(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej

    zapytanie poza ustawa PZP

    Skarżysko-Kamienna, dnia 04.06.09r.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych


    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 ust 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na wykonanie zadania pod nazwą:
    „ Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej”

    (zadanie nie obejmuje demontażu ,wywozu i utylizacji eternitu)

    1) Przedmiot zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- go maja 42 w Skarżysku-Kamiennej.

    Zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl (menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych) Rozliczenie będzie prowadzone w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118
    - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
    i ich usytuowanie.Dz.U.02.75.690
    - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
    z dnia 21 kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków
    i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563) - ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r.
    Nr 129, poz. 902 ze zm. )
    Wykonawca robót zobowiązany jest do:
    - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace.
    - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób zamieszkujących remontowany budynek.
    - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.,
    - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.

    2. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


    I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że:
    a/ wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. netto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217 z późniejszymi zmianami)
    w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
    3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
    1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
    2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
    3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
    w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
    10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3.I.1 i 2 .
    Wykluczenie oferenta z postępowania skutkuje odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
    II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu:
    Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia
    w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów
    w wyznaczonym terminie.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci
    w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą.
    Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą / zał. Nr 2 / lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem oferent składa:

    1. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ogłoszeniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów:

    a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
    o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr.3
    Wymagana forma dokumentu - oryginał.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

    2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr4 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. netto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.
    b. wypełniony zał. Nr 5 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217 z późniejszymi zmianami) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych– co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
    Wymagana forma wykazu – oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem „ przez Wykonawcę.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.


    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
    1.) Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500.
    2.) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której ukazało się ogłoszenie.
    3.) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

    Aldona Swinka–tel. 041-25-23-713


    6. Termin związania ofertą:
    30 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


    7. Opis sposobu przygotowania ofert / forma oferty /:

    I. Kwestie formalne:

    1. Wykonawca składa jedną ofertę, wraz z załącznikami, pod rygorem nieważności
    w formie pisemnej.
    2. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik
    Nr 2 do ogłoszenia w języku polskim, podpisaną przez osobę (osoby ) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
    4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy .
    7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e

    II. Opakowanie oferty:

    1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a/ adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych ul. B.Prusa 3a; 26-110 Skarżysko – Kamienna
    b/ napisem: “ Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej - OFERTA”

    c/ imieniem i nazwiskiem ( nazwą / firmą ) oraz dokładnym adresem (siedzibą ) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do zamawiającego.
    8. d/ wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.

    8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

    1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 17.06 2009 r. do godz.9 45 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej ( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.

    2. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.06.2009 r. godz. 1000 w sali nr 14 .

    9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
    Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.
    W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy.
    10. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk










    Data wprowadzenia: 2009-06-04 1445
    Data upublicznienia: 2009-06-04
    Art. czytany: 2551 razy

    » załacznik nr 2- oferta - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 3- oświadczenie - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 5- druk wykazu osób - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1- umowa - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4- druk wykazu prac - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6- przedmiar - rozmiar: 39162 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-06-04
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna