|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Zamówienia poza ustawą PZP
|
|
Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku
zamówienie poza ustawą PZP
Skarżysko-Kamienna, dnia 25.01.2010r.
Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na :
„ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku”
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań:
Zadanie nr 1: „ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku ”
Zadanie nr 2: „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w 2010 r. ”
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymania terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Tereny objęte zadaniem nr 1 określone zostały w załączniku nr 6a do niniejszego ogłoszenia ( wykaz terenów wraz z mapkami) natomiast tereny objęte zadaniem nr 2 zostały określone w załączniku nr 6 b do niniejszego ogłoszenia.
Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
- ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm. );
- ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm. ),
- ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ),
- uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko – Kamienna.
Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce – zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
1.oczyszczenie powierzchni terenów
2.zgarnianie śniegu i spryzmowanie śniegu
3.likwidację śliskości, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego
4. skuwanie oblodzeń
5. posypywanie piachem
6.wywożenie nadmiaru śniegu
7. bieżące sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej.
8. usuwanie zanieczyszczeń w razie zaniku pokrywy śnieżnej- poziomowe sprzątanie
Wykonawca realizując zadanie nr 2 dodatkowo jest zobowiązany do:
1. usuwania śniegu ze stołów stoisk targowych
2. bieżącego wywozu śniegu z placu.
W ramach umowy Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek wykonania usługi
w następujący sposób:
1.w akcji czynnej – do kilkukrotnego dokładnego zgarnięcia śniegu i błota pośniegowego, posypywania piaskiem (lub piaskiem z solą) oraz usuwania na bieżąco z nawierzchni chodników o szerokości minimum 1,5 mb śniegu i błota pośniegowego tak, aby nie dopuścić do pozostawienia nie ubitej (rozchodzonej) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych a także do bieżącego sprzątania terenów objętych zamówieniem.
2.w akcji biernej - do patrolowania stanu nawierzchni terenów i systematycznego wykonywania prac zwalczających występującą śliskość, zlodowacenia, gołoledź, śliskość pośniegową poprzez posypywanie piaskiem lub piaskiem z solą. W ramach tej akcji Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego oczyszczenia nawierzchni z pozostawionej w trakcie akcji czynnej warstwy śniegu poprzez wymiecenie, odkucie i wywiezienie odkutej warstwy, nie dopuszczając w ten sposób do powstania zlodowaciałej, ubitej i przymarzniętej do nawierzchni warstwy. Podczas trwania akcji biernej Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej.
Szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych. Chodniki muszą być odśnieżone na całej długości. Dojście oraz wejście na przejście dla pieszych powinno być odśnieżone na całej szerokości przejścia (około 4 mb). Wykonawca zobowiązany jest również do utrzymania bieżącego utrzymania czystości na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto pozimowe sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej.
Pozimowe sprzątanie terenów polega na zebraniu z całej powierzchni utrzymywanych zimą terenów odpadów powstałych z materiałów uszorstniających używanych do zwalczania śliskości, a następnie ich unieszkodliwienie lub wykorzystanie gospodarcze. Wykonawca przystąpi do pozimowego sprzątania terenów po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zawieszeniu zimowego utrzymania. Usługa pozimowego sprzątania terenów winna być zrealizowana w ciągu 14 dni licząc od dnia zawieszenia akcji zimowego utrzymania.
2. Termin wykonania zamówienia: ( zdanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
od 1 lutego 2010 roku do zakończenia sezonu zimowego.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni
z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia
w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów
w wyznaczonym terminie.
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą.
Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz
z ofertą / zał. Nr 2a lub 2b / lub ofertą samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikami oferent składa:
1. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ogłoszeniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów:
a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę .
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr.3a lub nr.3b
Wymagana forma dokumentu - oryginał.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie
ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
a. wykazu co najmniej dwóch usług (wypełniony zał. Nr4 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze zimowego utrzymania terenów o wartości nie mniejszej niż 30.000 netto każda. Zamawiający wymaga ponadto załączenia dokumentów potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.
b. wypełniony zał. Nr 5 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/ lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników Wykonawcy realizujących zamówienie oraz imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za nadzór na w/w pracownikami.
Wymagana forma wykazu – oryginał.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: (zadanie nr 1 oraz zdanie nr 2)
1.) Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500.
2.) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej , na której ukazało się ogłoszenie.
3.) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Aldona Swinka–tel. 041-25-23-713
6. Termin związania ofertą: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
7 dni od terminu składania ofert.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Opis sposobu przygotowania ofert / forma oferty /: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
I. Kwestie formalne:
1. Wykonawca składa jedną ofertę wraz z załącznikami na jedno zadanie, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Jeden wykonawca może złożyć ofertę zarówno na zadanie nr 1 jak i zadanie nr 2.
2. Ofertę na zadanie nr 1 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 2a do ogłoszenia, natomiast ofertę na zadanie nr 2 należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 2b. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę ( osoby ) podpisujące ofertę.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy .
7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e
II. Opakowanie oferty:
1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
a/ adresem Zamawiającego: Zarząd Zasobów Komunalnych ul. B.Prusa 3a;
26-110 Skarżysko – Kamienna
b/ napisem:
• „Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku- Kamiennej w obrębie Metalowiec oraz w Osiedlu Milica w 2010 roku” -
w przypadku zadania nr 1
• „ Zimowe utrzymanie pozostałych terenów administrowanych przez ZZK
w Skarżysku- Kamiennej w 2010 roku” w przypadku zadania nr 2.
c/ imieniem i nazwiskiem ( nazwą / firmą ) oraz dokładnym adresem (siedzibą ) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do zamawiającego.
8. d/ wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
1. Oferty należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a
w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 28.01. 2010 r. do godz. 9: 45 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.
2. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.01.2010 r. godz. 1000 w sali nr 14 .
9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.
W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy.
Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty porównuje ceny netto.
10. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania. ( zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Skarżysko- Kamienna, 28.01.2010 r.
Znak: ZZK.ZP.- 341/ 425/2010
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej informuje o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia w trybie zapytania poza ustawą PZP na :
„ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku”
Zamawiający swoją decyzję argumentuje faktem, iż najniższe ceny zaproponowane przez Wykonawców, w każdym z zadań przekraczają kwoty zarezerwowane w budżecie ZZK na ten cel.
Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
------------------------------------------
Skarżysko- Kamienna, 28.01.2010 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej informuje o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia w trybie zapytania poza ustawą PZP na :
„ Zimowe utrzymanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
w 2010 roku”
Zamawiający swoją decyzję argumentuje faktem, iż najniższe ceny zaproponowane przez Wykonawców, w każdym z zadań przekraczają kwoty zarezerwowane w budżecie ZZK na ten cel.
Otrzymują:
1.Expol Bis Sp. J, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna
2.Trans, C. Jakubowski L. Krupa, Kościuszki 1; 26- 110 Skarżysko- Kamienna
3.a/a
Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Data wprowadzenia: 2010-01-25 1621 Data upublicznienia: 2010-01-25 Art. czytany: 2568 razy
|
|
» załącznik nr 1a - rozmiar: 47104 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 1b - rozmiar: 52736 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 6 b - ciąg dalszy 2 - rozmiar: 4008406 bajtów Typ pliku: image/tiff
|
» zał. nr 2a - rozmiar: 40448 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 2b - rozmiar: 44544 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 3a - rozmiar: 31744 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 3b - rozmiar: 29696 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 4 - rozmiar: 33280 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 5 - rozmiar: 32256 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 6a- ciąg dalszy - rozmiar: 12675450 bajtów Typ pliku: image/tiff
|
» zał. nr 6b - rozmiar: 38400 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 6b- ciąg dalszy - rozmiar: 46390920 bajtów Typ pliku: image/tiff
|
» zał. nr 6 a - rozmiar: 35328 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|