(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Zamówienia Publiczne
  • ROK 2016
  • ogłoszenia o zamówieniu
  • Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2016.

    Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2016.

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.umskarzysko.bip.doc.pl
    ________________________________________
    Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2016
    Numer ogłoszenia: 75762 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2016.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ . Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań tj.: 1. Zadanie Nr 1: Ukwiecanie terenu miasta 2. Zadanie Nr 2: Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych 3. Zadanie Nr 3: Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa I 4. Zadanie Nr 4 : Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa II 5. Zadanie Nr 5: Podcinka koron i wycinka drzew UWAGA: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez jednego Wykonawcę maksymalnie na dwa zadania tj.: tylko jedną ofertę na Zadanie od Nr 1 do Nr 4 oraz na Zadanie Nr 5 - jako drugie zadanie..
    II.1.5)
    V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - 50 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o dla Zadania Nr 1 - 5 Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.: 2. posiadają wiedzę i doświadczenie - a zwłaszcza aby wykazali,że wykonali usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wkonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane nalezycie tj. dla Zadania Nr 1 - co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych ( np. rabat, gazonów kwiatowych, konstrukcji nasłupowych tzw. kwietynek i innych ) o wartości co najmniej 85.000,00 zł. brutto każda; Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. dla Zadania Nr 2, 3 i 4 - co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin o wartości minimum 35.000,00 zł. brutto każda. Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac /doświadczenie zawodowe / zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ ( odpowiednio do zadania ) oraz dowodu dot. czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający - jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów. Jeżeli w/w wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. dla Zadania Nr 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Dla Zadań : 1,2,3,4,5 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie . dla Zadania Nr 1 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskaże: - co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za świadczone usługi legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym co najmniej na poziomie średnim oraz posiadającą minimum 36 miesięczne (3letnie) doświadczenie - zatrudnienie - przy utrzymaniu zieleni. - co najmniej cztery osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym co najmniej na poziomie średnim. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 (odpowiednio do zadania ) do SIWZ. dla Zadania Nr 2, 3 i 4 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. Dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskaże - co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym, co najmniej na poziomie średnim , Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 (odpowiednio do zadania ) do SIWZ dla Zadania Nr 5 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskaże - co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająca uprawnienia do pracy pilarką. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 (odpowiednio do zadania ) do SIWZ.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Dla Zadań : 1,2,3,4,5, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10 Uwaga: Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - zał. nr 9. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jasno wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ww. zapisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca ma prawo do zmiany podmiotów, o których mowa uprzednio lub rezygnacji z wykonywania przez te podmioty części zamówienia, pod warunkiem, że wykaże (przedkładając odpowiednie dokumenty, analogiczne do wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu ), że nowe podmioty lub sam Wykonawca dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia wymaganymi w warunku udziału w postępowaniu.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 9 ) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 8 do SIWZ.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. 94.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Ukwiecanie terenu miasta.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-0, 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    o 1. Cena - 98
    o 2. czas wymiany uszkodzonych roslin - 2

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: Utrzymanie zieleni w pasach dróg powiatowych.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    o 1. Cena - 98
    o 2. czas reakcji - 2

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa I.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    o 1. Cena - 98
    o 2. czas reakcji - 2

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 : Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa II.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    o 1. Cena - 98
    o 2. czas reakcji - 2

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Podcinka koron i wycinka drzew.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w 2016 roku. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia ujęty jest w załącznikach Nr 3, 5 i 8 do SIWZ ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    o 1. Cena - 98
    o 2. czas reakcji - 2




    Data wprowadzenia: 2016-04-04 1148
    Data upublicznienia: 2016-04-04
    Art. czytany: 2377 razy

    » zał. 1 - rozmiar: 380416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 10 - rozmiar: 14473 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał. 11 - rozmiar: 12602 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał. 2 - rozmiar: 24112 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał. 3 - 1 dla zadania nr 1 - rozmiar: 25335 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał. 3 - 2 dla zadania nr 2 - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 3 - 3 dla zadania nr 3 i nr 4 - rozmiar: 60416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 3 - 5 dla zadania nr 5 - rozmiar: 25574 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » zał. 4-1 - rozmiar: 11935 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 4-2 - rozmiar: 12235 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 4-3 - rozmiar: 12727 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 4-3 POPRAWIONY - rozmiar: 12742 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 4-4 - rozmiar: 12632 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 4-5 - rozmiar: 12981 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 5-1 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » zał. 5-2 - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » zał. 5-3 - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » zał. 5-4 - rozmiar: 35328 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » zał. 5 - 5 - rozmiar: 11455 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
    » zał. 6 - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 7 - rozmiar: 93696 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 8-1 dla Zadania Nr 1 - rozmiar: 80384 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 8 - 2 dla zadania 2,3 i 4 - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 8 - 3 dla zadania nr 5 - rozmiar: 90112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 9 - rozmiar: 20354 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » ZMIANA SIWZ - rozmiar: 19228 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Edyta Zawidczak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna