(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Finansowy
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ FINANSOWY - 37 etatów (symbol FN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) SKARBNIK MIASTA będący jednocześnie Naczelnikiem Wydziału
    2) Referat planowania budżetu i Księgowości:
    a) kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw planowania budżetu i sprawozdawczości (2 etaty),
    c) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (9 1/2 etatu),
    d) stanowisko do spraw obsługi kasy (2 1/2 etatu)
    2) Referat Podatków i Opłat
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw wymiaru podatków i opłat (6 etatów),
    c) stanowisko do spraw księgowości podatków i opłat (5 etatów),
    d) stanowisko do spraw kontroli podatkowej (2 etaty),
    3) Referat księgowości czynszów
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (6 etatów)

    Do zadań Wydziału Finansowego należy całość spraw związanych z planowaniem i sprawozdawczością budżetową, prowadzeniem rachunkowości gminy, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, przygotowywanie planów zaciągania przez gminę wieloletnich zobowiązań finansowych, obsługą wynagrodzeń pracowników, prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem wpływów z podatków i opłat należnych gminie, a w szczególności:
    1) przygotowanie projektów uchwał budżetowych oraz zarządzeń dotyczących budżetu,
    2) prowadzenie ewidencji mienia gminy,
    3) opracowanie układu wykonawczego budżetu miasta,
    4) bieżąca analiza realizacji budżetu,
    5) prowadzenie księgowości Urzędu i Organu,
    6) prowadzenie gospodarki finansowej Gminy,
    7) windykacja należności,
    8) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości finansowej,
    9) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu,
    10) dokonywanie wymiarów podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    11) pobór opłat lokalnych (opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata skarbowa, od posiadania psów),
    12) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    13) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie zakupu oleju napędowego dla rolników,
    14) prowadzenie kontroli podatkowych w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    15) prowadzenie ewidencji przedmiotów opodatkowania podatkami lokalnymi,
    16) prowadzenie ewidencji w zakresie opłat lokalnych,
    17) prowadzenie rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów,
    18) prowadzenie księgowości podatków i opłat lokalnych,
    19) opracowanie projektów uchwał w zakresie podatków, opłat lokalnych i zwolnień,
    20) wydawanie zaświadczeń związanych z podatkami i opłatami lokalnymi,
    21) dokonywanie analiz stanów zaległości podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    22) dokonywanie analiz zaległości opłat i innych należności budżetu gminy,
    23) prowadzenie postępowania upominawczego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    24) prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości poboru opłat przez inkasentów,
    25) prowadzenie spraw o zastaw skarbowy,
    26) prowadzenie spraw w celu zabezpieczeń hipotecznych,
    27) przekazywanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznych jednostek oświatowych,
    28) kierowanie na drogę postępowania sadowego spraw o eksmisję w przypadku zalegania przez najemcę z opłatami z tytułu najmu lokalu.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1113
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 5592 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-04-14
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A ogłoszenia o zamówieniu
    A zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
    A unieważnione postepowania
    A zamówienia do 30 000 euro
    A USŁUGI SPOŁECZNE
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2017 r.
    A» Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu Bzinek
    A» „Dostawa serwera poczty elektronicznej wraz z wdrożeniem ,z wymianą serwerów wirtualizatora, terminalami oraz licencjami oprogramowania”
    A» Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, schodów, zatok postojowych oraz pozimowe sprzątanie ...STREFA III
    A» Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, schodów, zatok postojowych oraz pozimowe sprzątanie ... STREFA II
    A» Zimowe utrzymanie chodników, przystanków, schodów, zatok postojowych oraz pozimowe sprzątanie ...STREFA I
    A» Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej w sezonie zimowym 2016/2017 – Strefa III
    A» Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej w sezonie zimowym 2016/2017 – Strefa II
    A» Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych na terenie miasta Skarżyska – Kamiennej w sezonie zimowym 2016/2017 – Strefa I
    A» Budowa kanalizacji deszczowejna osiedlu Bzinek w Skarżysku-Kamiennej
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna