Dostawa samochodu - wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o.w Skarżysku-Kamiennej

2009-04-20 0950
Art. czytany: 5138 razy

Dostawa samochodu - wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o.w Skarżysku-Kamiennej

Skarżysko-Kamienna 20.04.2009r.

O G Ł O S Z E N I E

I. Zamawiający
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Skarżysku-Kamiennej
ul. Cicha 8
26-110 Skarżysko-Kamienna
Tel. 041 253-22-73
Fax. 041 253-12-72
E-mail: biuro@mpwik-skarzysko.pl
adres strony internetowej: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=33379
– w zakresie przedmiotowym danego przetargu
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na :

„Dostawa samochodu – wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej“.

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu – wywrotki
(rok produkcji 2008 lub 2009)

2. Parametry techniczne:
a. podwozie dwuosiowe:
- moc silnika nie mniejsza niż 250 KW,
- silnik spełniający normę co najmniej euro 4, uzyskaną z wykorzystaniem technologii EGR,
- skrzynia biegów co najmniej 8 biegowa,
- kabina dzienna wyposażona w klimatyzację, fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym,
- dodatkowe zabezpieczenie pojazdu (np. Immobilizer),
- dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 18 t,
- nośność osi przedniej co najmniej 8 t
- rozmiar kół nie mniejszy niż 22,5’, opon nie mniejszy niż 315/80,
- blokada tylnego mostu,
- ABS, hamulce bębnoiwe
- zawieszenie pierwszej osi i tylnego mostu – resory,
- instalacja elektryczna i hamulcowa do podpięcia przyczepy, zaczepy do przyczepy,
b. zabudowa:
- skrzynia samowyładowcza – trójstronna
- burty boczne dzielone otwierane w osi górnej (uchylne) i dolnej (od dołu)
- słupki boczne z możliwością demontażu
III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji dotawy – w ciągu 7 dni od podpisania umowy.

IV. Warunki udziału – Wykluczenie wykonawców.
1. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są:
a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Spółce nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia było następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) wykonawcy, którzy nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) wykonawcy, którzy uczestniczyli bezpośrednio w czynnościach związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
f) wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
g) wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Komisja może wykluczyć:
a) wykonawców, którzy w jej ocenie nie posiadają niezbędnej wiedzy lub doświadczenia lub nie dysponują potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
b) wykonawców którzy, w jej ocenie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej nie zapewniającej wykonanie zamówienia,
c) wykonawców, którzy w jej ocenie nie dają gwarancji należytego wykonania zamówienia.
3. O wykluczeniu wykonawcy orzeka komisja przetargowa, która zawiadamia w formie pisemnej wykonawcę, który został wykluczony z postępowania, o tym fakcie. Zawiadomienie zawierać winno uzasadnienie.

W celu potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z prowadzonego postepowania, Wykonawca winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie, którego treść stanowi zał. Nr 3 do SIWZ.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

V. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą
wykonania (wypełniony załącznik nr 2 - druk oferty)
Wymagana forma dokumentu – oryginał.
Wykonawca składa :
2. Oświadczenie wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępwania wg wzoru
określonego w załączniku nr 3 do siwz,
Wymagana forma dokumentu – oryginał

VI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przez strony jest forma pisemna, e-mail (biuro@mpwik-skarzysko.pl) lub faks: 041- 253-12-72.
2. Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Przekazanie za pomocą faksu dokumentów lub informacji, o których mowa powyżej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i został niezwłocznie potwierdzony fakt jej otrzymania.

VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
1.w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
imię i nazwisko: P. Stanisław Bzymek
Tel. 041 253-22-73 Fax. 041 253-12-72

VIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.

IX. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wymogi formalne:
1. Oferta musi obejmować wykonanie całości zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej siwz.
2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt VI warunków przetargowych.
3. Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu.
Wszelkie pisma (oświadczenia i dokumenty) sporządzone w językach obcych muszą być
przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na
tekście przetłumaczonym.
4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można
odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub
nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie
odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
5. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy, również te złożone na załącznikach do
niniejszej siwz muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych
przedstawiciela/i Wykonawcy w sposób wskazany w niniejszej siwz.
6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż
jednej oferty na dane zadanie spowoduje ich odrzucenie.
8. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
9. Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie
wynika z innych dokumentów dołączonych przez Wykonawcę.
10. Kopie wymaganych dokumentów, (jeżeli w takiej formie zostały dopuszczone do
złożenia)zgodnie z zapisami siwz winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem”, na każdej zapisanej stronie dokumentu, przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li wykonawcy.
11. Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń winny
być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się całość dokumentacji.
Niespełnienie tego warunku nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.

X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert (opakowanie oferty)
1. Oferty należy składać w zamkniętym nieprzejrzystym, opieczętowanym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), zaadresowanym na Zamawiającego tj:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej
ul. Cicha 8 , 26-110 Skarżysko-Kamienna
z napisem: „Dostawa samochodu – wywrotki dla potrzeb MPWiK Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej“ - OFERTA
oraz :
Imię i nazwisko / nazwa / firma, dokładny adres, numery telefonów wykonawcy
(dopuszcza się odcisk stempla) - lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
2. Wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą
nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszej siwz.
3. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku oznaczenia koperty np. przypadkowe otwarcie przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
4. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – pok. Nr 9 - Sekretariat do dnia
05.05.2009r. do godz. 09:50
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej (w tym również drogą pocztową), zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
5. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 1 w dniu 05.05.2009r. o godz. 10:00
Dokonując otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,
a także informacje dotyczące ceny.

XI. Zmiana SIWZ
1. Wykonawca może w każdym czasie lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert lub ofert wstępnych zwrócić się do Spółki o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Spółka przekazuje wykonawcom, którym przekazała Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Spółka może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Przekazanie modyfikacji może nastąpić w formie listu, w formie elektronicznej lub faxem.
5. Modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie może zmieniać
w sposób istotny przedmiotu zamówienia, a także dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.
6. Spółka przedłuża termin składania ofert lub wyznacza nowy termin przeprowadzenia przetargu, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Spółka niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.

XII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej
w złotych (PLN).

XIII. Kryteria i sposób oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena – 100 %. 1% = 1 pkt.
Cc
--------- x 100% = ilość punktów
Cb
R a z e m 100 pkt.
Cc - najniższa cena jednostkowa brutto ze wszystkich ofert ważnych i nieodrzuconych.
Cb - cena jednostkowa brutto oferty badanej.
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.


XIV. Postanowienia końcowe

1. Do niniejszego postepowania mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Podpisał
Dyrektor Zarządu
inż. Jan Stojek

Skarżysko-Kamienna dnia 20.04.2009r.