(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • „Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku”.

    Skarżysko-Kamienna: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku.
    Numer ogłoszenia: 325492 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenach Gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku przy ulicach Asfaltowa 9, Norwida 17, 14, 20, 24, 26, Sikorskiego 5, 9, 10, Prusa 3, 5, 13, Piłsudskiego 24, 30, Południowa 1 wraz z uzupełnieniem nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora. Tereny objęte przedmiotowym zadaniem oraz sposób wykonania i odbioru robót zostały szczegółowo określone w załącznikach do SIWZ wraz z podziałem na zadania. Załączniki wspólne dla wszystkich zadań to: -załącznik nr 1do SIWZ - warunki przetargowe, -załącznik nr 3do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, -załącznik nr 6 do SIWZ - druk wykazu prac, -załącznik nr 7 do SIWZ - druk wykazu osób. Pozostałe załącznik zostały przygotowane z podziałem na zadania. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie nr 1: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego 30. Zadanie nr 2: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24. Zadanie nr 3: Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: dla zadania nr 1 -1500,00PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), dla zadania nr 2 -1500,00PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), dla zadania nr 3 - 300,00PLN (słownie: trzysta 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Zadanie nr 1: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego 30. Zadanie nr 2: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24. Zadanie nr 3: Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora. Każdy Wykonawca, składający oferty na trzy zadania zobowiązany jest wnieść wadium osobno dla każdego zadania. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1) kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł. brutto każda z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 6 do SIWZ);

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie kierowania i nadzorowania robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: - drogowej (kierownik budowy) (załącznik nr 7 do SIWZ); b. przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl; menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kam..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Prusa 3a, 26-110 Skarzysko-Kamienna, pokój 15- I pietro (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego 30..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego30. Szczegółowy opis zamówienia dotyczący sposobu wykonania i odbioru robót zawarty jest w: załączniku nr 1do SIWZ - warunki przetargowe, załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do umowy), załączniku nr 4a - przedmiarze robót (załącznik nr 3a do umowy), załączniku nr 5a - mapy (załącznik nr 4a do umowy)..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24. Szczegółowy opis zamówienia dotyczący sposobu wykonania i odbioru robót zawarty jest w: załączniku nr 1do SIWZ - warunki przetargowe, załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do umowy), załączniku nr 4b - przedmiarze robót (załącznik nr 3b do umowy), załączniku nr 5b - mapy (załącznik nr 4b do umowy)..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora. Szczegółowy opis zamówienia dotyczący sposobu wykonania i odbioru robót zawarty jest w: załączniku nr 1do SIWZ - warunki przetargowe, załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do umowy), załączniku nr 4c - przedmiarze robót (załącznik nr 3c do umowy)..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk

    ==================
    Ogłoszenie powiązane:

    Ogłoszenie nr 325492-2010 z dnia 2010-10-08 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenach Gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku przy ulicach Asfaltowa 9, Norwida 17, 14, 20, 24, 26, Sikorskiego 5, 9, 10, Prusa 3, 5, 13,...
    Termin składania ofert: 2010-10-22

    --------------------------------------------------------------------------------


    Skarżysko-Kamienna: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku
    Numer ogłoszenia: 342172 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325492 - 2010r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku.

    II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenach Gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2010 roku przy ulicach Asfaltowa 9, Norwida 17, 14, 20, 24, 26, Sikorskiego 5, 9, 10, Prusa 3, 5, 13, Piłsudskiego 24, 30, Południowa 1 wraz z uzupełnieniem nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora. Tereny objęte przedmiotowym zadaniem oraz sposób wykonania i odbioru robót zostały szczegółowo określone w załącznikach do SIWZ wraz z podziałem na zadania. Załączniki wspólne dla wszystkich zadań to: - załącznik nr 1do SIWZ - warunki przetargowe, - załącznik nr 3do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - załącznik nr 6 do SIWZ - druk wykazu prac, -załącznik nr 7 do SIWZ - druk wykazu osób. Pozostałe załącznik zostały przygotowane z podziałem na zadania. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie nr 1: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego 30. Zadanie nr 2: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24. Zadanie nr 3: Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora.

    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-2.

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    Część NR: 1
    Nazwa: Zadanie nr 1: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Apteczna 10, Norwida 17, Sikorskiego 10, Prusa 13, Piłsudskiego 30.
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Zakład Remontowo Budowlany Mariusz Sobczyk, ul. Sosnowa 24,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51752,20 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 61382,40

    Oferta z najniższą ceną: 61382,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61382,40

    Waluta: PLN.

    Część NR: 2
    Nazwa: Zadanie nr 2: Remont chodników na terenach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ulice Norwida 14, 20, 24, 26, Południowa 1, Sikorskiego 5, 9, Prusa 3, 5, Piłsudskiego 24.
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Zakład Remontowo Budowlany Mariusz Sobczyk, ul. Sosnowa 24,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57247,10 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 64808,47

    Oferta z najniższą ceną: 64808,47 / Oferta z najwyższą ceną: 64808,47

    Waluta: PLN.

    Część NR: 3
    Nazwa: Zadanie nr 3: Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej w miejscach wskazanych przez Inwestora.
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Zakład Remontowo Budowlany Mariusz Sobczyk, ul. Sosnowa 24,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12038,40 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 13723,02

    Oferta z najniższą ceną: 13723,02 / Oferta z najwyższą ceną: 13723,02

    Waluta: PLN.

    Z up. DYREKTORA
    z-ca Dyrektora
    Renata Światczak


    Data wprowadzenia: 2010-10-08 1435
    Data upublicznienia: 2010-10-08
    Art. czytany: 2198 razy

    » zał. 2c - oferta - zadanie nr 3 - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 9b - ośw. art. 22 - zadanie nr 2 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. 9c - ośw. art. 22 - zadanie nr 3 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 10 a - ośw. art. 24 - zadanie nr 1 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 10 b - ośw. art. 24. - zadanie nr 2 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 10 c - ośw. art. 24. - zadanie nr 3 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 - warunki przetragowe - zadanie nr 1, 2, 3. - rozmiar: 229888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2a - oferta - zadanie nr 1 - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 2b - oferta - zadanie nr 2 - rozmiar: 77312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3 - specyfikacja tech. wykonania i odbioru robót - zadanie nr 1, 2, 3. - rozmiar: 262565 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał. nr 4a - przedmiar robót - zadanie nr 1 - rozmiar: 700928 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4b - przedmiar robót - zadanie nr 2 - rozmiar: 847872 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 4c - przedmiar robót - zadanie nr 3 - rozmiar: 95744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 5a - mapy - zadanie nr 1 - rozmiar: 1211904 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 5b - mapy - zadanie nr 2 - rozmiar: 1932288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6 - druk wykazu prac - zadanie nr 1, 2, 3. - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 7 - druk wykazu osób - zadanie nr 1, 2, 3. - rozmiar: 74752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8a - wzór umowy - zadanie nr 1 - rozmiar: 111616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8b - wzór umowy - zadanie nr 2 - rozmiar: 112128 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8c - wzór umowy - zadanie nr 3 - rozmiar: 111104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 9a - ośw. art. 22 - zadanie nr 1 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-10-22
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-10-08
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    22. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    23. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    27. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna