| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Zamówienia Publiczne   ROK 2016   zamówienia do 30 000 euro
 |  
| 
 |  
„Dostarczenie i załadunek paliwa (peletu drzewnego) do kotłowni w budynku Skarżyskiego Inkubatora Technologicznego w sezonie grzewczym 2016/2017r”
  Skarżysko-Kamienna, 01.02.2016 r. 
 
BRM.771.1.3. 2016.mk 
 
                Urząd Miasta Skarżyska-Kamiennej zaprasza do złożenia oferty cenowej na  
 
„Dostarczenie i załadunek paliwa (peletu drzewnego) do kotłowni w budynku Skarżyskiego Inkubatora Technologicznego w sezonie grzewczym 2016/2017r”. 
 
1.  Opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa peletu dla kotłów  HDG Bawaria Compact 200 zlokalizowanych w budynku Skarżyskiego Inkubatora Technologicznego  położonego przy ul. Asfaltowej 1a/364 w Skarżysku-Kamiennej: 
a.	Dostarczony  pelet drzewny musi spełniać parametry nie niższe niż: 
	kaloryczność nie mniejszą niż 17 MJ/kg,  
	średnica  6÷8 mm,  
	długość 4÷5 średnic, 
	wilgotność max 12%, 
	gęstość materiału min. 1,12 kg/dm3, 
	zawartość popiołu max. 1,5%. 
b.	Zakładana maksymalna ilość peletu do zamówienia 100Mg 
c.	Wykonawca zorganizuje dostawy peletu we własnym zakresie  
d.	Wloty załadunkowe do zasobników kotłów Bawaria Compact 200 znajdują się na dachu kotłowni; 
e.	Nie dopuszcza się możliwości magazynowania peletu na terenie i w budynku SIT; 
f.	Z uwagi na istniejące ograniczenia (kratka parkingowa) na terenie przylegającym do SIT nie dopuszcza się wjazdu pojazdów o masie łącznej powyżej 3,5 tony; 
 
2. Pozostałe ustalenia:  
a.	W ramach zamówienia przewidywane jest dostarczenie peletu wraz z załadunkiem paliwa do kotła.  
b.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem lub przy pomocy podwykonawcy w zakresie wskazanym w ofercie. 
c.	Wykonawca jest zobowiązany kierować do obiektu Zamawiającego osoby kompetentne, doświadczone i przeszkolone. 
d.	Dla ustalenia ceny oferty za usługę dostarczenia i załadunku paliwa strony przyjmują: - cenę jednostkową Mg peletu drzewnego. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny. Zamawiający dokona poprawy w tekście oferty  omyłek rachunkowych, w przypadku braku wymaganych dokumentów wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.  
 
2.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 
 
2.1.  Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
 
 oświadczenie o spełnianiu warunków  określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 
 
2.2.  Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
 
a.	W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej dwa zamówienia  polegające na   dostawie peletu do kotłów zasypywanych w/w paliwem o wartości nie mniejszej niż                  50 000,00 zł brutto każde. 
b.	Wykaz dostaw z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienie  było wykonywane. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 
 
2.3.  Potencjał techniczny 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
 
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. 
 
2.4.  Osoby zdolne do wykonania zamówienia 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
 
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. 
 
2.5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
 
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. 
 
 
Oferty należy złożyć na załączonym druku oferta na zadanie pod nazwą: „Dostawa peletu dla kotłów HDG Bawaria Compact 200 sezonie grzewczym 2015/2016r.” 
 
Do oferty należy dołączyć załączniki wg wykazu jak poniżej: 
1.	Zaparafowany przez zamawiającego wzór  umowy			 - zał. nr 1 
2.	Druk oferty wykonania 			              		-  zał. nr 2 
3.		Druk wykazu usług /doświadczenie zawodowe/			 - zał. nr 3 
4.		Druk oświadczenia stosowanie do art. 22  ust. 1 ustawy Pzp  	- zał. nr 4 
         
 
Termin realizacji prac – od 01.04.2016r.- 02.04.2017r.  
Wszelkich informacji w Urzędzie Miasta Skarżyska – Kamiennej udziela Monika Kocia – pok.88 tel. (0-41) 25-20-187 
	         Oferty cenowe na powyższe zadanie prosimy składać w Biurze Obsługi Interesanta  do dnia 25.02.2016 r. do godziny 1000  w zaklejonej kopercie  z opisaną nazwą zadania. 
 
													                  
                                                                  /-/  
                                                                       ...................................................................... 
                                                       ZATWIERDZAM 
							     Kierownik Zamawiającego 
  Data wprowadzenia: 2016-02-10 0754 Data upublicznienia: 2016-02-10 Art. czytany: 3458 razy
  
 |  
 
 |  
» zał. 2 oferta - rozmiar: 52224 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 1 wzór umowy - rozmiar: 105472 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 3 wykaz usług - rozmiar: 71680 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
» zał. nr 4 oswiadczenie art.22 ust 1 Pzp - rozmiar: 83456 bajtów Typ pliku: application/msword
 |  
 Wiadomość wprowadził: Anna Szumielewicz
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
 
 Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem: 
www.bip.skarzysko.pl 
 
 
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ: 
 
Poniedziałek: 
 
7:30 - 17.00 
 
Wtorek - Czwartek: 
 
7:30 - 15:30 
 
Piątek: 
7:30 - 14:00 
  
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie: 
 
7:30 - 17:00 
 
  
 |  
 
 |