Zadania i kompetencje Prezydenta Miasta 2007-03-23 1312 Art. czytany: 10867 razy Zadania i kompetencje Prezydenta Miasta Prezydent kieruje pracą Urzędu przy pomocy Zastępców Prezydenta, Sekretarza Miasta oraz Skarbnika Miasta, tworzących w ten sposób Kierownictwo Urzędu. 2. Prezydent, w drodze zarządzenia może powierzyć poszczególnym Członkom Kierownictwa prowadzenie określonych spraw, a w szczególności nadzór nad komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi. 3. Prezydent wykonuje swoje zadania poprzez: 1) rozstrzygnięcia podejmowane osobiście, 2) rozstrzygnięcia podejmowane przez upoważnionego Zastępcę Prezydenta w czasie nieobecności Prezydenta w pracy, 3) rozstrzygnięcia podejmowane przez Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika w zakresie powierzonych im spraw, 4) rozstrzygnięcia podejmowane w imieniu Prezydenta przez Naczelników oraz innych pracowników Urzędu w zakresie powierzonych im spraw określonych upoważnieniami lub pełnomocnictwami, 5) rozstrzygnięcia podejmowane przez Pełnomocników Prezydenta ustanowionych do prowadzenia określonych spraw. |