|
|
|
|
Jednostki podległe Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Informacje o zasadach funkcjonowania MOPS
|
|
Rejestry, ewidencje i archiwa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej prowadzi następujące rejestry i ewidencje:
1. Dyrektor
Bożena Bętkowska – pokój nr 1 tel. 25 25 025, 25 25 035 wew. 40
- rejestr przyjętych interesantów w sprawach skarg i wniosków.
2. Zastępca dyrektora
Halina Indyka – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 28
- rejestr osób ubiegających się o przyjęcie do domów pomocy społecznej.
3. Sekcja organizacji i kadr
Kierownik – Renata Telka pokój nr 3 tel. 25 25 035 wew. 32
- ewidencja akt osobowych pracowników i byłych pracowników,
- ewidencja legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych,
- ewidencja pieczęci
- rejestr zastosowanych kar porządkowych
- rejestr wydanych zaświadczeń o korzystaniu lub nie korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej
- rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie
Starszy referent – Halina Mączyńska – pokój nr 1 tel. 25 25 035 wew. 30
- ewidencja poleceń wyjazdów służbowych,
- rejestr osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
4. Sekcja pomocy środowiskowej
- Marzanna Łasek - tel. 25 25 035 wew. 30
- rejestr zasiłków celowych,
- rejestr zasiłków stałych,
- rejestr zasiłków okresowych,
- rejestr składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- rejestr odwołań od decyzji administracyjnych,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr osób kierowanych do Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności.
5. Sekcja usług specjalistycznych.
Kierownik – Monika Kowalska – ul. Zielna 12 tel. 25 25 055
- rejestr osób zgłaszających potrzeby w zakresie usług specjalistycznych,
- rejestr osób objętych usługami specjalistycznymi.
6. Sekcja opieki nad chorym w domu.
Koordynator – Jolanta Szymańska, – pokój nr 8 tel. 25 25 035 wew. 42
- rejestr wywiadów środowiskowych dotyczących przyznanych usług opiekuńczych.
7. Sekcja dodatków mieszkaniowych
Kierownik – Michał Fiedorowicz – tel. 25 25 035
- rejestr wpływających wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych
- rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych
8. Dzienny środowiskowy dom samopomocy.
Kierownik – Bożena Karpeta – Dom DŚDS tel. 25 25 055
- ewidencja osób korzystających z usług DŚDS
- ewidencja programów terapeutycznych
9. Sekcja Świadczeń Rodzinnych
tel. 25 29 121, 25 29 122
Kierownik: Renata Persona tel. 25 29 120
- przyjmowanie i ewidencja wniosków osób ubiegających się o przyznanie świadczeń
- rejestr wydanych decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych
10. Klub Integracji Społecznej
ul. Sikorskiego 10
Koordynator: Grażyna Pająk - tel. 25 28 028
- ewidencja uczestników zajęć zakwalifikowanych na podstawie wywiadów środowiskowych,
- ewidencja dokumentacji działalności finansowej i merytorycznej.
11. Sekcja księgowości
Główny księgowy – Monika Cygan – pokój nr 14 tel. 25 25 035 wew. 39
- ewidencja wydatków budżetowych,
- ewidencja wynagrodzeń pracowników,
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia (księgi inwentarzowe),
- rejestr dochodów budżetowych.
12. Punkt informacyjny
Pracownik Socjalny – Katarzyna Sobczyńska – tel. 25 25 035 wew. 44
- rejestr wpływających podań o udzielenie pomocy społęcznej.
- rejestr osób otrzymujących pomoc rzeczową w formie bonów objadowych w stołówce MOPS i suchego prowiantu
13. Inspektor ds. BHP
Wojciech Bąk – tel. 25 25 035
- rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe,
- rejestr szkoleń w zakresie BHP i P.POŻ
14. Konsultant, Koordynator ds. informatyzacji ośrodków pomocy społecznej.
Paweł Gębski – tel. 25 25 035 wew. 45
- ewidencje elektronicznych baz danych.
Data wprowadzenia: 2003-06-30 2041 Data upublicznienia: 2003-06-30 Art. czytany: 6405 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Paweł Gębski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|