(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Władze
  • Rada Miasta
  • Komisje Rady
  • Protokoły z posiedzeń Komisji Rady
  • P R O T O K Ó Ł Nr 8/ 2012 Z posiedzenia Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Praworządności

    Protokół Nr 8/2012

    P R O T O K Ó Ł Nr 8/ 2012


    Z posiedzenia Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Praworządności

    Odbytego w dniu 14.06. 2012r

    Posiedzenie Komisji prowadził Przewodniczący Komisji Mariusz Bodo.
    Lista osób biorących udział w posiedzeniu komisji w załączeniu.


    Porządek posiedzenia:
    1.Rozpatrzenie projektów uchwał.
    2.Sprawy różne.

    Porządek posiedzenia przyjęto jednogłośnie


    Streszczenie posiedzenia :

    Adn. 1
    Wszystkie projekty uchwał przedstawił Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus.
    Radny Rady Miasta Zdzisław Ślusarczyk – poprosił o wyjaśnienie zapisu który znajduje się we wszystkich projektach uchwał wejście w życie z dniem podjęcia , który dzień wejścia w życie mamy uznawać datę 22.03.2012, 19. 04.2012 czy dzień dzisiejszy?
    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – odpowiedział, że jest tytuł uchwały w sprawie zmiany uchwały w uchwale podjętej w dniu 22.03.2012 r zmieniając zapis w § 9 uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia oznacza dzień 22.03.2012 , natomiast cztery uchwały podjęte 19.04.2012 zmiana zapisu w § 7 zapis uchwała wchodzi w życie z dniem 19.04.2012.
    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – stwierdziła ,że w dniu dzisiejszym radni debatują nad zmianą uchwał z powodu pewnego uchybienia z winy pracowników Urzędu Miasta mianowicie o jedno zdanie w w uchwale. Zwróciła uwagę aby takie sytuacje w przyszłości się nie zdarzały, aby po raz kolejny dziś spotykać się w sprawie podjęci uchwał oświatowych. Dodała ,że jest to nie jest to pierwszy błąd urzędników. Nadmieniła , radni nie chcieliby potem słyszeć , że źle zostało przeprowadzone głosowanie i sytuacja ta wynikła z ich winy.
    Radny Rady Miasta Mieczysław Sadza – zauważył ,że prezydent w swoim wystąpieniu nie mówił o winie urzędników tylko o interpelacji między U. M a służbami wojewody.

    Radna Rady Miasta Marzanna Łasek – stwierdziła , że w jej przekonaniu droga sprawdzenia czy rzeczywiście jest to zgodne z interpretacją prawa czy też nie należało do urzędników , aby wcześniej uzyskać taką informację zanim wejdzie pod obrady sesji.
    Zastępca Prezydenta Miasta Grzegorz Małkus – odpowiedział ,że uchwały tego samego typu z innych gmin były ogłoszone jeszcze w miesiącu maju w Dz. U. Woj. Św. Dodał ,że zmianę stanowiska wojewody nie będzie komentować. Uważa ,że lepiej będzie poprawić i na nowo przyjąć w wersji poprawionej.

    1/ zmiany Uchwały Nr XXI /27/2012 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 22 marca 2012 roku w sprawie włączenia Przedszkola Publicznego Nr 16 w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Spółdzielczej 18 do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sezamkowej 23.
    Przewodniczący komisji przedstawiony projekt uchwały poddał pod głosowanie :
    Za przyjęciem głosowało 5 osób .

    2/ zmiany Uchwały Nr XXII /48/2012 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 19 kwietnia 2012 r. w sprawie utworzenia Zespołu Placówek Oświatowych Nr 2 w Skarżysku – Kamiennej.
    W wyniku przeprowadzonego głosowania projekt uchwały został przyjęty 4 głosami za przy 1 wstrzymującym
    3/ zmiany Uchwały Nr XXII /46/2012 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 19 kwietnia 2012 r. w sprawie utworzenia Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Skarżysku-Kamiennej.

    4/ zmiany Uchwały Nr XXII /47/2012 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 19 kwietnia 2012 r w sprawie utworzenia Zespołu Placówek Oświatowych Nr 4 w Skarżysku-Kamiennej.
    Projekt uchwały poddany głosowaniu został przyjęty 4 glosy za , 1 wstrzymujący

    5/ zmiany Uchwały Nr XXII /45/2012 Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej z dnia 19 kwietnia 2012 r w sprawie utworzenia Zespołu Placówek Oświatowych Nr 5 w Skarżysku-Kamiennej.
    Projekt uchwały został poddany pod głosowanie i przyjęty 4 głosami za przy 1 wstrzymującym.

    Na tym protokół zakończono
    Protokół sporządziła Bożena Figarska Przewodniczący Komisji

    Mariusz Bodo



    Data wprowadzenia: 2012-07-26 1443
    Data upublicznienia: 2012-07-26
    Art. czytany: 1181 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Dorota Kruczyk
    Rejestr zmian:
    2012-07-26
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Dorota Kruczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna