Zadania i kompetencje Prezydenta Miasta
Zadania i kompetencje Prezydenta Miasta
Prezydent kieruje pracą Urzędu przy pomocy Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta oraz Skarbnika Miasta, tworzących w ten sposób Kierownictwo Urzędu.
2. Prezydent, w drodze zarządzenia może powierzyć poszczególnym Członkom Kierownictwa prowadzenie określonych spraw, a w szczególności nadzór nad komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi.
3. Prezydent wykonuje swoje zadania poprzez:
1) rozstrzygnięcia podejmowane osobiście,
2) rozstrzygnięcia podejmowane przez upoważnionego Zastępcę Prezydenta w czasie nieobecności Prezydenta w pracy,
3) rozstrzygnięcia podejmowane przez Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika w zakresie powierzonych im spraw,
4) rozstrzygnięcia podejmowane w imieniu Prezydenta przez Naczelników oraz innych pracowników Urzędu w zakresie powierzonych im spraw określonych upoważnieniami lub pełnomocnictwami,
5) rozstrzygnięcia podejmowane przez Pełnomocników Prezydenta ustanowionych do prowadzenia określonych spraw.
Data wprowadzenia: 2007-03-23 1312 Data upublicznienia: Art. czytany: 10868 razy
|
|