Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: ........ w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2011r.

2010-12-03 1346
Art. czytany: 2278 razy

Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r.
Numer ogłoszenia: 395210 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011 r. - szczegółowy opis przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ, a wykaz budynków i budowli objętych usługą przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 12% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie konserwacji i instalacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 6 do SIWZ);

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. posiada co najmniej: - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1szt., wyrzynarka- 1szt., szlifierka kątowa-1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe (załącznik nr 7 do SIWZ).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót np. elektrycznych, dekarskich, gazowych itp. oraz do kierowania tymi robotami, tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia w zakresie nadzoru budowlanego i instalacyjnego - co najmniej jedna osoba (załącznik nr 8 do SIWZ).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, kiedy Wykonawca przedstawi, ze posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kam..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
w Skarżysku-Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk

=============================
Skarżysko-Kamienna, dnia 14.12.2010r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informujemy,
że w prowadzonym przez:
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na zadanie pod nazwą:
„Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2011r.”
wybrał jako ofertę najkorzystniejszą:
– ofertę Nr 2 - złożoną przez Wykonawcę: Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha, ul. Powstańców Warszawy 2/26, 26-110 Skarżysko-Kamienna – za kwotę: cena jednostkowa roboczogodziny: 14,30zł brutto.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych na podstawie kryterium oceny oferty określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto w ofertach niepodlegających odrzuceniu w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 EXPOL-BIS Sp. Jawna,
Arkadiusz Pawliszak, Waldemar Pawliszak,
ul. Wioślarska 1,
26-110 Skarżysko-Kamienna. cena brutto (roboczogodzina): 15,85 PLN
2 Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha
ul. Powstańców Warszawy 2/26,
26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto (roboczogodzina): 14,30P LN

W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następująca liczę punktów:
Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 90
2 100

Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku niezłożenia odwołania zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w dniu 20.12.2010r.

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 395210-2010 z dnia 2010-12-03 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku -...
Termin składania ofert: 2010-12-14

----------------------------------------------------------------


Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r
Numer ogłoszenia: 408012 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395210 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2011 r. - szczegółowy opis przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ, a wykaz budynków i budowli objętych usługą przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Zakład Inżynieryjno-Remontowo-Budowlany Stanisław Jarocha, ul. Powstańców Warszawy 2/26,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151734,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 14,30

Oferta z najniższą ceną: 14,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15,85

Waluta: PLN.

Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
w Skarżysku-Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk