|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Przetargi 2009
|
|
Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku przy ul . Piłsudskiego 46 w Skarżysku-Kamiennej
Przetarg nieograniczony 3/2009
Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
Numer ogłoszenia: 227168 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ,pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości 2000 PLN. ( słownie: dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Wymiana dachu wraz z dociepleniem budynku przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej- wadium Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1. kopia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane . ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217)w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - co najmniej jedna osoba- i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6...
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz kosztorysem ofertowym ( zał. Nr 8 ) Wykonawca składa: Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 3 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a. wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. b. wypełniony zał. Nr 6 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych- co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dowód wniesienia wadium Szczegółowe wymagania zostały określone w pkt.8- Wymagania dotyczące wadium 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu Cywilnego 6. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 1a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 , fax. 041 - 25-23-500.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:45, miejsce: ZZK w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a ;26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Skarżysko – Kamienna 08.07.2009 r.
dotyczy wszystkich zainteresowanych
============================
M O D Y F I K A C J A
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na zadanie “Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej ”
Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastępuje załącznik nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie PDF załącznikiem nr 9- „kolorystyka elewacji” w formacie ZIP, który zawiera trzy skompresowane pliki w formacie PDF, z których każdy przedstawia kolorystkę jednej z trzech ścian, których docieplenie jest zgodnie z SIWZ częścią przedmiotowego zamówienia.
Załącznik Nr 9 po modyfikacji w załączeniu.
Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia. Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej na której została zamieszczona SIWZ .
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania oraz otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Skarżysko – Kamienna 10.08.2009 r.
Znak: ZZK.ZP- 2781/09
wg rozdzielnika
=========================
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
“Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej”
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 euro tj:
- ofertę Nr : 5; Z.I-R-B S. Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna, cena brutto: 75250,21 PLN
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy zawierała najniższą cenę brutto spośród nieodrzuconych ofert, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą / maksymalną / liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. cena brutto – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne cena brutto: 77051,93 PLN
2 Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 119 792,21 PLN
3 MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna cena brutto: 75214,84 PLN
4 Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 79937,24 PLN
5 Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 75250,21 PLN
Punktacja przyznana w/w ofertom jest następująca:
Numer oferty Liczba pkt w kryterium
Cena – 100 %
1 97, 66
2 62,82
4 94,14
5 100
Zamawiający informuje, że : oferta Nr 3 złożona przez MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26- 110 Skarżysko- Kamienna podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podczas oceny Oferty Nr 3 złożonej w niniejszym postępowaniu stwierdzono błędy w stosunku do złożonych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający wymagał złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający zażądał m.in.
a) w pkt 6.2.1 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ) : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w pkt 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) : wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 5– druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz docieplenia budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).
Zamawiający stwierdził, że:
a) Wykonawca złożył zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej , które zostało wystawione w dniu 05. 06.2006 r, a więc wcześniej niż w terminie przewidzianym przez Zamawiającego w SIWZ.
b) Wykonawca złożył wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót wraz z referencjami. Wartość każdej z robót budowlanych uwzględnionych w wykazie jest mniejsza niż wymagania postawione przez Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) Wykonawca pismem z dnia 05.08.2009 r. został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentów w terminie 3 dni poprzez:
a) dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż w terminie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
b) dostarczenie wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wykonawca potwierdził otrzymanie w/w pisma w dniu 05.08.2009 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca dostarczył zaświadczenie o dokonaniu zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w wymaganym przez Zamawiającego terminie, nie złożył jednak wykazu uwzględniającego roboty o wymaganej przez Zamawiającego wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Nie dopełnienie przez Wykonawcę obowiązku określonego w pkt. 6.2.2 ppkt „a” warunków przetargowych ( zał. Nr 1 do SIWZ ) oznacza, iż nie spełnia on warunków udziału w postępowaniu, dlatego też podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 24 ust. 3 ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
Termin podpisania umowy: 18.08.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr 15.
Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma wymienionych wg rozdzielnika do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. 041-25-23-500 .
Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Otrzymują wg rozdzielnika:
1. F.U „FREEDOM” H. Olejarz, Świerczek 23, 26-115 Skarżysko- Kościelne
2. Expol-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26- 110 Skarżysko- Kamienna
3. MAX-BUD, Przemysław Gawron, ul. Powstańców Warszawy 18/71, 26-110 Skarżysko- Kamienna
4. Z.U.B „WIKŁO” Marcin Wikło, ul. Organizacji Orzeł Biały 27, 26-110 Skarżysko- Kamienna
5. Z.I-R-B S.Jarocha, ul . Powstańców Warszawy 2/26,26-110 Skarżysko- Kamienna
6. a/a
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 227168-2009 z dnia 2009-07-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w...
Termin składania ofert: 2009-07-29
Skarżysko-Kamienna: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej
Numer ogłoszenia: 283338 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227168 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich, dociepleniem 3-ch ścian budynku oraz z wymianą stolarki na klatce schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piłsudskiego 46 w Skarżysku- Kamiennej. Zadanie nie obejmuje demontażu, wywozu oraz utylizacji eternitu Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70327.30 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
* Z.I-R-B, S.Jarocha,, ul . Powstańców Warszawy 2/26, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
* Cena wybranej oferty: 70327.30
* Oferta z najniższą ceną: 70327.30 oferta z najwyższą ceną: 111955.34
* Waluta: PLN.
Data wprowadzenia: 2009-07-07 1440 Data upublicznienia: 2009-07-07 Art. czytany: 3081 razy
|
|
» zał. nr 1- warunki przetargowe - rozmiar: 135168 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 2- oferta - rozmiar: 34304 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 3 - oświadczenie - rozmiar: 43008 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 4- umowa - rozmiar: 63488 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 5- druk wykazu prac - rozmiar: 33280 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 6- druk wykazu osób - rozmiar: 32768 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 7 - przedmiar - rozmiar: 69206 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 8- STWiORB - rozmiar: 268250 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 9- kolorystyka elewacji - rozmiar: 639596 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» zał. nr 9- kolorystyka elewacji - MODYFIKACJA - rozmiar: 1301617 bajtów Typ pliku: application/x-zip-compressed
|
Wiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|