(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Spółki
  • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  • Ogłoszenia - Przetargi
  • Dostawa samochodu - wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o.w Skarżysku-Kamiennej

    Dostawa samochodu - wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o.w Skarżysku-Kamiennej

    Skarżysko-Kamienna 20.04.2009r.

    O G Ł O S Z E N I E

    I. Zamawiający
    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej
    ul. Cicha 8
    26-110 Skarżysko-Kamienna
    Tel. 041 253-22-73
    Fax. 041 253-12-72
    E-mail: biuro@mpwik-skarzysko.pl
    adres strony internetowej: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=33379
    – w zakresie przedmiotowym danego przetargu
    zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na :

    „Dostawa samochodu – wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej“.

    Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

    II. Przedmiot zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu – wywrotki
    (rok produkcji 2008 lub 2009)

    2. Parametry techniczne:
    a. podwozie dwuosiowe:
    - moc silnika nie mniejsza niż 250 KW,
    - silnik spełniający normę co najmniej euro 4, uzyskaną z wykorzystaniem technologii EGR,
    - skrzynia biegów co najmniej 8 biegowa,
    - kabina dzienna wyposażona w klimatyzację, fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym,
    - dodatkowe zabezpieczenie pojazdu (np. Immobilizer),
    - dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 18 t,
    - nośność osi przedniej co najmniej 8 t
    - rozmiar kół nie mniejszy niż 22,5’, opon nie mniejszy niż 315/80,
    - blokada tylnego mostu,
    - ABS, hamulce bębnoiwe
    - zawieszenie pierwszej osi i tylnego mostu – resory,
    - instalacja elektryczna i hamulcowa do podpięcia przyczepy, zaczepy do przyczepy,
    b. zabudowa:
    - skrzynia samowyładowcza – trójstronna
    - burty boczne dzielone otwierane w osi górnej (uchylne) i dolnej (od dołu)
    - słupki boczne z możliwością demontażu
    III. Termin wykonania zamówienia
    1. Termin realizacji dotawy – w ciągu 7 dni od podpisania umowy.

    IV. Warunki udziału – Wykluczenie wykonawców.
    1. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są:
    a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Spółce nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia było następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
    b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
    c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    d) wykonawcy, którzy nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    e) wykonawcy, którzy uczestniczyli bezpośrednio w czynnościach związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
    f) wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
    g) wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy
    2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Komisja może wykluczyć:
    a) wykonawców, którzy w jej ocenie nie posiadają niezbędnej wiedzy lub doświadczenia lub nie dysponują potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    b) wykonawców którzy, w jej ocenie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej nie zapewniającej wykonanie zamówienia,
    c) wykonawców, którzy w jej ocenie nie dają gwarancji należytego wykonania zamówienia.
    3. O wykluczeniu wykonawcy orzeka komisja przetargowa, która zawiadamia w formie pisemnej wykonawcę, który został wykluczony z postępowania, o tym fakcie. Zawiadomienie zawierać winno uzasadnienie.

    W celu potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z prowadzonego postepowania, Wykonawca winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie, którego treść stanowi zał. Nr 3 do SIWZ.

    4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

    V. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu
    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą
    wykonania (wypełniony załącznik nr 2 - druk oferty)
    Wymagana forma dokumentu – oryginał.
    Wykonawca składa :
    2. Oświadczenie wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępwania wg wzoru
    określonego w załączniku nr 3 do siwz,
    Wymagana forma dokumentu – oryginał

    VI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
    1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przez strony jest forma pisemna, e-mail (biuro@mpwik-skarzysko.pl) lub faks: 041- 253-12-72.
    2. Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
    3. Przekazanie za pomocą faksu dokumentów lub informacji, o których mowa powyżej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i został niezwłocznie potwierdzony fakt jej otrzymania.

    VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
    1.w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
    imię i nazwisko: P. Stanisław Bzymek
    Tel. 041 253-22-73 Fax. 041 253-12-72

    VIII. Termin związania ofertą
    1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    2. Bieg terminu związania ofertą może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.

    IX. Opis sposobu przygotowania ofert
    1. Wymogi formalne:
    1. Oferta musi obejmować wykonanie całości zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej siwz.
    2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt VI warunków przetargowych.
    3. Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu.
    Wszelkie pisma (oświadczenia i dokumenty) sporządzone w językach obcych muszą być
    przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na
    tekście przetłumaczonym.
    4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można
    odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub
    nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie
    odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
    5. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy, również te złożone na załącznikach do
    niniejszej siwz muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych
    przedstawiciela/i Wykonawcy w sposób wskazany w niniejszej siwz.
    6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    7. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż
    jednej oferty na dane zadanie spowoduje ich odrzucenie.
    8. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
    9. Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie
    wynika z innych dokumentów dołączonych przez Wykonawcę.
    10. Kopie wymaganych dokumentów, (jeżeli w takiej formie zostały dopuszczone do
    złożenia)zgodnie z zapisami siwz winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem”, na każdej zapisanej stronie dokumentu, przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li wykonawcy.
    11. Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń winny
    być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się całość dokumentacji.
    Niespełnienie tego warunku nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.

    X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert (opakowanie oferty)
    1. Oferty należy składać w zamkniętym nieprzejrzystym, opieczętowanym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), zaadresowanym na Zamawiającego tj:
    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej
    ul. Cicha 8 , 26-110 Skarżysko-Kamienna
    z napisem: „Dostawa samochodu – wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej“ - OFERTA
    oraz :
    Imię i nazwisko / nazwa / firma, dokładny adres, numery telefonów wykonawcy
    (dopuszcza się odcisk stempla) - lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
    2. Wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą
    nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszej siwz.
    3. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku oznaczenia koperty np. przypadkowe otwarcie przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
    4. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – pok. Nr 9 - Sekretariat do dnia
    05.05.2009r. do godz. 09:50
    Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej (w tym również drogą pocztową), zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
    5. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 1 w dniu 05.05.2009r. o godz. 10:00
    Dokonując otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,
    a także informacje dotyczące ceny.

    XI. Zmiana SIWZ
    1. Wykonawca może w każdym czasie lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert lub ofert wstępnych zwrócić się do Spółki o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Spółka przekazuje wykonawcom, którym przekazała Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
    4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Spółka może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
    Przekazanie modyfikacji może nastąpić w formie listu, w formie elektronicznej lub faxem.
    5. Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie może zmieniać
    w sposób istotny przedmiotu zamówienia, a także dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.
    6. Spółka przedłuża termin składania ofert lub wyznacza nowy termin przeprowadzenia przetargu, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Spółka niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

    XII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
    Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej
    w złotych (PLN).

    XIII. Kryteria i sposób oceny ofert
    1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
    cena – 100 %. 1% = 1 pkt.
    Cc
    --------- x 100% = ilość punktów
    Cb
    R a z e m 100 pkt.
    Cc - najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ofert ważnych i nieodrzuconych.
    Cb - cena jednostkowa brutto oferty badanej.
    Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.


    XIV. Postanowienia końcowe

    1. Do niniejszego postepowania mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Podpisał
    Dyrektor Zarządu
    inż. Jan Stojek

    Skarżysko-Kamienna dnia 20.04.2009r.


    Data wprowadzenia: 2009-04-20 0950
    Data upublicznienia: 2009-04-20
    Art. czytany: 5719 razy

    » Oferta samochód - zał. nr 2 - rozmiar: 41472 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie samochód - zał. nr 3 - rozmiar: 43008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Skowron Violetta
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna