(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Zamówienia poza ustawą PZP
  • Utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie, odśnieżanie i wywożenie odpadów na terenach targowisk miejskich ...... w okresie XI-XII 2010r.

    Skarżysko-Kamienna, dnia 22.10.2010r.

    Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na:
    „Utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie, odśnieżanie i wywożenie odpadów na terenach targowisk miejskich administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w okresie XI-XII 2010r.”


    1. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie, odśnieżanie i wywożenie odpadów z targowisk miejskich administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w okresie od 01.11.2010roku do 31.12.2010roku.
    Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl (menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: zapytanie poza ustawą PZP).
    Rozliczenie będzie prowadzone w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z:
    - ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251
    ze zm.);
    - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.);
    - ustawy z dnia 27.04.2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r.
    Nr 129, poz. 902 ze zm.);
    - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna.
    Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.01.2001r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1453 ). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce – zgodnie z ustawą o odpadach. Szczegółowe obowiązki wykonania usługi spoczywające na Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia podane zostały w projekcie umowy.
    Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
    Określony zakres robót Wykonawca realizuje zgodnie z wytycznymi zawartymi
    w załącznik nr 4 do ogłoszenia, gdzie został przedstawiony przedmiot zamówienia wraz z harmonogramem prac.

    2. Termin wykonania zamówienia.

    Termin wykonania zamówienia: do 01.11.2010 do 31.12.2010r.

    3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

    3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
    W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    W celu potwierdzenia spełnienie tych warunków od Wykonawców wymaga się, aby wykazali, że:
    a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.
    1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 8 do ogłoszenia.
    Wymagana forma dokumentu – oryginał
    b) Wykazu (wypełniony załącznik nr 10 do ogłoszenia) w którym Wykonawca wskaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości, co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania oraz 15 pojemnikami o pow. 1,1 m3.
    Wymagana forma dokumentu (wykazu, zobowiązania) – oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty mogą być składane łącznie.
    c) Posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    d) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert.
    e) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 9 do ogłoszenia,

    Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Pzp - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca
    w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
    w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. – Wymagana forma dokumentu – oryginał.

    3.2 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału
    w postępowaniu:
    Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”,
    o których mowa w pkt. 4. W razie braku w/w dokumentów Zamawiający wzywa oferenta do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający wyklucza z postępowania oferenta, który pomimo uprzedniego wezwania nie uzupełnił dokumentów w wyznaczonym terminie.
    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.
    1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.


    4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    4.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2.
    4.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz
    z ofertą wykonania (załącznik nr 1 do ogłoszenia) lub ofertą samodzielnie
    sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w na podstawie kalkulacji dokonanej w oparciu o formularz ofertowy (cenowy) – załącznik nr 2 do ogłoszenia Wykonawca składa:
    4.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 8 do ogłoszenia,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    4.2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – załącznik nr 9 do ogłoszenia,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał

    4.2.3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert.

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona
    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    4.2.4. Wykazu (wypełniony załącznik nr 10 do ogłoszenia) w którym Wykonawca wskaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości, co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania oraz 15 pojemnikami o pow. 1,1 m3.

    Wymagana forma dokumentu (wykazu, zobowiązania) – oryginał
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty mogą być składane łącznie.
    4.2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

    Wymagana forma wykazu – oryginał.

    4.2.6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

    4.2.7 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

    Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

    5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

    1. Przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcami
    i składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony jest forma pisemna lub faks: 25-23-500 lub drogą elektroniczną na adres: zzk@zzk.internetdsl.pl
    2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której ukazało się ogłoszenie.
    3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
    - sprawy merytoryczne: Stanisław Czubak- tel. (41) 25-29-801
    - sprawy proceduralne: Agnieszka Bieniek - tel. (41) 25-23-388.


    6. Termin związania ofertą:

    7 dni od terminu składania ofert.
    Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    7. Opis sposobu przygotowania oferty /forma oferty/.

    7.1. Kwestie formalne:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem nieważności
    w formie pisemnej.
    2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferty winne być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw
    i obowiązków majątkowych wykonawcy.
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
    4. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
    6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy muszą być podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy.
    7. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę/y podpisującą/e.

    7.2. Zawartość oferty:
    Kompletna oferta musi zawierać:
    • Formularz Oferty,
    • Dokumenty przedstawione w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia,
    • Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

    7.3. Opakowanie oferty:

    7.3.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym
    i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie
    i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
    • Opakowanie musi zostać opatrzone:
    a) Adresem Zamawiającego:
    Zarząd Zasobów Komunalnych,
    ul. B. Prusa 3a,
    26-110 Skarżysko – Kamienna

    b) napisem:
    „Utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie, odśnieżanie i wywożenie odpadów na terenach targowisk miejskich administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w okresie XI-XII 2010r.- OFERTA”.
    Nie otwierać przed 10.00 dnia 26.10.2010r.

    c) imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą) oraz dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.

    d) wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszego ogłoszenia.

    8. Miejsce i termin składania ofert.
    Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna – I piętro - pokój nr 15 w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna w nieprzekraczalnym terminie:
    do dnia 26.10.2010r. do godz. 9:45


    Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej
    (w tym również drogą pocztową), zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom bez otwierania.

    9. Miejsce i termin otwarcia ofert.
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna – I piętro - pokój nr 14:
    w dniu 26.10.2010r. o godz. 10:00

    Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


    10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

    1. Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „najniższa cena”.
    2. W razie braku dokumentów stanowiących załączniki do oferty Zamawiający wzywa oferenta do uzupełnienia braków w wyznaczonym przez siebie terminie pod rygorem odrzucenia oferty obarczonej brakami formalnymi.


    11. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    Z up. DYREKTORA
    z-ca Dyrektora
    Renata Świątczak

    ================================
    Skarżysko-Kamienna, dnia 26.10.2010r.

    wg. rozdzielnika

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z póz. zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej (załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) jako Zamawiający informuje, że w postępowaniu poza ustawą PZP na: „utrzymanie czystości
    i porządku poprzez sprzątanie, odśnieżanie i wywożenie odpadów na terenach targowisk miejskich administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w okresie XI-XII 2010r.” wpłynęły następujące oferty:
    Numer oferty Nazwa i adres wykonawcy Data złożenia Cena
    1. EXPOL-BIS Sp. J. W. Pawliszak,
    A. Pawliszak,
    ul. Wioślarska 1,
    26-110 Skarżysko-Kamienna 26.10.2010 40 670,21 zł
    brutto
    2. TRANS L. Krupa, K. Jakubowski,
    ul. Kościuszki 1
    26-110 Skarżysko-Kamienna 26.10.2010 51047,87 zł
    brutto

    Zamawiający dokonał oceny formalnej oraz merytorycznej wszystkich ofert i wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1.

    Jednocześnie Zamawiający zaprasza Wykonawcę Pana Krzysztofa Zarzyckiego celem podpisania umowy w dniu 27-10-2010r. do siedziby Zamawiającego, pok. nr 15.



    Otrzymują:

    1. EXPOL-BIS Sp. J. W. Pawliszak, A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    2. TRANS L. Krupa, K. Jakubowski, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna,
    3. a/a.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    Data wprowadzenia: 2010-10-22 1503
    Data upublicznienia: 2010-10-22
    Art. czytany: 2535 razy

    » załacznik nr 10 - wykaz sprzętu - rozmiar: 70144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 1 - oferta - rozmiar: 76288 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2 - formularz cenowy - rozmiar: 96256 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - wykaz terenów - rozmiar: 964608 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 - przedmiot zamówienia - rozmiar: 100864 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5 - wzór umowy - rozmiar: 124416 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 - protokół kontroli i odbioru robót - rozmiar: 75264 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - protokół wprowadzenia - rozmiar: 70144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - oświad. art. 22. - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 - oświad. art. 24 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-10-27
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-10-22
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    10. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    11. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    16. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna