(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • 2009
  • Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach...

    Przetarg nr 1 /2009

    Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach : budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.
    Numer ogłoszenia: 25124 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach : budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie, że : a wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze z zakresu konserwacji bieżącej obejmującej niżej wymienione branże łącznie: budowlaną, gazową, sanitarną i elektryczną z podaniem jej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót np. elektrycznych, dekarskich, gazowych itp. oraz do kierowania tymi robotami , tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww uprawnienia: - do nadzoru budowlanego w zakresie instalacyjnym- co najmniej jedna osoba. c. wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania powierzonych prac, co najmniej : - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1 szt., wyrzynarka- 1 szt., szlifierka kątowa- 1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. załącznika nr 1 do SIWZ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6. załacznika nr 1 do SIWZ..
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. załącznika nr 1 do SIWZ. 2 . Wykonawca składa wypełnioną ofertę wykonania zał. Nr. 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym zał. Nr 9 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 8 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do 9 Zamawiający żąda: c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )potwierdzającego wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. tj. usłudze z zakresu konserwacji bieżącej obejmującej niżej wymienione branże łącznie: budowlaną, gazową, sanitarną i elektryczną z podaniem jej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. e. wypełniony zał. Nr 10 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane w zakresie instalacyjnym oraz złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww uprawnienia. Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobęy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię ww wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. f. wykaz wg. Załącznika nr 6 będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia , co najmniej: - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1 szt., wyrzynarka- 1 szt., szlifierka kątowa- 1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe Wymagana forma wykazu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6 . Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl ; Menu; Jednostki podległe; Zarząd Zasobów Komunalnych.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 fax. 041 - 25-23-500.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Skarżysko – Kamienna 03.03.2009 r.

    Znak: ZZK/ZP/341/1- 31// 810/2008


    wg. rozdzielnika


    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
    NAJKORZYTSNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN. “Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2009 r” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro tj:

    - ofertę Nr 3: F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki ,ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna - 13, 18 zł

    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
    ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 16,73 zł
    2 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 14,38 zł
    3 F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 13,18

    W wyniku oceny oferty na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcy następująca liczę punktów:

    Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
    Cena – 100 %
    1 79
    2 92
    3 100

    Termin podpisania umowy: 11.03.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15
    Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

    Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.





    Otrzymują :


    1. „Trans” C. Jakubowski, L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    2. EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    3. F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    4. a/a



    Skarżysko – Kamienna 11.03.2009 r.

    Znak: ZZK.ZP/341/1/940/09
    według rozdzielnika
    =========================


    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie pod nazwą:

    “Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2009 r.”

    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro tj:
    - ofertę Nr 2: „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna - 14,38 zł


    UZASADNIENIE

    Wykonawca, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu tj. F.H.U„KONTAKT” Ireneusz Górlicki, ul. Rejowska 45, 26-110 Skarżysko-Kamienna odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W/w Wykonawca potwierdził otrzymanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w dniu 03.03.2009 r., zaś w dniu 05.03.2009r. oświadczył, że nie jest zainteresowany zawarciem umowy. Pomimo zawiadomienia i wyznaczenia terminu na podpisanie umowy Wykonawca nie stawił się celem dopełnienia formalności związanych z jej podpisaniem.

    Zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- cyt. :” Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1”.
    Oferta następna w kolejności po ofercie wykonawcy, który odmówił zawarcia umowy to oferta nr 2, złożona przez firmę: „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
    ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 16,73 zł
    2 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 14,38 zł
    3 F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 13,18- odmowa

    W wyniku oceny oferty na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcy następująca liczę punktów:


    Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
    Cena – 100 %
    1 79
    2 92
    3 100 - odmowa


    Termin podpisania umowy: 19.03.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15.

    Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu bądź pisemnie wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23 500.

    Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.



    Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej



    mgr Jacek Jeżyk

















    Otrzymują wg rozdzielnika :


    1. „TRANS” C.Jakubowski, L.Krupa, ul. Kościuszki 1,26-110 Skarżysko-Kamienna
    2. „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    3. F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki, ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    4. a/a


    Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 25124-2009 z dnia 2009-02-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku -...
    Termin składania ofert: 2009-02-19

    Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.
    Numer ogłoszenia: 69342 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25124 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118 - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.Dz.U.02.75.690 - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563) - ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ), - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji; 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 93458 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * Expol Bis sp.j. W.A Pawliszak, ul.Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 13,44
    * Oferta z najniższą ceną: 12,32 oferta z najwyższą ceną: 15,63
    * Waluta: PLN.



    Data wprowadzenia: 2009-02-11 1539
    Data upublicznienia: 2009-02-11
    Art. czytany: 3144 razy

    » SIWZ - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 7 - rozmiar: 101888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1 - rozmiar: 119808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 10 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2 - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - rozmiar: 50176 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 - rozmiar: 74240 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5 - rozmiar: 124416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 - rozmiar: 108032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - rozmiar: 44544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 - rozmiar: 30208 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-03-19
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-03-11
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-03-06
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-02-11
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna