(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Całorocz. utrzym. czystości i porządku w budynk. będących włas. Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administr. przez ZZK w 2015 r.

    przetarg nieograniczony

    Skarżysko-Kamienna: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku, w tym targowisko miejskie przy ul. Rynek 1oraz targowisko miejskie położone przy ul. Sokola, Tysiąclecia.
    Numer ogłoszenia: 256511 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku, w tym targowisko miejskie przy ul. Rynek 1oraz targowisko miejskie położone przy ul. Sokola, Tysiąclecia..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku, w tym targowisko miejskie przy ul. Rynek 1oraz targowisko miejskie położone przy ul. Sokola, Tysiąclecia.Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań: Zadanie nr 1: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia, Słowackiego, Pułaskiego Żwirki i Wigury, Sezamkowej, Zielna. Zadanie nr 2: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku. Zadanie nr 3: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku. Zadanie 4: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Sokola, Tysiąclecia w 2015roku..
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: Zadanie nr 1 - 2500,00 PLN (słownie: dwa tysięcy pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 2 - 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 3 - 4000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy 00/100 złotych) Zadanie nr 4 - 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 1560 0013 2808 6808 0000 0004 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna z dopiskiem: - wadium do zadania nr 1, - wadium do zadania nr 2, - wadium do zadania nr 3, - wadium do zadania nr 4. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1) kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zadanie 1,2,3,4 - Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zadanie 1,2,3,4 - warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 9 do SIWZ)
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Dla zadania 1 i 2 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania (załącznik nr 10 do SIWZ). Dla zadania 3 i 4 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości, co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania, 6 pojemnikami o pow. 1,1 m3 oraz urządzenie czyszczącym gwarantującym podgrzewanie wody (załącznik nr 10 do SIWZ).
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Dla zadania 1 i 2 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia minimum szkoły średniej ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające w/w uprawnienia zawodowe (załącznik nr 11 do SIWZ). Dla zadania 3 i 4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zadanie 1, 2, 3, 4 - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 50000,00zł.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3.2)
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Oferta
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl; Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - pokój 15 - w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku w obrębie Metalowieci ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia, Słowackiego, Pułaskiego Żwirki i Wigury, Sezamkowej, Zielna..
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia, Słowackiego, Pułaskiego Żwirki i Wigury, Sezamkowej, Zielna. Szczegółowy opis załącznik nr 3a i 4a do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku. Szczegółowy opis - załącznik nr 3 b i 4b do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2015 roku. Szczegółowy opis - załącznik nr 3c i 4c do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Sokola, Tysiąclecia w 2015roku.
    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Sokola, Tysiąclecia w 2015roku. Szczegółowy opis - załącznik nr 3d i 4d do SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Renata Świątczak
    p. o. Dyrektora
    (podpis na oryginale)


    Data wprowadzenia: 2014-12-11 1236
    Data upublicznienia: 2014-12-11
    Art. czytany: 3810 razy

    » SIWZ - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 10 - wykaz sprzętu - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 11 - wykaz osób - rozmiar: 76288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12a - oświadczenie art. 22 Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12b - oświadczenie art. 22 Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12c - oświadczenie art. 22 Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12d - oświadczenie art. 22 Pzp - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13a - oświadczenie art. 24 ust. 1 Pzp - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13b - oświadczenie art. 24 ust. 1 Pzp - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13c - oświadczenie art. 24 ust. 1 Pzp - rozmiar: 72704 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13d - oświadczenie art. 24 ust. 1 Pzp - rozmiar: 82944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14a - oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14b - oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14c - oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14d - oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp - rozmiar: 84992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 15a - oświadczenie art. 22 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 15b - oświadczenie art. 22 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 15c - oświadczenie art. 22 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 15d - oświadczenie art. 22 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 86528 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 16a - oświadczenie art. 24 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 16b - oświadczenie art. 24 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 16c - oświadczenie art. 24 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 16d - oświadczenie art. 24 Pzp DLA WSPÓLNYCH - rozmiar: 83968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 17 - uchwała Rady Miasta - rozmiar: 464970 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 18a - oświadczenie art. 26 ust. 2 pkt 5 Pzp - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 18b - oświadczenie art. 26 ust. 2 pkt 5 Pzp - rozmiar: 84480 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 18c - oświadczenie art. 26 ust. 2 pkt 5 Pzp - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 18d - oświadczenie art. 26 ust. 2 pkt 5 Pzp - rozmiar: 83456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 1 - warunki przetargowe ... 2015 - rozmiar: 228352 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2a - oferta ... 2015 - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2b - oferta ... 2015 - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2c - oferta ... 2015 - rozmiar: 76288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2d - oferta ... 2015 - rozmiar: 80896 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3a - przedmiot zamówienia ... 2015 - rozmiar: 113664 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3b - przedmiot zamówienia ... 2015 - rozmiar: 117248 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3c - przedmiot zamówienia ... 2015 - rozmiar: 58368 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3d - przedmiot zamówienia ... 2015 - rozmiar: 96256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4a - wykaz terenów ... 2015 - rozmiar: 1845248 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4b - wykaz terenów ... 2015 - rozmiar: 26735104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4c - wykaz terenów ... 2015 - rozmiar: 896512 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4d - wykaz terenów ... 2015 - rozmiar: 305152 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5a - formularz cenowy ... 2015 - rozmiar: 66048 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5b - formularz cenowy ... 2015 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5c - formularz cenowy ... 2015 - rozmiar: 96256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5d - formularz cenowy ... 2015 - rozmiar: 90624 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6a - wzór umowy ... 2015 - rozmiar: 124928 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6b - wzór umowy ... 2015 - rozmiar: 126976 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6c - wzór umowy ... 2015 - rozmiar: 125440 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6d - wzór umowy ... 2015 - rozmiar: 125952 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - protokół kontroli i odbioru robót - rozmiar: 74752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - protokół wprowadzenia - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 - wykaz usług - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2014-12-12
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    2. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    4. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    6. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2014-12-11
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    27. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    28. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    29. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    30. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    31. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    32. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    33. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    34. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    35. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    36. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    37. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    38. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    39. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    40. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    41. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    42. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    43. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    44. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    45. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    46. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    47. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    48. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    49. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    50. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    51. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    52. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    53. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    54. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    55. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    56. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    57. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    58. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    59. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    60. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    61. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    62. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    63. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    64. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    65. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna