(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Władze
  • Rada Miasta
  • Komisje Rady
  • Protokoły z posiedzeń Komisji Rady
  • P R O T O K Ó Ł Nr 2/ 2012 Z posiedzenia Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Praworządności

    Protokół Nr 2/2012

    P R O T O K Ó Ł Nr 2/ 2012


    Z posiedzenia Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Praworządności

    Odbytego w dniu 24.01. 2012r

    Posiedzenie Komisji prowadził Przewodniczący Komisji Mariusz Bodo.
    Lista osób biorących udział w posiedzeniu komisji w załączeniu.


    Porządek posiedzenia:
    1.Analiza projektu budżetu na 2012 r.
    2.Rozpatrzenie projektów uchwał.
    3.Sprawy różne.

    Porządek posiedzenia przyjęto jednogłośnie


    Streszczenie posiedzenia :

    Adn. 1
    1/ uchwalenia budżetu miasta na 2012 rok. Projekt uchwały przedstawiła Skarbnik Miasta Magdalena Grzmil.

    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – zapytała o kwotę 100 tyś. zł zmniejszoną na mieszkania chronione na jaki cel została przeniesiona ?

    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – odpowiedział , że wpłynęło pismo do Starosty informujące , że będzie czynił poczynania na pozyskanie środków na mieszkania chronione.
    Radny Rady Miasta Zdzisław Ślusarczyk – zwrócił uwagę na brak środków w budżecie na szkolenia dla radnych.

    Radny Rady Miasta Mariusz Bodo - stwierdził ,że duża kwota przeznaczona jest na zakup sprzętu komputerowego dla urzędu.

    Zastępca Prezydenta Grzegorz Małkus – odpowiedział ,że urząd musi zmodernizować całą sieć informatyczną i przystosować ją do projektu inwestycyjnego pod nazwą „ e- świętokrzyskie”.
    Przewodniczący komisji projekt budżetu miasta na 2012 rok poddał pod głosowanie :
    Przyjęto 5 głosami.

    2/ w sprawie projektu przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej dla miasta Skarżyska – Kamiennej na lata 2012 – 2030. Projekt uchwały przedstawiła Skarbnik Miasta Magdalena Grzmil.

    Przewodniczący Komisji powyższy projekt uchwały poddał pod głosowanie: przyjęto jednogłośnie.

    3/ przyjęcia planów pracy Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej na 2012 r. Plan pracy Rady Miasta na 2012 rok przedstawił Wiceprzewodniczący Rady Miasta Zdzisław Ślusarczyk.

    Wiceprzewodniczący Rady Miasta Adolf Walkowiak - poinformował o zmianie punktu 8 w załączniku do planu pracy rady na 2012 rok. „Informacja z realizacji zadań inwestycyjnych na 2012 rok”.
    Plan pracy komisji rewizyjnej na 2012 rok przedstawił przewodniczący Komisji Rewizyjnej Przemysław Bieniek i poinformował o następujących poprawkach:
    w załączniku Nr 2 dotyczącym planu pracy Komisji Rewizyjnej punk 2 podpunkt 4 powinien brzmieć „ przeprowadzenie kontroli ZFŚS w Szkole podstawowej Nr 1 i Zespole Szkół Publicznych Nr 1”
    Przewodniczący Komisji projekt uchwały wraz ze zgłoszonymi poprawkami poddał pod głosowanie : za przyjęciem głosowało 5 osób.

    4/ uchwalenia Regulaminu cmentarza. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.

    Przewodniczący Komisji omówiony projekt uchwały poddał pod głosowanie :
    Przyjęto jednogłośnie.

    5/powierza się Prezydentowi Miasta ustalanie cen za usługi wykonywane na cmentarzu komunalnym. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus .

    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – stwierdziła ,że powierzenie poprzez uchwałę ustalanie cen za usługi wykonywane na cmentarzu komunalnym przez Prezydenta Miasta dla wielu radnych będzie punktem zapalnym.

    W wyniku przeprowadzonego glosowania projekt uchwały został przyjęty jednogłośnie.

    6/ zamiany nieruchomości gruntowych położonych w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Pułaskiego i Warszawskiej. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.

    Projekt uchwały poddany głosowaniu został przyjęty jednogłośnie .

    7/ określenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Centrum Integracji Społecznej. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.

    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – zapytała o 150 000,00 zł przychód uzyskany z działalności, co było informacją do ustalenia tej kwoty , jakie było uzasadnienie?

    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – odpowiedział ,ze zapewnienie z Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta na około 100 000zł na utrzymanie zieleni, czyszczenie rowów, opieka nad grobami i.t.p.

    Radny Rady Miasta Mariusz Bodo – zapytał czy będzie powołany dyrektor cmentarza, oraz czy będą zatrudnione dodatkowe osoby?

    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – poinformował ,że trzeba będzie stworzyć pion do obsługi cmentarza i przejąć po MUK-u czterech grabarzy. W ramach reintegracji będzie utrzymanie zieleni, wykaszanie , odśnieżanie , sprzątanie , oczyszczanie rowów. Powstanie trzy piony : reintegracji , cmentarz, księgowo- administracyjny, tymi pionami będą kierować kierownicy.

    W wyniku przeprowadzonego głosowania projekt uchwały został przyjęty jednogłośnie.

    8/ przejęcia zadań publicznych związanych z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej w 2012 roku. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.
    Powyższy projekt uchwały został przyjęty jednogłośnie.

    9/ Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012. Projekt uchwały przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.

    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – zapytała o zadanie Nr 8 p. 7 Udzielanie pomocy ofiarom przemocy domowej czy nadal jest uzasadnione, aby działalność tej komisji odbywała się w takiej formie jak obecnie? Stwierdziła ,iż istnieje prawdopodobieństwo, że członkowie gminnej komisji przekazują interesantów do powiatowego zespołu. Wg niej jest to pewna nieprawidłowość . Uważa ,że zasadność utrzymywania tej komisji i finansowanie jej gdy zadania te się powielają nie ma sensu.
    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – odpowiedział ,że komisja ds. rozwiązywania problemów alkoholowych pracuje w podzespołach – przyjmuje interesantów, zadaniem tego zespołu jest przeprowadzenie rozmowy skierowanie na terapię . Gminna Komisja rozpoznaje tylko problem. Dodał , że sprawdzi dysproporcje jakie jest wynagrodzenie członków komisji przeciwalkoholowej.

    Przewodniczący Komisji powyższy projekt uchwały poddał pod głosowanie :
    Przyjęto jednogłośnie.

    Na tym protokół zakończono
    Protokół sporządziła Bożena Figarska Przewodniczący Komisji

    Mariusz Bodo



    Data wprowadzenia: 2012-07-26 1358
    Data upublicznienia: 2012-07-26
    Art. czytany: 1706 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Dorota Kruczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna