(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • 2009
  • Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kam.

    Przetarg nr 2 /2009

    Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r

    Numer ogłoszenia: 44522 - 2009;
    data zamieszczenia: 27.02.2009

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin..
    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie, że: a wykonali kompleksowo co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: 1. Usługom sprzątania oraz usługom sanitarnym na obszarach miejskich lub wiejskich wraz z usługami powiązanymi. 2. Usługom sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych 3. Usługom pielęgnacji drzew 4. Usługom odśnieżania o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto . b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. . co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. c dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz formularzem ofertowym Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 9 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do 9 Zamawiający żąda: c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d. wykazu wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem potwierdzającego wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1. Usługom sprzątania oraz usługom sanitarnym na obszarach miejskich lub wiejskich wraz z usługami powiązanymi; 2. Usługom sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych; 3. Usługom pielęgnacji drzew. 4.usługom odśniezania o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. e. wypełniony zał. Nr 11 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobęy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię ww wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. f. wykaz wg. Załącznika nr 6 będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponowanie co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania. Wymagana forma wykazu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 041-25-23-500. 2. Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (zgodnie z art. 27 ust. 2 Pzp). 3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia , a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej zamieszcza także na tej stronie. jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza tę informację na tej stronie. 5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Aldona Swinka - kierownik Działu nieruchomości tel. 041 25-23-713 8. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. 9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni..
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 fax. 041 - 25-23-500.
    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój nr 15..
    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


    Skarżysko - Kamienna 4.03.2009

    MODYFIKACJA


    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków w postępowaniu na 'Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009r.'
    Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 10 do SIWZ tj. formularz cenowy i polega na zmianie, ilości w następujących pozycjach:
    - Sprzątanie i odśnieżania terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej
    Lp. 1 : Utrzymanie wiosenne i letnie ciągów pieszych w tym wejść do budynków; tj. zamiatanie, usuwanie odpadów, śmieci
    Po zmianie powinno być: Ilość: 49100 m2;
    Lp. 2: Utrzymanie jesienne ciągów pieszych i wejść do budynków: zamiatanie i usuwanie odpadów, śmieci
    Po zmianie powinno być: Ilość: 49100 m2;
    Lp. 3: Utrzymanie zimowe ciągów pieszych, w tym : wejść do budynków, tj. odśnieżanie, posypywanie piaskie
    Po zmianie powinno być: Ilość: 49100 m2;
    Lp. 4: Usuwanie z trawników śmieci, gałęzi, liści itp., w tym z miejsc zabaw Po zmianie powinno być: Ilość: 126303 ni 2 ;
    - Sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    Lp. 1: Wiosenne grabienie trawników
    Po zmianie powinno być:
    Ilość: 126303 ;
    Lp.2:Jesienne grabienie trawników
    Po zmianie powinno być:
    Ilość: 126303 ;
    Lp.ll: Koszenie trawników
    Po zmianie powinno być:
    Ilość: 126303 ;

    Druk jednolity załącznika Nr 10 (z uwzględnionymi zmianami) w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia. Ponadto Zamawiający zamieszczają na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ).

    Jednocześnie Zamawiający informuje, iż terminy składania oraz otwarcia ofert pozostają bez zmian.

    Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej

    Mgr Jacek Jeżyk



    Skarżysko-Kamienna, 05.03.2009 r.

    MODYFIKACJA

    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na 'Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009r.'
    Modyfikacja dotyczy załącznika Nr 10 do SIWZ tj. formularz cenowy i polega na następujących zmianach:

    1. Dodanie wiersza z numeracją kolumn przed wierszem „ Sprzątanie i odśnieżanie
    terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej '.

    Powinno być:

    Kolumny 1,2,3,4,5,6,8,9 pozostają bez zmian
    Kolumna 7: 7= 5x6

    2. Dodanie wiersza z numeracją kolumn przed wierszem „Sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej '

    Powinno być:

    Kolumny 1,2,3,4,5,6,8,9 pozostają bez zmian Kolumna 7: 7= 4x5x6

    Druk jednolity załącznika Nr 10 (z uwzględnionymi zmianami) w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.

    Ponadto Zamawiający zamieszczają na stronie internetowej (na której została zamieszczona SIWZ).
    Jednocześnie Zamawiający informuje, iż terminy składania oraz otwarcia ofert pozostają bez zmian.

    Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej

    Mgr Jacek Jeżyk



    Skarżysko-Kamienna 17.03.2009 r.

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych Skarżysku-Kamiennej jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
    ''Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku -Kamiennej w 2009 r.'
    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro tj:
    ofertę Nr 4- „TRANS' C.Jakubowski, L.Krupa, ul. Kościuszki 1 20-110 Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy zawierała najniższą cenę ryczałtową brutto , a w związku z powyższym uzyskała najwyższą/ maksymalną/ liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. cena ryczałtowa brutto - 100 %.
    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    1 F.H.U „ MBM CLEANING' Małgorzata Piwnik, Niestachów 268,26-021 Daleszyce. cena ryczałtowa brutto: 158 039,68 zł

    2 EXPOL-BIS Spółka Jawna Arkadiusz Pawliszak; Waldemar Pawliszak; ul.Wioślarska 1 ; 26-110 Skarżysko –Kamienna, cena ryczałtowa brutto: 223 277. 71 zł


    3 F.H.U „KONTAKT' Ireneusz Górlicki, ul . Asfaltowa 1, ,26-110 Skarżysko-Kamienna , cena ryczałtowa brutto: 199 329.72 zł

