(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej.

    Windykacja należności

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.umskarzysko.bip.doc.pl;Menu jednostki podległe:Zarząd Zasobów Komunalnych: przetarg
    ________________________________________
    Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej.
    Numer ogłoszenia: 208331 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług windykacyjnych, polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty bezspornych i wymagalnych wierzytelności od dłużników zalegających z czynszem i opłatami za lokale mieszkalne i użytkowe, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali mieszkalnych i użytkowych z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi. 1) Przez obsługę wierzytelności strony rozumieją działania Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegające między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłonienia dłużnika do polubownej spłaty zadłużenia np.: 1.1. potwierdzenie lub uaktualnienie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalenie adresów dłużników, które nie są znane Zamawiającemu, 1.2. pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty, 1.3. negocjacje w formie kontaktu osobistego, korespondencyjnego i telefonicznego, 1.4. wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, 1.5. wizyta w miejscu pracy dłużnika, 1.6. uzyskiwaniu uznania długów przez dłużników przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności, 1.7. inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań Wykonawcy. 2) Celem Zamawiającego jest: 2.1. odzyskanie kwoty postawionej w stan wymagalności, 2.2. pozyskanie informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, prognoza możliwości spłaty zadłużenia, 2.3. odzyskanie należności od dłużników wobec których został bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji, 2.4. zwiększenie intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi konieczności uregulowania zobowiązania ( stałe i częste kontakty z dłużnikiem). 3) Wymagalne wierzytelności Zamawiającego, o których mowa powyżej wynoszą: 2.029.909,89 zł, w tym: a) zaległości dotyczące lokali mieszkalnych kwota wierzytelności: 1.917.481,53 zł ilość wierzytelności: 151 okres zaległości: od 2004 r. do 2013 r. średnie zadłużenie: 12.698,55 zł b) zaległości dotyczące lokali użytkowych kwota wierzytelności: 112.428,36 zł ilość wierzytelności: 13 okres zaległości: od 2004 r. do 2013 r. średnie zadłużenie: 8.648,34 zł 4) W celu odzyskania wierzytelności Zamawiający wykonał następujące czynności: wysłanie wezwań do zapłaty, uzyskanie sądowego nakazu zapłaty lub wyroku, złożenie wniosku do komornika. 5) Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość zmiany (zmniejszenie, zwiększenie) kwoty 2.029.909,89 zł z zastrzeżeniem § 3 ust. 5 wzoru umowy oraz zmniejszenie w warunkach § 12 ust.1 umowy..
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający, przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) i zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00-5.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank Spółka Akcyjna nr rachunku75 1560 0013 2808 6808 0000 0004 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składnia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium może być wnoszone, zgodnie z art.45 ust.6 Pzp w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).Oryginały papierów wartościowych należy zdeponować w siedzibie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej - Dział Kadr, Płac i Org. - I piętro (pok. 4), do oferty należy dołączyć kserokopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę .Gwarancja wadialna musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu składania ofert, na przedłużony okres związania z ofertą lub w terminie, o którym mowa w pkt. 13.7, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Z zastrzeżeniem pkt. 13.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wniesienia odwołania przed wyborem oferty najkorzystniejszej Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Druk nr 3) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Druk nr 4).Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów np. referencji potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .Na Druku nr 7 należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia w zakresie windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali mieszkalnych i/lub użytkowych, w ramach którego skutecznie wyegzekwowano , wpływ środków do wierzyciela, należności o łącznej wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł z podaniem informacji o odbiorcy usługi, miejscu świadczenia usługi oraz terminie wykonywania usługi wraz z załączeniem dokumentów np. referencji potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - oryginał na załączonym druku, dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , oryginał.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego: Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp (Druk nr 3)
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na Druku nr 8 należy wykazać co najmniej 2 osoby z kwalifikacjami prawniczymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagana forma dokumentów: wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług - oryginał na załączonym druku, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu (na okres realizacji zamówienia), do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - oryginał.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego: Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp (Druk nr 3)
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Oferta
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Wiedza i doświadczenie - 20
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 3. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl;Menu jednostki podległe:Zarząd Zasobów Komunalnych: przetarg
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna..
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 15:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. B. Prusa 3A, sekretariat..
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

    Jacek Jeżyk
    Dyrektor
    (podpis na oryginale)


    Data wprowadzenia: 2014-10-02 1035
    Data upublicznienia: 2014-10-02
    Art. czytany: 3370 razy

    » Formularz ofertowy - rozmiar: 52224 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie osoby fizycznej art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 PZP - rozmiar: 45056 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie o przestrzeganiu przepisów ustawy o ochronie danych osobowych - rozmiar: 37376 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 PZP - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 215040 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Szczegółowy wykaz wymaganych załączników - rozmiar: 47616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz wykonanych usług windykacyjnych - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór umowy - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna