Struktura i zadania. 2015-04-14 1107 Art. czytany: 5383 razy WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY – 18 3/5 etatu (symbol OR) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną: 1) Naczelnik Wydziału - 1 etat a) stanowisko do spraw organizacyjnych (1 etat) b) stanowisko do spraw obsługi sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta (2 etaty) c) stanowisko do spraw administracyjnych i gospodarki sprzętem biurowym (1 etat) d) stanowisko do spraw zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu (3/5 etatu) e) kierowca (1 etat) f) konserwator (1 etat) g) robotnik gospodarczy (4 etaty) h) stanowisko do spraw kontaktów z mediami (1 etat) i) archiwista (1/2 etatu). 2) Referat Kadr i Szkoleń a) Kierownik referatu (1 etat) b) stanowisko do spraw pracowniczych (1 etat) 3) Biuro Obsługi Interesanta a) Koordynator Biura Obsługi Interesanta (1 etat), b) stanowisko do spraw obsługi interesantów i kancelarii ogólnej (1 etat) c) pomoc administracyjna (1 1/2 etatu). Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynowanie działań Wydziałów, a w szczególności: 1) przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków oraz prowadzenie ich rejestru, 2) techniczna obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Biuletynu Informacji Publicznej, 3) koordynowanie procesu przyjmowania i rozpatrywania wniosków o udostępnienie informacji publicznej, 4) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie, 5) prowadzenie spraw z zakresu zakładowej działalności socjalnej Urzędu, 6) prowadzenie i bieżąca aktualizacja centralnych rejestrów upoważnień, pełnomocnictw oraz zarządzeń Prezydenta, 7) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestrów instytucji kultury oraz umów i porozumień, 8) obsługa sekretariatów Prezydenta i Zastępców Prezydenta, 9) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 10) przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem kierowników jednostek organizacyjnych gminy, z wyłączeniem dyrektorów szkół, przedszkoli, żłobków, 11) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu, 12) koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 13) organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą nowozatrudnionych pracowników w Urzędzie, 14) organizowanie i koordynowanie praktyk dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów wyższych uczelni, 15) skreślony, 16) prowadzenie spraw związanych z organizacją, nadzorem i przebiegiem staży oraz prac interwencyjnych dla bezrobotnych w Urzędzie, 17) przygotowywanie wniosków o nadanie orderu lub odznaczenia państwowego osobom szczególnie zasłużonym, 18) prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów: do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendów ogólnokrajowych i gminnych, 19) koordynowanie spraw związanych z wykonywaniem pracy przez skazanych w podmiotach wyznaczonych przez Prezydenta oraz prowadzenie wykazu tych podmiotów, 20) planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu, 21) zarządzanie budynkiem Urzędu, gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi i ogólnoużytkowymi, 22) zlecanie remontów kapitalnych i bieżących budynku Urzędu, 23) zapewnienie utrzymania czystości i porządku wokół i wewnątrz budynku Urzędu, 24) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i odpowiedzialności cywilnej Urzędu, 25) gospodarka taborem samochodowym, 26) zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu oraz gospodarka składnikami rzeczowymi majątku ruc10homego znajdującego się w budynku Urzędu, 27) prowadzenie spraw związanych z pieczęciami i tablicami urzędowymi oraz informacją wizualną w Urzędzie, 28) prenumerata prasy i czasopism oraz zakup publikacji dla potrzeb Urzędu 29) prowadzenie biura obsługi interesanta i kancelarii ogólnej oraz koordynowanie obiegu dokumentów w Urzędzie, 30) koordynowanie poprawności działania systemu elektronicznego obiegu dokumentów, 31) prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu oraz bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie 32) bieżąca aktualizacja danych zamieszczonych na stronie internetowej w zakresie prowadzonych spraw, 33) przygotowanie materiałów medialnych (promocyjnych i informacyjnych), 34) prowadzenie doradztwa w zakresie reklamowej oferty miejskiej w środkach masowego przekazu. |