    4 „TRANS' C.Jakubowski, L.Krupa, ul. Kościuszki 1 ,26-110 Skarżysko-Kamienna , cena ryczałtowa brutto: 182 556.36 zł

    5 P.U-H. „Kaltex'. Łukasz Kaleta, 25-255 Kielce, ul. Wikaryjska 99,
    cena ryczałtowa brutto: 202 133 .37 zł

    W wyniku przeprowadzonej oceny przyznano następującą liczbę punktów:

    Oferta nr 4- 100pkt

    Zamawiający informuje, że oferty: Nr 1.- F.H. U „ MBM CLEANING ' Małgorzata Piwnik, Niestachów 268,26-021 Daleszyce,, Nr 2- EXPOL-BIS Spółka Jawna Arkadiusz Pawliszak; Waldemar Pawliszak; ul. Wioślarska 1 ; 26-110 Skarżysko - Kamienna Nr 3- F.H. U ..KONTAKT' Ireneusz Górlicki. ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Nr 5 P.U-H. „Kaltex', Łukasz Kaleta, 25-255 Kielce, ul. Wikaryjska 99 podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Oferty wyżej wymienionych Wykonawców zostały odrzucone w trybie przewidzianym u art. 89 ust. 1 pkt. 6 w związku z faktem, iż zawierają błąd w obliczeniu ceny, który powstał w wyniku zastosowania niewłaściwej stawki VAT.

    W załączonym do oferty formularzu cenowym w/w Wykonawcy popełnili następujące błędy:

    Oferta nr 1; F.H.U „ MBM CLEANING' Małgorzata Piwnik, Niestachów 268,26-021 Daleszyce- w pozycji „ Sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamienna' w następujących po sobie wierszach począwszy od „ Wiosenne grabienie trawników' skończywszy na „Cięcie drzew ze zwyżki' ( w sumie 10 wierszy) przyjęto błędną stawkę podatku VAT w wysokości 3 % podczas gdy prawidłowa stawka wynosi 7 %. Ponadto w w/w pozycji w wierszu „ Wymiana piasku w piaskownicy przyjęto błędną stawkę podatku VAT w wysokości 7 % podczas gdy prawidłowa stawka wynosi 22%.


    Oferty: Nr 2- EXPOL-BIS Spółka Jawna Arkadiusz Pawliszak; Waldemar Pawliszak; ul. Wioślarska 1 ; 26-110 Skarżysko - Kamienna, Nr 3- F.H.U „KONTAKT' Ireneusz Górlicki, ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Nr 5 P.U-H. „Kaltex', Łukasz Kaleta, 25-255 Kielce, ul. Wikaryjska 99- w pozycji „ Sprzątanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamienna' w wierszu „ Wymiana piasku w piaskownicy' przyjęto błędną stawkę podatku VAT w wysokości 7 % podczas gdy prawidłowa stawka wynosi 22%.

    Nie jest możliwe dokonanie zmiany oferty w zakresie stawki podatku VAT ponieważ jest to błąd w obliczeniu ceny, a ten zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP skutkuje odrzuceniem oferty. Niedopuszczalna jest więc zmiana stawki podatku VAT w ofertach złożonych w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. ( Wyrok Zespołu Arbitrów z dnia 6 lipca 2005r. sygn. Akt UZP/ZO/0-162/05.)

    Termin podpisania umowy: 25.03.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr 15.

    Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma wymienionych wg rozdzielnika do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. 041-25-23-500 .
    Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.

    Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej
    Mgr Jacek Jeżyk

    Otrzymują wg rozdzielnika:
    1. F.H.U.. MBM CLEANING Małgorzata Piwnik, Niestachów268, 26-021 Daleszyce
    2. EXPOL-BIS Spółka Jawna Arkadiusz Pawłiszak; Waldemar Pawłiszak; ul. Wioślarska I; 26-110 Skarżysko - Kamienna
    3. F.H.U„KONTAKT'Ireneusz Górlicki, ul. Asfaltowa 1, ,26-110Skarżysko-Kamienna
    4. TRANS' C.Jakubowski, L.Krupa, ul. Kościuszki 1,26-110 Skarżysko-Kamienna
    5. P. U-H. „ Kaltex ', Łukasz Kaleta, 25-255 Kielce, ni Wikaryjska 99
    6. a/a


    Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 44522-2009 z dnia 2009-02-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej...
    Termin składania ofert: 2009-03-09

    Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r
    Numer ogłoszenia: 78966 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44522 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 461500.56 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * TRANS C.Jakubowski, L.Krupa, ul.Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 169587.03
    * Oferta z najniższą ceną: 169587.03 oferta z najwyższą ceną: 169587.03
    * Waluta: PLN.





    Data wprowadzenia: 2009-02-27 1447
    Data upublicznienia: 2009-02-27
    Art. czytany: 4534 razy

    » FORMULARZ CENOWY MODYFIKACJA - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » FORMULARZ CENOWY - MODYFIKACJA 2 - rozmiar: 67072 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 29696 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał.nr 7 - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 12 - rozmiar: 155136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 - rozmiar: 112640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 10 - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 11 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2 - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3 - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4 - rozmiar: 47574416 bajtów
    Typ pliku: application/zip
    » zał. nr 5 - rozmiar: 65024 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6 - rozmiar: 108032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8 - rozmiar: 29184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 9 - rozmiar: 44544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna