|
|
|
|
Zamówienia Publiczne Rok 2015 Ogłoszenia o zamówieniu
|
|
Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna
Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko-Kamienna: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna
Numer ogłoszenia: 61984 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie usługi polegającej na realizacji zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych dla potrzeb Gminy Skarżysko-Kamienna w ramach realizacji projektu Upowszechnienie dostępu do Internetu dla osób wykluczonych cyfrowo. POIG/8.3/2013/ŚWI/142., dla niżej wymienionych zadań. Szczegółowy opis zawiera zał. Nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 1: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 1 Rynek 63 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji Zadanie nr 2: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 6 ul. Kossaka 5 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 3: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 4 ul. Sikorskiego17 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 4: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 10 ul. Okrzei 4 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 5: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej ul. Sezamkowa 23 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 6: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej ul. Towarowa 20 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji Zadanie nr 7: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Muzeum Orła Białego ul. Słoneczna 90 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 8: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Centrum Integracji Społecznej ul. B. Prusa 3a w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 9: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. Sikorskiego 10 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 10: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 7 ul. Zielna 27 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Dotyczy części I - X: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna odbywać się będzie 5 dni roboczych w tygodniu po 2 godziny zegarowe (tj. 60 min) dziennie . Podstawowe zadania realizowane przez opiekuna jednostek koordynacyjnych tj. opiekuna sal komputerowych: organizacja zajęć w salach komputerowych, tworzeniu warunków do aktywnego i twórczego udziału osób w zajęciach, rozwijaniu umiejętności obsługi sprzętu informatycznego oraz obsługi aplikacji informatycznych, tworzeniu bezpiecznego środowiska nauki, i wypoczynku dla osób korzystających z sali komputerowej; prowadzenie dokumentacji pracy (listy obecności osób korzystających z zajęć, wykaz tematów prowadzonych zajęć w danym dniu), sporządzaniu miesięcznych sprawozdań z pracy w sali komputerowej. Zadania realizowane przez opiekuna sali komputerowej : dbanie o powierzony sprzęt informatyczny oraz wyposażenie świetlicy środowiskowej, pomoc w obsłudze sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze podstawowych aplikacji komputerowych i inne wynikające z bieżących potrzeb osób korzystających . Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: planowany termin od 01-04-2015 do 30-09-2015 r. Faktyczna realizacja od daty podpisania umowy do 30.09.2015 r. (umowa zlecenie ) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kategoria usług: 27 inne usługi niepriorytetowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 .
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 .
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 .
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - zał. nr5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca ma prawo do zmiany podmiotów, o których mowa uprzednio lub rezygnacji z wykonywania przez te podmioty części zamówienia, pod warunkiem, że wykaże (przedkładając odpowiednie dokumenty, analogiczne do wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu, o którym mowa w preambule), że nowe podmioty lub sam Wykonawca dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia wymaganymi w warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 5 ) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 98
• 2 - Jakość - zastępowalność kluczowego personelu - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 7 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy 1. Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a): siły wyższej b) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; c) okoliczności powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, kiedy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześnie rozwiązaniach. d) w zakresie terminu, jeżeli w czasie realizacji zadania wystąpią warunki atmosferyczne lub niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia , warunki techniczne, logistyczne, prawne lub inne uniemożliwiające realizację zadania - w takim przypadku termin może zostać wydłużony o uzasadniony okolicznościami czas przestoju. e) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy Wykonawca w sytuacji opisanej w §2 może zlecić prace związane z wykonaniem umowy podwykonawcom w zakresie wskazanym w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. nr 94.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIG/8.3/2013/ŚWI/142.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2015-03-19 1409 Data upublicznienia: 2015-03-19 Art. czytany: 3131 razy
|
|
» zał. 1 - rozmiar: 974976 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 2 - rozmiar: 351891 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 3 - rozmiar: 408549 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 4 - rozmiar: 264009 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 5 - rozmiar: 314705 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 6 - rozmiar: 205374 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. 7 - rozmiar: 223028 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Edyta Zawidczak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|