(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej

    zapytanie poza ustawa PZP

    Skarżysko-Kamienna, dnia 04.06.09r.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych


    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 ust 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na wykonanie zadania pod nazwą:
    „ Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej”

    (zadanie nie obejmuje demontażu ,wywozu i utylizacji eternitu)

    1) Przedmiot zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- go maja 42 w Skarżysku-Kamiennej.

    Zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 6 do ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl (menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych) Rozliczenie będzie prowadzone w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118
    - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
    i ich usytuowanie.Dz.U.02.75.690
    - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
    z dnia 21 kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków
    i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563) - ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r.
    Nr 129, poz. 902 ze zm. )
    Wykonawca robót zobowiązany jest do:
    - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace.
    - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób zamieszkujących remontowany budynek.
    - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż.,
    - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.

    2. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


    I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że:
    a/ wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. netto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217 z późniejszymi zmianami)
    w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych – co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
    3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
    1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
    2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
    3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
    4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
    w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
    9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
    10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3.I.1 i 2 .
    Wykluczenie oferenta z postępowania skutkuje odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
    II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu:
    Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia
    w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów
    w wyznaczonym terminie.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci
    w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą.
    Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą / zał. Nr 2 / lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem oferent składa:

    1. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ogłoszeniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów:

    a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
    o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
    b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr.3
    Wymagana forma dokumentu - oryginał.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

    2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr4 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. netto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
    Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.
    b. wypełniony zał. Nr 5 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217 z późniejszymi zmianami) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych– co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
    Wymagana forma wykazu – oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem „ przez Wykonawcę.
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.


    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
    1.) Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500.
    2.) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której ukazało się ogłoszenie.
    3.) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:

    Aldona Swinka–tel. 041-25-23-713


    6. Termin związania ofertą:
    30 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


    7. Opis sposobu przygotowania ofert / forma oferty /:

    I. Kwestie formalne:

    1. Wykonawca składa jedną ofertę, wraz z załącznikami, pod rygorem nieważności
    w formie pisemnej.
    2. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik
    Nr 2 do ogłoszenia w języku polskim, podpisaną przez osobę (osoby ) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
    4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy .
    7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e

    II. Opakowanie oferty:

    1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a/ adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych ul. B.Prusa 3a; 26-110 Skarżysko – Kamienna
    b/ napisem: “ Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę w budynku przy ul. 3- maja 42 w Skarżysku- Kamiennej - OFERTA”

    c/ imieniem i nazwiskiem ( nazwą / firmą ) oraz dokładnym adresem (siedzibą ) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do zamawiającego.
    8. d/ wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.

    8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

    1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 17.06 2009 r. do godz.9 45 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej ( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.

    2. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.06.2009 r. godz. 1000 w sali nr 14 .

    9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
    Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.
    W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy.
    10. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk










    Data wprowadzenia: 2009-06-04 1445
    Data upublicznienia: 2009-06-04
    Art. czytany: 2553 razy

    » załacznik nr 2- oferta - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 3- oświadczenie - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 5- druk wykazu osób - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1- umowa - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4- druk wykazu prac - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6- przedmiar - rozmiar: 39162 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-06-04
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna