|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Przetargi
|
|
Dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej.
przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umskarzysko.bip.doc.pl Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
--------------------------------------------------------------------------------
Skarżysko-Kamienna: Dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 332348 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania- budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokola 38 w Skarżysku - Kamiennej. W okresie od podpisania umowy na czas nieokreślony. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiają załączniki: załączniku nr 1 do SIWZ - warunki przetargowe, załączniku nr 3 do SIWZ - przedmiot zamówienia, załączniku nr 4 do SIWZ - wniosek odbiorcy - zamówienie mocy cieplnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.32.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywaną działalność wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 6 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 50000,00zł. (opłaconą polisę)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie z art. 22 uzp, - Ofertę, - wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
w Skarżyku-Kamiennej
Jacek Jeżyk
(podpis na oryginale)
----------------------------------------------------------
Zawiadomienie o wykluczeniu Wykonawcy i unieważnieniu postępowania na „Dostarczenie
i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej”.
Skarżysko-Kamienna, dnia 20.09.2012r.
W/g rozdzielnika
L.dz. ZZK.ZP.270. .2012
Zawiadomienie o wykluczeniu wykonawcy i unieważnieniu postępowania
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze. zm.) Zamawiający tj. Zarząd Zasobów Komunalnych
w Skarżysku-Kamiennej informuje, że w przedmiotowym postępowaniu została wykluczona oferta następującej firmy:
Zespół Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku-Kamiennej
ul. Szpitalna 1
26-110 Skarżysko-Kamienna
I. Oferta została wykluczona na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze. zm.), ponieważ nie zostały dopełnione wszystkie warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej”.
Zgodnie z punktem 6 załącznika nr 1 do SIWZ w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Zamawiający oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy do oferty dołączyć należało:
1. Wykaz (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ) potwierdzający, że wykonał, co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny.
2. Referencje.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy (załącznik nr 9 do SIWZ).
Zamawiający działając na podstawie art. 26. ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze. zm.) wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie załącznika nr 6 do SIWZ „wykaz usług” oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
Po dogłębnej analizie dokumentów wraz z wyjaśnieniami złożonych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Zamawiający stwierdził, że z przedłożonych dokumentów nie wynika, iż firma ta wykonała, co najmniej dwie usługi, które swoim rodzajem odpowiadają usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Również nie była w stanie przedstawić referencji potwierdzających, że usługi te wykonane lub wykonywane są należycie. Ponadto z Rubryki 3 przedstawionego wyciągu z KRS nie wynika, że Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej może świadczyć usługę dostawy energii cieplnej.
W związku z tym Zamawiający stwierdza, że Wykonawca nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu.
W związku z powyższym oferta zostaje wykluczona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).
Ponadto zgodnie z art. 24 ust.4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
II. Zamawiający działając w oparciu o art. 93. ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) zawiadamia
o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Dostarczenie i sprzedaż energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania - budynek użyteczności publicznej przy ul. Sokolej 38 w Skarżysku-Kamiennej”.
Zgodnie z w/w art. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Na powyższe czynności Zamawiającego przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z przepisami Działu VI Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm).
Otrzymują:
1.Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej, ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, fax: 41-25-32-944
2.a/a.
Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
w Skarżyku-Kamiennej
Jacek Jeżyk
(podpis na oryginale)
Data wprowadzenia: 2012-09-05 1322 Data upublicznienia: 2012-09-05 Art. czytany: 2521 razy
|
|
» SIWZ - rozmiar: 79360 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 205312 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Załącznik nr 2 - oferta - rozmiar: 78336 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 3 - przedmiot zamówienia - rozmiar: 87040 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 4 - Wniosek odbiorcy - zamówienie mocy cieplnej - rozmiar: 75264 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 5 - wzór umowy - rozmiar: 111104 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 6 - druk wykazu usług - rozmiar: 71680 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 10 - oświadczenie art. 22 uzp - dla współnych - rozmiar: 86016 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 11 - oświadczenie art. 24 dla wspólnych - rozmiar: 83968 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 7 - oświadczenie art. 22 uzp - rozmiar: 83456 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 8. - oświadczenie art. 24. ust. 1 - rozmiar: 71680 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. nr 9 - oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 uzp - rozmiar: 84480 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|