(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    Skarżysko-Kamienna, dnia 28.01.2010r.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych



    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia
    na :
    „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    w 2010 roku”

    Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań:

    Zadanie nr 1: „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku ”

    Zadanie nr 2: „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w 2010 r. ”


    1. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymania terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Tereny objęte zadaniem nr 1 określone zostały w załączniku nr 4a do niniejszego ogłoszenia ( wykaz terenów wraz z mapkami) natomiast tereny objęte zadaniem nr 2 zostały określone w załączniku nr 4 b do niniejszego ogłoszenia.

    Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm. );
    - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm. ),
    - ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ),
    - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko – Kamienna.
    Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce – zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.

    Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1.oczyszczenie powierzchni terenów

    2.zgarnianie śniegu i spryzmowanie śniegu
    3.likwidację śliskości, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego

    4. skuwanie oblodzeń
    5. posypywanie piachem

    W ramach umowy Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi
    w następujący sposób:
    1.w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem (lub piaskiem z solą) oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni chodników o szerokości minimum 1,5 mb śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych a także do bieżącego sprzątania terenów objętych zamówieniem.
    2.w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni terenów i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni
    z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie
    i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
    Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Chodniki muszą być odśnieżone na całej długości. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Wykonawca zobowiązany jest również do bieżącego utrzymania czystości na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem.
    2. Termin wykonania zamówienia: ( zdanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    od 1 lutego 2010 roku do rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego.

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)


    I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.


    II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 4. Brak wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci
    w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą.
    Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz
    z ofertą / zał. Nr 1a lub 1 b / lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikami oferent składa:


    W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    a. wykazu co najmniej dwóch usług (wypełniony zał. Nr 2 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )
    w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania
    o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze zimowego utrzymania terenów o wartości nie mniejszej niż 30.000 netto każda. Zamawiający wymaga ponadto załączenia dokumentów potwierdzające, że usługi
    te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).

    Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    b. wypełniony zał. Nr 3 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników Wykonawcy realizujących zamówienie oraz imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za nadzór na w/w pracownikami.
    Wymagana forma wykazu – oryginał.


    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.


    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: (zadanie nr 1 oraz zdanie nr 2)
    1.) Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
    i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500.
    2.) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której ukazało się ogłoszenie.
    3.) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

    Aldona Swinka–tel. 041-25-23-713


    6. Termin związania ofertą: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
    7 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.



    7. Opis sposobu przygotowania ofert / forma oferty /: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)


    1. Wykonawca składa jedną ofertę wraz z załącznikami na jedno zadanie, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
    2. Jeden wykonawca może złożyć ofertę zarówno na zadanie nr 1 jak i zadanie nr 2.
    1. Ofertę na zadanie nr 1 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1a do ogłoszenia, natomiast ofertę na zadanie nr 2 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1b.
    2. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
    3. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę.
    4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    5. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy .
    6. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e

    Opakowanie oferty:

    1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a/ adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych ul. B.Prusa 3a;
    26-110 Skarżysko – Kamienna
    b/ napisem:

    • „Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku” -
    w przypadku zadania nr 1

    • „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK
    w Skarżysku- Kamiennej w 2010 roku” w przypadku zadania nr 2.




    8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    1. Oferty należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a
    w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 29.01. 2010 r. do godz. 12: 00 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
    ( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.

    3. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.01.2010 r. godz. 1215 w Sali nr 14 .

    7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
    ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.

    W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy.

    Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty porównuje ceny netto.

    8. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania. ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk

    ------------------------------------

    Skarżysko-Kamienna, dnia 29.01.2010r.

    Według rozdzielnika

    ZAWIADOMIENIE
    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, informuje, że w postępowaniu poza ustawą PZP na :
    „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    w 2010 roku”

    wpłynęły następujące oferty:

    Zadanie nr 1: „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku ”

    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 156 525, 39 PLN

    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 46 675, 37 PLN

    3.Trans, K.Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 35 692, 92 PLN

    Zadanie nr 2: „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK
    w Skarżysku- Kamiennej w 2010 r. ”

    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 181 305, 05 PLN

    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto: 22 968, 62 PLN

    3.Trans, K. Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto- 30 035, 87 PLN

    Zamawiający w trakcie oceny formalnej oraz merytorycznej stwierdził co następuje:
    1.Oferta nr 1 w Zadaniu nr 1 oraz Zadaniu nr 2- F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk;
    Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- Wykonawca nie załączył dokumentów potwierdzających, że wskazane przez niego usługi zostały wykonane należycie. Nie załączenie wymaganych dokumentów zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu skutkuje odrzuceniem oferty.
    2.Oferta nr 3 w zadaniu nr 1 jest ofertą najkorzystniejszą cenowo dla zamawiającego, kwota zaoferowana przez Wykonawcę jest większa od kwoty zabezpieczonej w budżecie przez Zamawiającego na ten cel.
    3.Oferta nr 2 w zadaniu nr 2 jest ofertą najkorzystniejszą cenowo dla Zamawiającego, kwota zaoferowana przez Wykonawcę jest większa od kwoty zabezpieczonej w budżecie przez Zamawiającego na ten cel.
    Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający:
    1.Odrzuca ofertę nr 1 w zadaniu nr 1 oraz w zadaniu nr 2 tj. F.H-U „Aleksander”
    A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna- cena brutto : 128 299, 50 PLN

    2.Zaprasza Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 tj. Trans,
    K. Jakubowski L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna na negocjacje cenowe, które odbędą się w dniu 29.01.2010 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 15 : 30.

    3.Zaprasza Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 tj. Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna na negocjacje cenowe, które odbędą się w dniu 29.01.2010 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 15 : 30.

    Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

    Otrzymują :
    1.F.H-U „Aleksander” A. Kowalczyk; Al. J. Piłsudskiego 42/37, 26- 110 Skarżysko-Kamienna
    2.Expol- Bis, sp.j. W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    3.Trans, K.Jakubowski.L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26- 110 Skarżysko-Kamienna
    4.a/a

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-01-28 1723
    Data upublicznienia: 2010-01-28
    Art. czytany: 2404 razy

    » zał. 4 b- ciąg dalszy - rozmiar: 4008406 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    » zał. nr 1b - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 a - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 3 - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4a - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4a - ciąg dalszy - rozmiar: 12675450 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    » zał. nr 4b - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4b - rozmiar: 46390920 bajtów
    Typ pliku: image/tiff
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna