(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • 'Remont kominów w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13”.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na:
    „Remont kominów w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13”.

    1. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest remont kominów polegający na rozebraniu i ponownym wymurowaniu kominów wraz z odgruzowaniem i sprawdzeniem przewodów kominowych w budynkach będących własnością Gminy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13 zarządzanych przez Zarząd zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej.
    Zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia.
    Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl (menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: zapytanie poza ustawą PZP).
    Rozliczenie będzie prowadzone w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    1.1. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118,
    - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytuowanie.Dz.U.02.75.690,
    - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21
    kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych
    obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563),
    - ustawy z dnia 27.04.2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r.
    Nr 129, poz. 902 ze zm. )
    Wykonawca robót zobowiązany jest do:
    - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz
    zabezpieczenia terenu, na którym wykonywane będą prace.
    - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny
    pracy,
    - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób zamieszkujących remontowany budynek.
    - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.,
    - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci
    oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania
    go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.

    2. Termin wykonania zamówienia.

    Termin wykonania zamówienia: do 30.10.2010r.

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

    3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
    udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1tj.:
    3.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
    3.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
    z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do ogłoszenia).
    3.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
    • Potencjał techniczny:
    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – minimum jedna osoba - i przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane (załącznik nr 5 do ogłoszenia)

    3.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 24 ust. 1.

    3.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innbych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

    3.4. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”,
    o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów w wyznaczonym terminie.

    3.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.
    1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    4.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    4.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (załącznik nr 2 do ogłoszenia) lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym Wykonawca składa:
    4.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22
    ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 6 do
    ogłoszenia.
    Wymagana forma dokumentu – oryginał

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda załączenia do oferty:
    a) Wykazu (wypełniony załącznik Nr 4 do ogłoszenia) potwierdzającego, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
    w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie
    z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25000,00 zł. brutto każda
    z podaniem ich rodzajui wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy podać min 2 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie.

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    b) Referencje
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
    c) wykazu osób (wypełniony załącznik Nr 5 do ogłoszenia), w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)
    w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – minimum jedna osoba - i przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

    Wymagana forma dokumentu (wykazu, zobowiązania) – oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    d) Oświadczenie (wypełniony załącznik 5 do ogłoszenia), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

    Wymagana forma dokumentu oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącą sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda:

    e) Opłaconą Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert.

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    4.2.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
    o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty:

    a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 7 do ogłoszenia.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał

    b) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez
    notariusza.

    c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

    Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Pzp - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca
    w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
    w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. – Wymagana forma dokumentu – oryginał.

    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

    1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
    i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500 lub drogą elektroniczną na adres: zzk@zzk.internetdsl.pl
    2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której ukazało się ogłoszenie.
    3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
    - sprawy merytoryczne: Aldona Swinka - tel. (41) 25-23-713,
    - sprawy proceduralne: Agnieszka Bieniek - tel. (41) 25-23-388.


    6. Termin związania ofertą:

    7 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    7. Opis sposobu przygotowania oferty /forma oferty/.

    7.1. Kwestie formalne:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności
    w formie pisemnej.
    2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw
    i obowiązków majątkowych wykonawcy.
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
    4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy.
    7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e.

    7.2. Zawartość oferty:
    Kompletna oferta musi zawierać:
    • Formularz Oferty,
    • Dokumenty przedstawione w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia,

    7.3. Opakowanie oferty:

    7.3.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym
    i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie
    i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    • Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a) Adresem Zamawiającego:
    Zarząd Zasobów Komunalnych,
    ul. B. Prusa 3a,
    26-110 Skarżysko – Kamienna

    b) napisem:
    „Remont kominów w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy
    w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Asfaltowa 6, 7, Skalna 14, 22, Niska 13. – OFERTA”

    c) imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą) oraz dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.

    d) wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.

    8. Miejsce i termin składania ofert.
    Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna – I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna w nieprzekraczalnym terminie:
    do dnia 30.09.2010r. do godz. 9:45


    Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
    (w tym również drogą pocztową), zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania.

    9. Miejsce i termin otwarcia ofert.
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna – I piętro - pokój nr 14:
    w dniu 30.09.2010r. o godz. 10:00

    Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

    1. Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „najniższa cena”.
    2. W razie braku dokumentów stanowiących załączniki do oferty Zamawiający wzywa oferenta do uzupełnienia braków w wyznaczonym przez siebie terminie pod rygorem odrzucenia oferty obarczonej brakami formalnymi.


    11. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    Skarżysko – Kamienna, dnia 23.09.2010r.

    Dyrektor Zarządu Zasbów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-09-23 1031
    Data upublicznienia: 2010-09-23
    Art. czytany: 2478 razy

    » załacznik nr 4 - wykaz robót - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 5 - wykaz osób - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1 - przedmiar robót - rozmiar: 568832 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - oferta - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 - oświad. art. 22. - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - oświad. art. 24 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna