewnienie utrzymania czystości i porządku wokół i wewnątrz budynku Urzędu,
24) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i odpowiedzialności cywilnej Urzędu,
25) gospodarka taborem samochodowym,
26) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu oraz gospodarka składnikami rzeczowymi majątku ruc10homego znajdującego się w budynku Urzędu,
27) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi oraz informacją wizualną w Urzędzie,
28) prenumerata prasy i czasopism oraz zakup publikacji dla potrzeb Urzędu
29) prowadzenie biura obsługi interesanta i kancelarii ogólnej oraz koordynowanie obiegu dokumentów w Urzędzie,
30) koordynowanie poprawności działania systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
31) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu oraz bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie
32) bieżąca aktualizacja danych zamieszczonych na stronie internetowej w zakresie prowadzonych spraw,
33) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych),
34) prowadzenie doradztwa w zakresie reklamowej oferty miejskiej w środkach masowego przekazu.
Data wprowadzenia: 2015-04-14 1107 Data upublicznienia: 2015-04-14 Art. czytany: 5364 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|