|
|
|
|
Jednostki podległe Zarząd Zasobów Komunalnych Przetargi 2009
|
|
Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach...
Przetarg nr 1 /2009
Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach : budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 25124 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach : budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie, że : a wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usłudze z zakresu konserwacji bieżącej obejmującej niżej wymienione branże łącznie: budowlaną, gazową, sanitarną i elektryczną z podaniem jej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót np. elektrycznych, dekarskich, gazowych itp. oraz do kierowania tymi robotami , tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww uprawnienia: - do nadzoru budowlanego w zakresie instalacyjnym- co najmniej jedna osoba. c. wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania powierzonych prac, co najmniej : - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1 szt., wyrzynarka- 1 szt., szlifierka kątowa- 1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. załącznika nr 1 do SIWZ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6. załacznika nr 1 do SIWZ..
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. załącznika nr 1 do SIWZ. 2 . Wykonawca składa wypełnioną ofertę wykonania zał. Nr. 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym zał. Nr 9 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 8 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do 9 Zamawiający żąda: c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )potwierdzającego wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. tj. usłudze z zakresu konserwacji bieżącej obejmującej niżej wymienione branże łącznie: budowlaną, gazową, sanitarną i elektryczną z podaniem jej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. e. wypełniony zał. Nr 10 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane w zakresie instalacyjnym oraz złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww uprawnienia. Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobęy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię ww wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. f. wykaz wg. Załącznika nr 6 będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia , co najmniej: - jeden samochód osobowo-dostawczy, - elektronarzędzia: wiertarka- 1 szt., wyrzynarka- 1 szt., szlifierka kątowa- 1 szt., - zgrzewarka- 1 szt., - spawarka- 1 szt., - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe Wymagana forma wykazu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6 . Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl ; Menu; Jednostki podległe; Zarząd Zasobów Komunalnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 fax. 041 - 25-23-500.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Skarżysko – Kamienna 03.03.2009 r.
Znak: ZZK/ZP/341/1- 31// 810/2008
wg. rozdzielnika
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYTSNIEJSZEJ OFERTY
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN. “Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2009 r” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro tj:
- ofertę Nr 3: F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki ,ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna - 13, 18 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 16,73 zł
2 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 14,38 zł
3 F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 13,18
W wyniku oceny oferty na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcy następująca liczę punktów:
Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 79
2 92
3 100
Termin podpisania umowy: 11.03.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15
Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Otrzymują :
1. „Trans” C. Jakubowski, L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
2. EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
3. F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
4. a/a
Skarżysko – Kamienna 11.03.2009 r.
Znak: ZZK.ZP/341/1/940/09
według rozdzielnika
=========================
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie pod nazwą:
“Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2009 r.”
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro tj:
- ofertę Nr 2: „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna - 14,38 zł
UZASADNIENIE
Wykonawca, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu tj. F.H.U„KONTAKT” Ireneusz Górlicki, ul. Rejowska 45, 26-110 Skarżysko-Kamienna odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W/w Wykonawca potwierdził otrzymanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w dniu 03.03.2009 r., zaś w dniu 05.03.2009r. oświadczył, że nie jest zainteresowany zawarciem umowy. Pomimo zawiadomienia i wyznaczenia terminu na podpisanie umowy Wykonawca nie stawił się celem dopełnienia formalności związanych z jej podpisaniem.
Zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- cyt. :” Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1”.
Oferta następna w kolejności po ofercie wykonawcy, który odmówił zawarcia umowy to oferta nr 2, złożona przez firmę: „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 16,73 zł
2 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 14,38 zł
3 F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki , ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 13,18- odmowa
W wyniku oceny oferty na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcy następująca liczę punktów:
Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 79
2 92
3 100 - odmowa
Termin podpisania umowy: 19.03.2009 r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15.
Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu bądź pisemnie wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23 500.
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Dyrektor ZZK w Skarżysku-Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk
Otrzymują wg rozdzielnika :
1. „TRANS” C.Jakubowski, L.Krupa, ul. Kościuszki 1,26-110 Skarżysko-Kamienna
2. „EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
3. F.H.U „ KONTAKT” Ireneusz Górlicki, ul. Asfaltowa 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
4. a/a
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 25124-2009 z dnia 2009-02-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku -...
Termin składania ofert: 2009-02-19
Skarżysko-Kamienna: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 69342 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25124 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach :budowlanej, gazowej, sanitarnej, elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji pilnej i bieżącej w branżach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej oraz usuwanie awarii w zasobach administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót dostosowany będzie do posiadanych środków finansowych. Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: - ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo Budowlane Dz.U.06.156.1118 - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.Dz.U.02.75.690 - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.06.80.563) - ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 ze zm. ), - uchwały Rady Miasta Nr XXXV/13/2006 z dnia 21 marca 2006 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji; 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 93458 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
* Expol Bis sp.j. W.A Pawliszak, ul.Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
* Cena wybranej oferty: 13,44
* Oferta z najniższą ceną: 12,32 oferta z najwyższą ceną: 15,63
* Waluta: PLN.
Data wprowadzenia: 2009-02-11 1539 Data upublicznienia: 2009-02-11 Art. czytany: 3142 razy
|
|
» SIWZ - rozmiar: 34304 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załacznik nr 7 - rozmiar: 101888 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 1 - rozmiar: 119808 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 10 - rozmiar: 32768 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 2 - rozmiar: 38400 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 3 - rozmiar: 50176 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 4 - rozmiar: 74240 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 5 - rozmiar: 124416 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 6 - rozmiar: 108032 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 8 - rozmiar: 44544 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» załącznik nr 9 - rozmiar: 30208 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|