(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: ........ w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2011r.

    Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r.
    Numer ogłoszenia: 395210 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011 r. - szczegółowy opis przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ, a wykaz budynków i budowli objętych usługą przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 12% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie konserwacji i instalacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 6 do SIWZ);

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. posiada co najmniej: - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1szt., wyrzynarka- 1szt., szlifierka kątowa-1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe (załącznik nr 7 do SIWZ).

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót np. elektrycznych, dekarskich, gazowych itp. oraz do kierowania tymi robotami, tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia w zakresie nadzoru budowlanego i instalacyjnego - co najmniej jedna osoba (załącznik nr 8 do SIWZ).

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, kiedy Wykonawca przedstawi, ze posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kam..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk

    =============================
    Skarżysko-Kamienna, dnia 14.12.2010r.
    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informujemy,
    że w prowadzonym przez:
    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
    z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na zadanie pod nazwą:
    „Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2011r.”
    wybrał jako ofertę najkorzystniejszą:
    – ofertę Nr 2 - złożoną przez Wykonawcę: Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha, ul. Powstańców Warszawy 2/26, 26-110 Skarżysko-Kamienna – za kwotę: cena jednostkowa roboczogodziny: 14,30zł brutto.
    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych na podstawie kryterium oceny oferty określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto w ofertach niepodlegających odrzuceniu w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 EXPOL-BIS Sp. Jawna,
    Arkadiusz Pawliszak, Waldemar Pawliszak,
    ul. Wioślarska 1,
    26-110 Skarżysko-Kamienna. cena brutto (roboczogodzina): 15,85 PLN
    2 Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha
    ul. Powstańców Warszawy 2/26,
    26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto (roboczogodzina): 14,30P LN

    W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następująca liczę punktów:
    Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
    Cena – 100 %
    1 90
    2 100

    Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku niezłożenia odwołania zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w dniu 20.12.2010r.

    Ogłoszenie powiązane:

    Ogłoszenie nr 395210-2010 z dnia 2010-12-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku -...
    Termin składania ofert: 2010-12-14

    ----------------------------------------------------------------


    Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r
    Numer ogłoszenia: 408012 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395210 - 2010r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r.

    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011 r. - szczegółowy opis przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ, a wykaz budynków i budowli objętych usługą przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ..

    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha, ul. Powstańców Warszawy 2/26,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151734,42 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 14,30

    Oferta z najniższą ceną: 14,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15,85

    Waluta: PLN.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-12-03 1346
    Data upublicznienia: 2010-12-03
    Art. czytany: 2512 razy

    » załącznik nr 10 - protokół pilnego zlecenia prac - rozmiar: 73728 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 11 - protokół odbióru robót - rozmiar: 75776 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12 - miesięczne zestawienie kosztorysów - rozmiar: 77824 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13 - ośw. art. 22 - rozmiar: 72704 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14 - oświad. art. 24 - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 201728 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - oferta - rozmiar: 79872 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - przedmiot zamówienia - rozmiar: 75776 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 - wykaz budynków i budowli - rozmiar: 109056 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5 - formularz cenowy - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 -wykaz prac - rozmiar: 74752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - wykaz sprzętu - rozmiar: 76288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - wykaz osób - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 - wzór umowy - rozmiar: 101376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-12-14
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-12-03
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    16. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna