|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Przetargi
|
|
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej
Przetarg nr 5/2009
Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r
Numer ogłoszenia: 229625 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości 5000 PLN. ( słownie: pięć tysięcy złotych ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w 2010 r. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1. kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Aby potwierdzić spełnienie tego warunku od Wykonawców wymaga się, aby wykazali , że : a wykonali co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto . b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. . co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. c dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6 Warunków Przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz formularzem ofertowym Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 9 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do 9 Zamawiający żąda: c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )potwierdzającego wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utrzymaniu czystości i porządku w budynkach oraz sprzątaniu i odśnieżaniu terenów o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. e. wypełniony zał. Nr 11 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobę/y, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię w/w wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. f. wykaz wg. Załącznika nr 6 będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponowanie co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania. Wymagana forma wykazu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium Szczegółowe wymagania zostały określone w pkt.8- Wymagania dotyczące wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa: www.umskarzysko.bip.doc.pl; Menu; jednostki podległe; Zarząd Zasobów Komunalnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 fax. 041 - 25-23-500.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3 a pok . nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Skarżysko – Kamienna 07.12.2009 r.
ZZK/ZP/341/ 5 /4380 / 2009
wszyscy zainteresowani
============================
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków w postępowaniu na “Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko – Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2010 r.”
Zmiana dotyczy załącznika Nr 1 do SIWZ tj. Warunki Przetargowe i polega na korekcie omyłki pisarskiej w pkt. 3. „Opis przedmiotu zamówienia”. Zdanie :
„Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ”
zastępuje się zdaniem:
„Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ”
Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ ).
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania oraz otwarcia ofert pozostaje bez mian.
z upoważnienia Dyrektora
Renata Świątczak
Numer ogłoszenia: 419790 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 229625 - 2009 data 02.12.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
* Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
* W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ.
* W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ.
Skarżysko – Kamienna 15.12.2009 r.
wg. rozdzielnika
=========================
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
„Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko – Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2010 r.”
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro tj:
-ofertę Nr 3: P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99 - 237 128, 77 PLN
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 240 782, 15 PLN( cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej w trybie przewidzianym w art. 87 ust.2 pkt. 2 PZP)
2 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 272 998, 87 PLN
3 P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99 cena brutto: 237 128, 77 PLN( cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej w trybie przewidzianym w art. 87 ust.2 pkt. 2 PZP)
W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następująca liczę punktów:
Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 98,48
2 86,86
3 100
Termin podpisania umowy: 23.12.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15
Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub przy zachowaniu należytej staranności mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Dyrektor ZZK w Skarzysku- Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Otrzymują :
1. EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
2. „Trans” C. Jakubowski, L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
3. P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99
4. a/a
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 229625-2009 z dnia 2009-12-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej...
Termin składania ofert: 2009-12-10
Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r
Numer ogłoszenia: 440898 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229625 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 77.21.15.00-7, 71.31.00.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 420560.75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
* P.U-H KALTEX Ł. Kaleta, ul. Wikaryjska 99, 25-255 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
* Cena wybranej oferty: 237 128, 77
* Oferta z najniższą ceną: 237 128, 77 oferta z najwyższą ceną: 272 998, 87
* Waluta: PLN.
Data wprowadzenia: 2009-12-02 1640 Data upublicznienia: 2009-12-02 Art. czytany: 1900 razy
|
|
» zał. nr 10- formularz cenowy - rozmiar: 70656 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 11- wykaz osób - rozmiar: 32768 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał nr 12- uchwała Rady Miasta - rozmiar: 155136 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 119296 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał nr 2- oferta - rozmiar: 37888 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 3- przedmiot zamówienia - rozmiar: 63488 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał nr 4- wykaz terenów i budynków - rozmiar: 18086104 bajtów Typ pliku: application/x-zip-compressed
|
» zał. nr 5- wykaz prac - rozmiar: 65024 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 6- wykaz sprzętu - rozmiar: 108032 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał nr 7- projekt umowy - rozmiar: 88064 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 8- protokół wprowadzenia - rozmiar: 29696 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 9- oświadczenie - rozmiar: 44544 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|